Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4317427 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23040 Dátum: 2015.03.13 10:28:39 »
Ezt nektek kell eldönteni, hogy mik azok a jellemzők, amiben hajlandóak vagytok kompromisszumot kötni.

- km futás (mindegy, hogy mennyit mutat éppen az óra!)
- általános lelakottság - nem foglalkoztak a kátyú kikerülésével -> futómű
- esetleges korábbi sérülések és látható(?) nyomai
- elhanyagolt, beritkított olajcserék -> olajfogyasztás
- motorerő - erőtartalék (1,6-1,8-2,0)
- karosszéria típus (sedan olcsóbb, LB és kombi drágább)

Egyébként, ez az 1,6-os nem tűnik lelakottnak, nyilván élőben kellene látni, átvizsgálni, csak korábban említettél egy 1,6M-s plafont. Ha ennyi pénz van autóra, nem célszerű ezt mindet autóvásárlásra költeni. Mert, mi van, ha van valami (pl. egy kuplung) amit cserélni kellene, mert nagyon fent fog, esetleg már csúszik is? Vagy minden fékezésnél ráz a kormány, hullámosak a féktárcsák? Előbbi dolog javítása kb 40e Ft anyagdíj és 15-20.000Ft munkadíj, utóbbi kb ugyanennyi ( a munkadíj picit olcsóbb)... Vagy búg a kerékcsapágy...
Ezek mind kizárhatók a személyes átvizsgálásnál és van olyan, aki ezekkel is együtt él (helytelenül!), de mi itt arra törekszünk, hogy a lehető legjobb állapotban tartsuk az autót és közlekedésbiztonsági szempontok szerint kifogástalan legyen az autónk.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23041 Dátum: 2015.03.13 11:04:48 »
Kartacs!

Továbbra sem tiszta számomra, hogy mennyit szántok autóra.
2 napja azt írtad Nekem, hogy 1,2-1,3 misi a plafon. Volt szó 1,6 misiröl is. Most akkor mennyi az annyi?  :hmmmm:

Azt sem értem, hogy leírod, hogy Te mennyire figyelsz a saját kocsidra (6-8 ezrenként olajcsere, beülés rituálé stb.), de amúgy meg azt mondod, hogy nem lehet annyival rosszabb egy lelakott darab, mint egy megkímélt.
Most akkor számít Nektek az állapot, vagy venni akarsz egy olcsóbbat és egyfolytában barkácsolni?

Az, hogy egy autó "csak" 10 éves (ez is csak Magyarországon számít fiatalnak, pl. kollégáimnak egy 10 éves kocsi már öreg és rég csereérett) nem jelenti azt, hogy még úgysem lehet semmi baja és nem kell annyira félni a lef.sottságtól.
Gondolj csak bele, hogy ha egy 200 ezret futott 10 éves autónál elhanyagolják a szervízeket, milyen kárt tehet a motorban ennyi megtett kilóméter nem megfelelö olajjal stb.

Egy dolgott viszont higgy el nekem: ha megnéznéd a mi tizenéves Avensiseinket és egy két 1,2-1,3 misiért hirdetettet  darabot, orbitális különbségeket látnál.  :innocent:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23042 Dátum: 2015.03.13 14:01:59 »
Sziasztok!

Átjöttem ide akkor én is ne a fogyasztós topicot "szennyezzük".

Kicsit kitudnátok térni arra miért is lenne rossz vétel egy "olcsóbb" T25 1.2-1.5m (körüli árral mondjuk), konkrétan mire gondoltok, mik lehetnek a hibaforrások ezeknél a modelleknél azon kívül, hogy talán picit használtabb a beltér nincs már "új illata" és van rajta 1-1 horzsolás mondjuk vagy gyorsan túl akarnak adni rajta adott esetben?!

Példának okáért amit linkeltem már 1.680e modell mint kiderítettem egy fogorvosé volt és Októberben adta be kerek 1m-ért, elég patika a kocsi és ezért fel is tolták az árát elég szépen... Majd fel akarom még hívni én is az öreget miért ennyiért adta be, nem volt ideje árulni v meg volt szorulva vagy miért, mert faterom nem kérdezte meg tőle, de annyit mondott, hogy full szervízes és sosem volt gond vele!

Nyilván ki lehet mindig fogni 1-1 nagyon jó vételt, ha résen van az ember és azonnal lecsap vagy mázlija van.

Nekem egy 25éves CRX-em van (már a 2. az elsőt csak azért cseréltem le mert ez volt az álmom - erősebb/ritkább VT) ezt ismerőstől vettem szintén végig igényes és anyagias gazdáktól akik végig leinformálhatóak voltak (5 tulaj), de ezt csak azért hoztam fel példának, mert nyilván ezen már volt sárvédő cserélve meg minden anyám tyúkja elhasznált már megannyi féket, gumit, vezérlést, tömítést és még sorolhatnám mit de 20+ éves autóról beszélek főleg amit nyúzásra terveztek és szinte már lehetetlen olyan példányt találni amit valami boyracerek ne törtek volna legalább 2-3x meg, némelyikben már a sokadik motor van és még sorolhatnám...

De itt egy ~10+ éves autóról beszélünk amiket maximum "gyilkos nagypapák meg hétköznapi emberek" használnak adott esetben ez még rosszabb is lehet azt sem tudja mi az az olajcsere (én 6-8e km-enként cserélek minden kiegészítővel együtt) jobbik esetben valós szervizkönyv van a kocsihoz és tényleg nincs komolyabb baja, ha volt is orvosolva volt mindig, de kérem mi lehet itt szar ezekben a kocsikban?
- Én mindig úgy néztem autót és nézek (régieket) - hogy a kasztni ne legyen megcsavarva és szétvágva, foltozva, a többi nem számít, motort bármikor lehet cserélni/felújítani és mindent ki lehet cserélni ha kell.
- Itt mondhatni azért "új" autókról beszélünk gondolom nem feltétlen kell 1-2 éven belül futóművet, csapágyakat, féltengelyt, szilenteket, tömítéseket, gumikédereket, üléseket és meg annyi mindent cserélnem ergó mitől is kell tartani adott esetben?
Talán attól hogy ne zabálja liter számra az olajat ergó a motor jó legyen és...?
Ne legyen rommá törve (remélhetőleg nem volt) de ezeket mind meg lehet nézetni/nézni aztán ennyi vagy bárki tud bármit amiért jobb egy 1.8-2.0Milliós modell?
Látom azokat is és el akarok menni a hétvégén 1-2 drágább példányt is megnézni, csak hogy legyen viszonyítási alapom, de már a képeken látom hogy a beltér tényleg mesés 1-1 drágább példánynál és látszik hogy valós km van bennük vagy legalább óvták és gondos gazdájuk volt nem csak betette a tepsi seggét (engem már lehet hülyének néznétek, mert számomra már rituálé beszállni a kocsiba, hogy az ülések oldalfalát ne gyűrjem le és b***am szét).  :innocent:

Tehát azon kívül, hogy kicsit itt ott viseltesebb a kocsi inkább adok érte 1,2M és majd megcsinálom szépen rajta amit kell (kuplung csere lehet esedékes, csípi az olajat, féltengelyt kell cserélni mert recseg ropog, kicsit kopott az ülés és mocskos a beltér ezeket mind ki lehet cserélni és még akkor sem leszek 1,5m közelében sem...)

Vagy nincs igazam? Gondolom ennek az autónak is 4 kerek van és egy kormánya nagyon nem lehet más baja mint egy öreg Japán sportkocsinak :)
De szívesen fogadom az okítást, mert eddig 3 Avensisben ültem és zöldfülű vagyok!  :helpsmilie:
Köszi

Konkrétumok nélkül, nagyon lesarkítva a dolgot, de valahol errefelé van az igazság (meg persze, amit korábban leírtak a kollégák):
Az 1,3 M-s és 2 M-s T25-ös Ave között az a különbség, hogy az utóbbit csak 220e-ről tekerték vissza 150e-re, az előbbit viszont 4-500e km-ről, akár több nekifutásból összeadódva. Az új korában 6-8 M Ft-os autót olyan vette meg eredetileg, akinek volt pénze közlekedni, azaz átlagosan nem 20e km-t ment vele évente, hanem mondjuk 4 évesen ezért adta el (és hozták be Mo-ra), mert nem akarta, hogy nála pördüljön át 2-ről 3-ra a futásteljesítmény első karaktere. (Jó ez a dízelekre igaz fokozottabban, de azért az 1.8 benga is elég keresett új korától kezdve.)
Üdvözöllek Magyarországon!
A 2x éves Honda felhasználási körülményei új korától merőben különböztek attól, amit ezek a Toyoták kap(hat)tak. Az almát hasonlítod nem is körtéhez, hanem a dinnyéhez. Értelmetlen.

Volt korábban egy megjegyzésed, amire pontosan nem emlékszem, nem is keresem meg, de vmi ilyesmi volt a lényege:
"Skodából átülve 1 M-nál drágább autó legyen már elég nagy ... (ezért nem lehet Corolla, vagy hasonló C szegmenses autó.) Hát, ha ez is szempont, akkor lelked rajta. A 1x éves bálna mercik nagyobbak az Ave-nal, csak szólok.
Az anyagi kerettel is van kavar... Először tisztázni kellene az igényeket és keretet, azután válogatni. Ha eleve anyagilag kifeszítve vesztek egy autót a piac aljáról, annak nagy valószínűséggel pofára esés lesz a vége, meg egy negatív népítélet. "Mert hát, összeszedtük minden kis pénzünket, hogy ilyen jót vegyünk, aztán mégis milyen nagy csalódás lett..."

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23043 Dátum: 2015.03.13 14:55:03 »
bizony...sose jó ómen a kínálat legaljáról válogatni, annak könnyen keserűség lesz a vége...szerintem ennyi pénzért nem fogsz normális autót kapni. kivéve, ha óriási szerencséd van. de ezzel az erővel én inkább lottóznék  :hug:

Kartacs

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23044 Dátum: 2015.03.13 16:26:46 »
Már írtam párszor :) amik eddig szóba jöhettek 1,2-1,5m között.

Most jöttem a Toyo/Citroen szalonból ahol van egy Eladó AVE 1.8 hát ennyit az árakról :) Azért annyira tisztában vagyok én is az árakkal hogy valaki árulgatja vagy el is akarja adni itt akár több 100e különbségek is lehetnek ahogy látom az Ave-k között (javítsatok ki ha tévedek).
Volt olyan CRX fenn eladó ami 1. tulajos 160e km volt benne 1.000.000.- hirdették 1éven át és egy nagyon jó barátom vette meg igaz 800e volt a vége, de a kocsi olyan patika hogy szalonba kellene mutogatni (ott is pihent már az utóbbi években a papa garázsa helyett) a matricák még rajta voltak a műszerfalon/gombokon és olyan feszes/szép volt benne minden ha 30e km lett volna benne azt is elhittem volna (úgy hogy ültem már 24e!!! km-es CRX-ben is) :)

Visszatérve az 1.8 Ave-ra csak azért írom ezt, mert gondoltam ennyiért már egy szép példányt fogok látni kellemes belsővel / képek látszóra még egész jó is bár 1-1 pici illesztési gondot látok, meg a kormány feltűnően odavan, mondom megnézem... hát a kocsiért 1M-sem adnék most ezt így elmondom azok után az 1.2M és 1.5M közöttiekhez viszonyítva amiket eddig láttam ez volt a legszarabb és még más kocsikhoz mérve is ez kő keményen egy lelakott munkás kocsi!
Kormány ki volt véve mert bőröztették éppen (vagyis még meg tudtam nézni) a váltó gomb az szintén KO db-ok hiányoztak belőle mint ha a kutya rágta volna szét, itt ott nem működik ez meg az körbe mindenhol karc/horzs a kocsin belül még az alap kellemes használatból fakadó kosz 50x-ese volt, hányinger alig mertem beleülni a csomagtérbe ***va a 10!!!! 10éves téli gumik... és látszott, hogy nem a profin tárolt kategória volt, fordultam is ki és megköszöntem.

Ennyi erővel bőven megmerem venni az 1.2M körülit mert azok sincsenek kinyalva legutóbbi legalább "kellemesen" koszos volt de azt egy laza délelőtt kitakarítom fullosan és patika.

Amúgy megkérdeztem a Toyota Sakurás emberkét 10+FA a teljes átvizsgálás
- Motor olajfolyásokat nézik meg és egyéb külsérelmi alap dolgokat (szelepfedél alá nem néznek)
- Futóművet ellenőrzik
- Rétegvastagságot ellenőrzik (mást nem néznek meg)
- Meg ilyen alap dolgokat nyálaznak még körbe...

Ennyiért még megéri betolni vétel előtt, bár ha bérlek egy mérőt mindent meg tudok akkor nézni én is :) de csak jobb akkor már egy "szak"szervízben és akkor papír is lesz róla.

Ha ennyi pénz van autóra, nem célszerű ezt mindet autóvásárlásra költeni.
Ezek mind kizárhatók a személyes átvizsgálásnál és van olyan, aki ezekkel is együtt él (helytelenül!), de mi itt arra törekszünk, hogy a lehető legjobb állapotban tartsuk az autót és közlekedésbiztonsági szempontok szerint kifogástalan legyen az autónk.


Nyilván számolunk ezzel is mondtam muteréknak, hogy azért pici maradjon a zsebben ha nyári gumit, kuplungot stb dolgokat kell venni, meg úgy is egy vezérlés/folyadékok cserével indítunk.
Tényleg mivel ezek láncosak mi tartozik a vezérlés cserébe (láncot soha nem kell cserélni?) vízpumpa gondolom, meg valami szíj van még ebben is nem, görgők?

Nyilván aki szereti és óvja/ápolja is a kocsiját nem csak lelakja és használja az erre törekszik, én is ilyen vagyok, a kis szar Hondám sem volt olcsó, de a vétel árát már ráforgattam minden *** kicserélésére csak hogy szép legyen és a futásteljesítménye is a legjobb legyen, bár sokak szerint nálam ez már a beteges kategória...  :wub:
Tényleg itt fórumon mennyire mennek az egymás közti eladások vagy ami itt van az hahun is fenn van tuti? Csak azért kérdem, mert Hondásoknál első körben inkább kéz alatt cserélnek gazdák a kocsik aztán kerülnek ki a netre?! Bár ha itt lenne eladó gondolom az már nem a mi árkategóriánkba esne.

Kartacs!
Most akkor számít Nektek az állapot, vagy venni akarsz egy olcsóbbat és egyfolytában barkácsolni?

Nekem (nekünk) számít persze, de mint mondtam, ha a motor oké és nincs kifliben a kocsi és nyilván látszik rajta, hogy nincs szétfaragva és hajtva az egész akkor innentől kezdve nagy gond nem lehet szerintem... nem 20éves autók ezek hogy 10 tulaja volt és 2 megtörte tutira, 3 behegesztette a rozsdás furatokat rajta és 1évre rá rozsdásodni fog mellette stb ezektől szerencsére itt nem kell félni, nyilván benne van a pakliban a mellé fogás főleg a szórás alsó feléről válogatva, de vannak ennél olcsóbbak is azért és már csak szemmel is látni a hajmeresztő különbségeket.

Volt korábban egy megjegyzésed, amire pontosan nem emlékszem, nem is keresem meg, de vmi ilyesmi volt a lényege:
"Skodából átülve 1 M-nál drágább autó legyen már elég nagy ... (ezért nem lehet Corolla, vagy hasonló C szegmenses autó.) Hát, ha ez is szempont, akkor lelked rajta. A 1x éves bálna mercik nagyobbak az Ave-nal, csak szólok.
Az anyagi kerettel is van kavar... Először tisztázni kellene az igényeket és keretet, azután válogatni. Ha eleve anyagilag kifeszítve vesztek egy autót a piac aljáról, annak nagy valószínűséggel pofára esés lesz a vége, meg egy negatív népítélet. "Mert hát, összeszedtük minden kis pénzünket, hogy ilyen jót vegyünk, aztán mégis milyen nagy csalódás lett..."

Igen a lényeg az volt, hogy 1M körül nem akarunk venni egy közel ugyanolyan korú autót főleg ami kisebb is, akkor jó lenne egy kis Yaris, Corolla vagy megannyi más, nyilván más lenne a helyzet ha 4-5évente cserélnék a kocsit a szüleim mert lenne rá lóvé akkor lehet szépen fellépegetni a ranglétrán, de ezt kb újabb 10+évre tervezik saccra (skodába 14év alatt 140e km tettek/tettünk).
Kombik voltak első körben a rátában v egyterűek (FR-V), de mivel kiderült, hogy ennek már alapból nagyobb a csomagtartója mint a kombi skodáé volt ezért jó lesz ilyen is, muterék sem ragaszkodnak a kombihoz már, de akkor szép tágas legyen mint ez.

Már megint jó sokat pofázok, ne haragudjatok!

Ha valaki amúgy BP-n ráérne akár a hétvégén most annak a kocsiját szívesen megnézném, amiről biztos állítható, hogy gondos gazdától van akár első tulajos ;) csak hogy legyen mihez viszonyítanom akkor.

Köszi

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23045 Dátum: 2015.03.13 18:14:11 »
Konkrétumok nélkül, nagyon lesarkítva a dolgot, de valahol errefelé van az igazság (meg persze, amit korábban leírtak a kollégák):
Az 1,3 M-s és 2 M-s T25-ös Ave között az a különbség, hogy az utóbbit csak 220e-ről tekerték vissza 150e-re, az előbbit viszont 4-500e km-ről, akár több nekifutásból összeadódva. Az új korában 6-8 M Ft-os autót olyan vette meg eredetileg, akinek volt pénze közlekedni, azaz átlagosan nem 20e km-t ment vele évente, hanem mondjuk 4 évesen ezért adta el (és hozták be Mo-ra), mert nem akarta, hogy nála pördüljön át 2-ről 3-ra a futásteljesítmény első karaktere. (Jó ez a dízelekre igaz fokozottabban, de azért az 1.8 benga is elég keresett új korától kezdve.)


Szerintem 40...50000 km-t évente senki nem megy benzines autóval. :no:
Reálisan egy Ave kategóriájú autónál ez kb 15...20000 km/év.
Szerintem itt két fő dologra kell figyelni:
- ne legyen durván törött.
- ne legyen k.b. 20000km/évnél többet futott(Benzinest biztosan találni ilyet!)
Az általános kinézetet esztétikát úgyis mindenkinek magának kell elfogadni. :yes:
Nekem bejön a "szimpatikus" magánember(család) eladó, neppert sosem látott autó. Itt kevesebb a kockázat az óra tekerésre szerintem.
TÍPUSHIBA egyedül az olajfogyasztás...ahogy már írták.

szvsz.
Jó keresést. :)

Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23046 Dátum: 2015.03.13 20:34:00 »
Sziasztok!
Az autóm szépen lassan kezdi közelíteni a 160 ezres futásteljesítményt, és pillanatnyilag azon morfondírozom, hogy érdemes -e kötni rá kiegészítő biztosítást. 120 körül van egy év, a két év kis híján kétszer ennyi. Cirka 18 - 20 ezer kilométert futok vele egy évben, és rendszeresen jár a kötelező szervizekre a helyi márkaszervizbe.
Alapvetően az Ave nem egy elromlós típus, de a D-Cat motorokról kering pár sztori, ami elbizonytalanít (igaz, azenyém csak a 150 lovas, arról még kevesebb rosszat hallani. Bár lehet csak ritkább.)
Ti használjátok ezt a biztosítást (extracare)? Mi a véleményetek róla?

« Utoljára szerkesztve: 2015.03.13 20:35:45 írta Oximoron »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23047 Dátum: 2015.03.13 20:48:22 »


Szerintem 40...50000 km-t évente senki nem megy benzines autóval. :no:


szvsz.
Jó keresést. :)
De, van ilyen őrült, hidd el ;-)
Pl én :-D


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23048 Dátum: 2015.03.13 20:54:40 »

De, van ilyen őrült, hidd el ;-)
Pl én :-D
Van persze. Ilyenkor mindig eszembe jut az a Csabán hirdetett T25 kombi 2,0 d4 benzines, amit haverom megnézett. Az órája 170000-et mutatott, az alváz szám alapján leinformálva kb 1,5 évvel előtte járt olajcserén valami 429000km-nél... És ismerték is az autót a szervizben, problémás volt, többször vitték vissza. Egy adott fordulatszámon rángatott.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

ibasso

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23049 Dátum: 2015.03.14 14:33:39 »
Sziasztok!

Tanácsot, hasznos infót szeretnék kérni, mert autócserén gondolkozom és az egyik kiszemelt típus a 2.4-es Avensis. Elég kevés eladó példány van, feltehetően ritka változat, emiatt nem sok használói véleményt olvastam. Kíváncsi lennék, ez a motor és a hozzá társított automata váltó mennyire megbízható, a motort érintette-e a korai vvti-k olajfogyasztásos problémája? Valamint egy szubjektív kérdés: 2.4 Avensis vagy inkább 2.4 Accord?

Köszönöm a válaszokat!

gy

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23050 Dátum: 2015.03.14 20:08:25 »
Sziasztok!
Tanácsot, hasznos infót szeretnék kérni, mert autócserén gondolkozom és az egyik kiszemelt típus a 2.4-es Avensis. Elég kevés eladó példány van, feltehetően ritka változat, emiatt nem sok használói véleményt olvastam. Kíváncsi lennék, ez a motor és a hozzá társított automata váltó mennyire megbízható, a motort érintette-e a korai vvti-k olajfogyasztásos problémája? Valamint egy szubjektív kérdés: 2.4 Avensis vagy inkább 2.4 Accord?
Köszönöm a válaszokat!
gy

nem fogyaszt olajat. műszaki megbízhatósága jó, nálam a szokásosnak tekinthető xenont és a fűtőmotort cserélték három és fél évesen. azt nem tudom, hogy az accord jobb-e. de abból van kéziváltós, az avéból nincs. 10 liter körül fogyaszt, az accord asszem kicsit kevesebbet.

Kartacs

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23051 Dátum: 2015.03.15 11:42:05 »
Sziasztok!

Ave T25 2004 2.0L benzines modelleknél (meg úgy ám blokk) mik a gyári "norma" adatok az olajfogyasztásra? Mennyit ehet meg 2 olajcsere között (15k km)?
Olajevős topicba nem láttam erről infót és már lezárták.
És ezen felül mi még az elfogadható érték 1-2-5dl?

Köszi

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23052 Dátum: 2015.03.15 11:56:51 »
pedig le van írva már 1000x.
olvasgass csak.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23053 Dátum: 2015.03.15 12:02:29 »
Sziasztok!

Ave T25 2004 2.0L benzines modelleknél (meg úgy ám blokk) mik a gyári "norma" adatok az olajfogyasztásra? Mennyit ehet meg 2 olajcsere között (15k km)?
Olajevős topicba nem láttam erről infót és már lezárták.
És ezen felül mi még az elfogadható érték 1-2-5dl?

Köszi
Erről egy kicsit kevesebbet fogsz találni a visszaolvasás után is, mert nem nagyon jellemző rá. Sőt, ritka.

Seregély

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #23054 Dátum: 2015.03.15 12:37:34 »
Sziasztok!

Új vagyok itt és egyből kérdéssel kezdeném, ha nem gond. Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt áldozat egy 2006-os automata 2.4-es Avensis. Ismerőstől lenne (szomszéd), szervizkönyves 57eKm-el. Váltós ismerőstől már érdeklődtem, a U151E tip. váltó szerinte megbízható, főleg, hogy eredetileg nagyobb V6-os motorokhoz tervezték, így a 2.4-eshez felülméretezettnek számít. A motorral kapcsolatban a netet feltúrtam egy kicsit, nem sokat találtam, de külföldi fórumokon panaszkodnak erre a D4-es VVTi motorra több helyen. A közvetlen befecskendezés miatt kokszosodásról és alapjárati problémákról írnak, meg arról hogy prémium benzint érdemes tankolni bele, ami eléggé megdrágítja a használatot. Szóval azt kérdezném, van tapasztalat esetleg ezzel a 2.4-es D4 motorral kapcsolatban? Előre is köszönök minden infot!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.15 12:40:51 írta Seregély »