Maradjunk annyiban, hogy prius esetében...
Amikor a féket nyomod, elektromos jelet kap a motor, hogy te fékezel! amint megáll az autó és ez a jel ott van, nem ad hajtóerőt a kerekek felé...
Ezt a kijelzőn keresztül is nyomon követheted.
Amúgy meg, hogy melyik jobb, az üzemi, vagy a rögzítő fék, csak egy egyszerű dolog
Rögzítő (kézi) fék esetében 2 kerék fogja meg az autót, míg pedált nyomva 4... tehát egyértelmű, hogy az üzemi fék használata jobb.
Amúgy hogy válaszoljunk az üres + rögzítő fék persze hogy jó
De én elvesztettem a fonalat... ez most miért is kérdés ?
vasútnál én pl mindig park-ba kapcsolok, vagy ha már zsibbad a lábam
a rögzítő féket nagyon ritkán használom, még parkolás esetén is. max akkor , ha lejtős a hely...
Tehát mégegyszer, Prius esetében nyugodtan nyomhatod a féket és várakozhatsz úgy!
Legfeljebb este hunyorog a mögötted lévő
Észrevételeitekkel forduljatok a Reálszisztéma műszaki igazgatójához.
Mondjuk, beszélgetni szívesen beszélgetnék vele a kérdésről. Kíváncsi lennék a magyarázatra, mitől venné a leírt dolog jobban igénybe a rögzítőféket.