Múlt hónapban néztem az Eon honlapját.
Azt írják, hogy ha valaki az applikációban a fényképes diktálással július 26. és augusztus 15. között diktálja a mérőállást, akkor azzal az éves szolgáltatói leolvasást is kiváltotta. Ezt 2022-ben hihetőnek is tartom, és örültem is neki, hogy nem kell várni a leolvasóra meg végigkalauzolni a mérőhelyekre.
Be is fotóztam az appal, kiszámlázták, már be is fizettem, erre ma jön a leolvasó, mindenféle előzetes értesítés nélkül.
Kérdezem, hogy biztos kell-e jönnie, mert én már appal fényképesen diktáltam és már be is fizettem. Neki ott vagyok a listáján. Marhajó, kérdem, hogy akkor én minek fényképeztem végig mindent? Ő azt nem tudja, de miért nem tudja leolvasni a vezérelt áram mérőóráját, ott nincsen fogyasztás? Mondom van, csak összetojta magát az akku és csak akkor van kijelzés, ha van vezérelt feszültség éppen, most meg nincsen. Azt így nem fotózta be.
Ez enyhén szólva is furcsa, a saját maguk által közölt információval mennek szembe, ezért írtam nekik most egy levelet, hogy ez nagyon nem korrekt, mert pont itthon voltam ugyan és be tudtam engedni az épületben levő gázórát is fényképezni, de ha nem vagyok, akkor majd esetleg szabadságot vehetek ki, mert nem elég, hogy akkor hülyeséget írnak a weboldalra, de nem képesek egy e-mail-t sem írni. A gáz mérőórát meg hivatalosan tegnapig kellett volna leolvasni valakinek, ez is ma történt meg.
Leírtam azt is, hogy a vezérelt óra leolvasását oldják meg, mert én nem kívánok harmadszor is rendelkezésükre állni a tehetetlenségük miatt. Vagy jöjjenek akkor, amikor van vezérelt áram, vagy egyék meg, amit már beküldtem, vagy cseréljék ki a selejtes órájukat, hogy bármikor le tudják olvasni.
Kíváncsi vagyok, mit sütnek ki, mert már a visszajelzés megvan, hogy megkapták a levelemet