Sziasztok!
Korábban írtam hogy autóm első indításkor egy pillanatra fura kerrenő hangot ad :
&feature=plcp
Azóta cseréltek benne :
-olaj(LM Toptec 5W30),olajszűrő (MANN)
-vezérműlánc feszítőpatron
- komplett VVT-i egységet (ami van a szívooldali vezérműtengelyen)
No,az eredmény,hogy még mindig ugyanúgy kerren.A ráköltött pénz nem kevés,az érzés megfizethetetlen.
Olvastam más fórumokon,hogy vezérműláncos autóknál megesik az ilyen,mivel leállítás után: az olaj visszafolyik a teknőbe -->következő indításkor (elég 10 percet várni)már nincs olaj a feszítőpatronnál,és mire újra olajat kap ahhoz kell egy kis idő,vagyis ahhoz hogy újra betudja feszíteni a láncot.Vagyis pár pillanatra a lánc laza és az kerren,azt hallani.
Voltam márkaszervízben,azt mondták ez ilyen el kell fogadni így!
Kérdéseim :
-miért nem csinálja akkor ezt mindegyik?egyik kerren a másik nem???(japánok nem ilyen felelőtlenek)
-van másnak hasonló tapasztalata?
-van olyan aki már hallott ilyenről?
köszi
Bé