Volt nékem mind a három alkesz rész cserélve: cseréhez kiveszik a féltengelyt (még csak feltételezni sem akarom hogy az utcán akarod csinálni), satuba fogva lényegesen könnyebb dolgozni, úgyhogy érdemes mind a kettőt cserélni.
A szimering cseréhez le kellett engedni a váltóolajat, akkor már érdemes olajból is újat rakni.
Mivel a kerékoldali porvédő adta meg magát, mondjuk az is kap nagyobb terhelést, nem tudom ilyenkor szokás-e cserélni a belsőt esetleg a szimeringet is, mert a külső cseréjéhez talán ki sem kell húzni a helyéről. Viszont ha már csak pár mozdulat kivenni a helyéről akkor talán érdemes mindent kicserélni.
Természetesen nem én akarom a sufniban megoldani, szerelőhöz kerül.
A váltóban egy éve lett olaj cserélve, azt is meg szakértetem.
Viszont van némi olajfolyásom is a szervószivattyú felett, a motor hátsó oldalán, ha jól láttam a szelepfedél alatt kicsivel, de nem a szelepfedél tömítésénél enged, ez viszont jó ideje szivárog mert elég olajos-poros itt lefelé a blokk. Álló helyzetben nem szivárog, mert van, hogy napokig meg se mozdítom és egy csepp olaj nem volt a földön. Ezért is mérhettem egyre nagyobb olajfogyást, azt hittem csak mérési pontatlanság.
Elég sok minden összegyűlt most, lesz mit csinál(tat)ni rajta.