sikerült?
Nos, igen. Köszi az érdeklődést, írni is akartam. Több mint egy óránkba került mire leszedtük a kormányt... Akksisaru mindkét pólusának lekötésével kezdtük a folyamatot. Ahogy mondtad két imbuszcsavar fogja a kormány középső részét, jobbról és balról. Az egyik olyan szinten volt megtépve, hogy már majdnem a lefúrást kellett választani... Aztán győzött a faterom 40 éves szakmai tapasztalata... Kibukott a kormányközép, egy sárga csati ment a légzsákba, azt kivettük, egy kék a dudához, szintén kiold. Kormányközép lent van a légzsákkal. A kormány középső részét fogja egy 19-es csavar, krovával levettük. Aztán már csak le kellett mozgatni a kormányt a kúpos rúdról. A bőrözés gyönyörű lett (minőségi fekete vastag import bőrből 15 eFt), nagyon jó érzés fogni, és még az illata is szuper!
A mester leápolta méhviasszal, azt javasolta havonta egyszer tegyem meg én is. A visszaszerelés gyorsabban ment, bár a két imbusz csavar bejátszása kicsit trükkös. Kormány konzolon van egy "TOP" felirat az értelem szerűen felfelé nézzen, a kerekek áljanak középen. mehet vissza a kormány a tengelyre, 19-es anya vissza, ésszel meghúzni. Kormányközép csatik vissza, bejátszani a helyére, imbuszcsavarokat ésszel meghúzni. Akksisaru vissza. Gyújtást ráadni bukóban, rettegve a durranástól...
sajnos a légzsák kontroll lámpa azóta figyel a műszerfalon. Azt ki kell üttetnem majd. Remélem azért a légzsák műxik...
A váltószoknya ki-be ehhez képest gyerekjáték!
Fotók hamarosan!