Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2871075 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12960 Dátum: 2016.01.18 17:23:42 »
Nekem Exide Premium 64Ah volt benne, aminek mérete megegyezik az általad megadottal.
Arra kell figyelni, hogy az eredeti akku leszorítójához van egy kis műanyag idom, ami kell a másikhoz is, ezért nem szabad kidobni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.18 17:26:47 írta Agyarka »

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12961 Dátum: 2016.01.18 18:50:49 »
Agyarka, és töltesz utána desztvizet, vagy anélkül is jó? :)
                                                                                                                                                   

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12962 Dátum: 2016.01.18 21:02:46 »
A csavarkupakosra gondolsz?
Természetesen időnként a megadott szintig utántöltöm desztvizzel, majd ráteszem az akku töltőt. Addig töltöm, amíg nem lesz eltérés a cellák között, és az áramfelvétele fél óra pihentetés után is 200 mA alatt marad.

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12963 Dátum: 2016.01.18 21:23:34 »
Hát, nem tudom, milyen akksid van, a googlet felütöttem, és gondozásmentesnek tűnik az akksid. Hogy kupakos-e, azt nem tudom?!
                                                                                                                                                   

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12964 Dátum: 2016.01.18 21:35:52 »
Hát, nem tudom, milyen akksid van, a googlet felütöttem, és gondozásmentesnek tűnik az akksid. Hogy kupakos-e, azt nem tudom?!
A tesóm dizelében csavarkupakos Yuasa van, lassan 11 éve. Elég sokszor csontja merítette le a rajta felejtett világítással, ill. legutóbb nem volt töltése. Ennek ellenére még pöc- röff izzít és indít.
A sajátomban Yuasa AGM van, mert az utastérben található az akku.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.18 21:37:39 írta Agyarka »

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12965 Dátum: 2016.01.19 11:05:42 »
Agyarka Corolládba van-e utastérben az akksi? És ha igen, hogyhogy ott? :)
                                                                                                                                                   

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12966 Dátum: 2016.01.19 12:11:26 »
A Yarisomban van az utastérben. Korábban volt az avataromban lévő E12 SD. A Tesómnak meg HB je van.

Sur1G

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12967 Dátum: 2016.01.19 13:05:48 »
Üdv!
A következő kérdéssel fordulnék felétek (Index fórumon már említettem csak nem tudok nyugodni a dologtól).
Toyota Corolla E12 1,6 110 Le benzin (139e km), az alapjárattal nem vagyok megelégedve. Ahogy az autó bemelegedett a következő jelenség tűnt fel: amennyiben az autó mozgásban van, de üresben/benyomott kuplunggal gurulok úgy az alapjárat 950 kb, amivel nincs is bajom. Viszont ahogy megállok és várok pár másodpercet lemegy a fordulatszám 650 körülire és itt ingadozik 550-650 között. Igazából nem zavarna a dolog, viszont itt már eléggé remeg az egész autó az alacsony fordulatszám miatt. Gondolom ez azért nem természetes. Mit lehet vele kezdeni? Hol érdemes "kutakodni"?
Köszi

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12968 Dátum: 2016.01.19 15:47:19 »
Sur1G:

600 körüli fordulatszám teljesen természetes üzemmeleg motornál, eleinte ez nekem is furcsa volt a nissan almera után a corolla feltűnően "remegős" alapjáraton, annyira alacsony a fordulat. 99%-ban biztos vagyok, hogy a tiéddel sincsen gond. Merre laksz? Ha megnyugtat, érdemes lenne márkatárssal találkoznod, és megnézni másokét, vagy márkaszervizbe bemész, megkérdezed, meghallgatják, nem kerül semmibe.

Agyarka:
De akkor is, Yarisnak is motortérben van az akksija, hogyhogy utastérbe volt?

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 15:49:56 írta G86 »
                                                                                                                                                   

Sur1G

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12969 Dátum: 2016.01.19 20:30:35 »
Köszönöm szépen a választ! Akkor egyelőre hagyom, aztán majd ha újra szervizbe járok megemlítem.

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12970 Dátum: 2016.01.20 09:10:03 »
Köszönöm szépen a választ! Akkor egyelőre hagyom, aztán majd ha újra szervizbe járok megemlítem.
Ezek ilyenek :) 650-750 között mozog a meleg motor fordulatszáma.

bgakos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12971 Dátum: 2016.01.20 13:15:55 »
Sziasztok!
 
Toyota Corollat szeretnék vásárolni, eddig 2-3 autót próbáltam ki  (2005, 2006-os évjáratúakat néztem), de nagyon kemény volt mindegyiknél a kuplung.
Ez normális?
Eddig egy G Astrám volt, de annál nagyon puha volt a kuplung. Mivel a gerincsérvem miatt időnként fáj a bal lábam, ezért a "puha" kuplung fontos szempont nálam.
 
Előre is köszönöm a válaszaitokat!

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12972 Dátum: 2016.01.20 13:24:14 »
Sziasztok!
 
Toyota Corollat szeretnék vásárolni, eddig 2-3 autót próbáltam ki  (2005, 2006-os évjáratúakat néztem), de nagyon kemény volt mindegyiknél a kuplung.
Ez normális?
Eddig egy G Astrám volt, de annál nagyon puha volt a kuplung. Mivel a gerincsérvem miatt időnként fáj a bal lábam, ezért a "puha" kuplung fontos szempont nálam.
 
Előre is köszönöm a válaszaitokat!
Csere megoldja!!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bgakos

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12973 Dátum: 2016.01.20 13:32:46 »
Köszi!
Milyen költségekkel jár a csere és akkor utána már könnyű/könnyebb lesz?

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12974 Dátum: 2016.01.20 14:33:17 »
Corollában általában puha a kuplung, de nem annyira mint az astrában, szüleimnek G-s astraja van, corolla után szinte nem is érzem, rossz értelemben.