Sziasztok!
2 hetembe került, hogy meghozzam ezt a döntést, de sajnos be kell látnom, hogy nincs más út, gazdaságosan nem tudok máshogy kijönni, minthogy bontani kezdem 6 éve kedvenc autómat.
Toyota Carina II. 92-es évjárat
1,6-os 90 körüli lóerős (nem EFI) 4AFE motorkódú
Sötétbordó színű, ferde hátú (szubjektív, de szerintem a legszebb kiszerelés)
Budapesten, a III. kerületben tekinthető meg.
Forgalmi érvényes, és 10. hónapig van rá műszaki.
Korrekt ajánlat esetén egyben is odaadom.
Motor és a váltó kiszerelve és egymástól elkülönülve a csomagtartóban pihennek.
Kérdezzetek bátran, de néhány adat:
Jobb elején van egy koccanás nyom, belémjöttek, biztosító fizetett is, de elkezdte folyatni az olajat (főtengelyszimmering) és ekkor derült ki, hogy eltört a főtengelye is (és így elmentem még vele 150-200 kilómétert...)
Tehát ami nem jó:
Job első lámpabúra törött.
Jobb első sárvédő enyhén horpadt, javítható.
Motorháztető enyhény horpadt, javítható.
Lökhárító felfogatásra nem látok rá, lehet, hogy nincs baja.
Lökhárító alatti fém szoknya is picit elmozdult.
Hiányzik a szélvédő körüli díszléc (öcsém 2 éve kölcsön kapta, akkor még ette az olajat, amit ő elfelejtett, és olaj nélkül ment le Kecskemétre, és elkezdett kopogni... egyik henger olajlehúzó gyűrűit kellett csak cserélni, és a szelepeket beállítani... utána kipróbáltam, mert sokkal dinamikusabb lett, és a fogyasztása is rendkívül jóvá vált... sajns a menetszél 190-nél leszedte a díszt...)
Az egyik hátsó (rendszámtábla) lámpa foglalata rossz (még mindig) de megpróbáltam télen megjavítani, és ahogy a csomagtér ajtó műanyag burkolatát leszedtem, több helyen is a rögzítő pöckök letörtek... tűl hideg volt
A vezetőülés bal oldalán a kárpit felső rétege sérült (kikopott), de az alatta levő fehér vászon még ép.
egy nyerges vontató lassan, de balról nekemjött évekkel ezelőtt, ezért a bal oldalt újra fújták, és lakatolták... sajnos nem profin, a glettelés kirepedezett a kerékíveknél.
Néhol van rajta rozsda, de kevés, az ajtók, küszöbök rendben vannak.
A csomagtér ajtó gézrugói már elég gyengék.
Ami jó benne:
4 elektromos ablak
Váltó
Hengerfej
vezetőülésen kívül a többi
Egyéb karosszéria elemek.
Klímás verzió, de a klíma rossz, valahol ereszt. Nem volt pénzem megcsináltatni, egyszer feltöltettem, és 2-3 napig ment, aztán megint nem.
Újszerűek a fékpofák
Új a hűtő (1 hónapos max, de a régi is használható, csak az üvegszálas műanyag teteje egy helyen megrepedt, és nagy terhelésnél, nagy melegben kifújja a vizet)
Újszerű a vízpumpa, talán 1 éve cseréltem
A kuplunk valameylik munkahengere is új, a régi szerelőm nem húzta meg az előzőt rendesen.
Elektronikai szervízben azt mondták, hogy a generátor tökéletes (nem volt töltés fél éve, de kiderült, hogy csak a testkábel szakadt szét valamiért)
elektromosan állítható fényszórók elektronikája, és a bal oldali lámpatestek
2 hónapja volt olajcserén
szóval még újszerű az olajszűrő, persze ez filléres dolog...
EXTRA:
Van egy lemezfelni garnitúrám éppencsak gurulni jó téligumikkal.
Pótkerék gyári méretű (vagy még gyári?) gumival
Két alufelni garnitúrám nyárigumival, az egyik 13-as öreg, de egy szezonra még jó gumikkal, a másik 15-ös vadiúj 195/50-es Barum gumikkal Pneus Expert garanciával. A felnik ellenőriztetve, tökéletesek, és nagyon feldobták az autókámat.
Van egy Kenwood eXcelon amerikai autórádióm, 4db jó (nem gyári) hangszóróval benne.
Központi zár, minden zár működik, de az indítózárhoz másik kulcs kell. Két nem gyári kulcs szettet tudok adni hozzá.
Kalaptartó is megvan, és jó.
Megvan az eredeti szerszámos szütyője is, nem tudom minek kell benne lennie, de eléggé tele van, lehet, hogy komplett.
Kérdezzetek, válaszolok.
Email:
gerybeetle@yahoo.com
telefon:
+36205423874
de itt is igyekszem gyakran lenni, és reagálni. Kérésre küldök képet e-mailben.
FONTOS:
Aki valamit vinni szeretne, kérem hozzon szerszámokat. Segítek szétszedni, de nem vagyok szerelő, nincsenek szerszámaim, van némi műszaki érzékem, és izmom is, de a motort vagy váltót egyedül nem tudom emelgetni.