Egyébként annyi a titok, hogy a gázelvevős technikával erőltetni kell, hogy villannyal menjen. Ha minden adott hozzá akkor partner lesz és le is állítja a mocit. Persze ekkor már nem lehet teljesítményt elvárni tőle, gyorsulás, meg ilyesmi, csak sebességet tartani, megállás előtt finoman lassan venni visszafelé a gázt ,ezzel minél jobban elnyújtva az elektromos részt ha merülne az aksi, de magát a lassulást is. Gyorsítás mindig motorral, utána meg igyekezni villannyal tartani a lendületet. Én még annyit variálok, hogy a fékezéseket próbálom úgy csinálni, hogy ne használja a fékrendszert csak a visszatöltést, tehát relatíve kis fékteljesítménnyel dolgozom.
A képeken mondjuk nem látszik, de többnyire 1-1,5-2 kiskocsi szokott lenni oszloponként sík terepen, városban persze, merthogy innen még a víz se folyik le. Ahova esik ott van, kész!
Másrészt, meg, előbb-utóbb megtanul az ember hibridül!