Hellosztok,
van egy 2002-es E12-es 1.4B Corollám. Kuplungot akarok benne cserélni. Így, ahogy átnéztem, hogy fogom csinálni, felmerült bennem egy kérdés.
Ahogy kinyitom a motorháztetőt, szemből nézve van ugye a motor bal oldalán egy tartó bak/konzol, a motor és a váltó találkozásánál pedig van egy (csapos, hengeres) bak elől és egy hátul a váltóhoz rögzítve.
Az alsó váz(ak) lecsavarozása nélkül hogyan tudom levenni a váltót? (amennyire észrevettem, ezeknek a bakoknak azok a csavarjai, amikkel ehhez az alsó vázhoz vannak rögzítve, nem nagyon férhetőek hozzá)
Előre is köszönöm, ha segít vki.
Itt van egy video, amiben az arc kiveszi a bakokat (1:55-2:10, sajnos az egész videót pénzért árulja ebayen):
Itt ugyanannak a videója, és mutogat is az alsó váznál, de nem az odatartozó hang van alatta:
Itt pedig egy, amiben lecsavarozzák az egész vázat:
Aztán, lehet, hogy egyik sem túl jó alap, mert ezek amcsiban készültek és ott nagyobb motorok vannak, így lehet a bakok is mások.
A váz felépítés sem ugyanolyan, mint amit az utolsó videóban lecsavarnak. De én azt nem akarnám bántani, mert hozzá van fogva a kormány rudazat és a felfüggesztéshez is megy rajta a stabilizátor. Azt néztem, hogy kiférne a váltó, ha a bakok nem lennének annyira útban.
üdv,
Levi