Azért döbbenet, milyen jól tartja az árát a II-es Yaris.
2008-as évjáratú, 2013-ban vettük, majdnem pont 4 évvel ezelőtt, 28ezer km-el 1,9M Ft.-ért, most pedig 64ezer km van benne (valós!), és a 80ezer alatti ugyanazon évjáratú példányok így is 1,7-1,8M Ft.-ért vannak hirdetve.
Aszem 1-2 évvel ezelőtt néztem, akkor 1,4-1,6M között mozgott az áruk, most mitől ment feljebb?
Ha nem teljesen alapfelszereltségű az autó, akkor gyakorlatilag nincs évenkénti értékvesztése ezeknek. De nem csak ezeknek! A T22 Avensisek ára is megdöbbentő. Jelenleg - Cimbi szerint - drágábban el tudnám adni az enyémet, mint, amennyiért vettem 4,5 éve. A 10 év és annál idősebb Toyoták használati értéke toronymagasan felette van az összes egyéb típusénál, hiszen, nem jellemző rájuk a meghibásodás.
Tesómék autója 2010-es, SOl, digit klímával, meg minden földi jóval, amit a YarisII-höz lehetett kapni (kulcs nélküli indítás nincs benne). 85000km-rel vettük, 1,95M-ért idén, januárban. Most is elmenne ennyiért, mert azóta sincs ilyen felszereltségű és állapotú autó a piacon. Néha fel-feltűnik egy, de az kb azonnal elkel.