Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2871072 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6465 Dátum: 2011.03.25 15:16:38 »
Valamelyikőtöknél volt már gond az optitron műszerfal világításával? A napokban tünt fel, erős napfényben, hogy nem világít ereje teljében. Továbbra is egyenletes a megvilágítás, de kevésbé intenzív. Ha a maximumról egy fokozatot visszaveszek, napfényben már alig látszik. Ízzócsere?

Nálam pont azért van maximumon, mert a kisebb fokozat már nem látszik napfényben. No meg a szemem bírja, van akit zavar.
Egyébként nem tudom hogyan működik és mennyi izzó van benne, de ha egyenletes a megvilágítás akkor talán nem az lesz a gond.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6466 Dátum: 2011.03.25 15:33:42 »
Valamelyikőtöknél volt már gond az optitron műszerfal világításával? A napokban tünt fel, erős napfényben, hogy nem világít ereje teljében. Továbbra is egyenletes a megvilágítás, de kevésbé intenzív. Ha a maximumról egy fokozatot visszaveszek, napfényben már alig látszik. Ízzócsere?

Nálam pont azért van maximumon, mert a kisebb fokozat már nem látszik napfényben. No meg a szemem bírja, van akit zavar.
Egyébként nem tudom hogyan működik és mennyi izzó van benne, de ha egyenletes a megvilágítás akkor talán nem az lesz a gond.
Én sem tudom sajnos, hogy működik. De el tudom képzelni, hogy a vezérlésében halt meg valami.
1.4VVti (2004)

sede7

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6467 Dátum: 2011.03.25 16:16:00 »
Ha 4A-FE motoros E11-be keresek lambda-szondát (gyári szám: 89465-19745), akkor azt ebben a topicban jó helyen teszem?

Ha valakitől kölcsönkérhetek kipróbálásra (fogyasztásom 10+, de kódolvasók nem jeleznek hibát, CO-értékek rendben), esetleg olcsóért bontottat, az kérem, keressen!
Köszönöm!
E11 HB 4A-FE

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6468 Dátum: 2011.03.25 20:01:44 »
Ment már valakinek tönkre (vvti motorosok) a láncfeszítőpatronja?

[a csatolmányt egy admin törölte]
'03 Corolla E12 4zz-fe

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6469 Dátum: 2011.03.25 20:28:24 »
Sziasztok, Gábor vagyok Kacsa párja.

Rezonál 1100-1300-as fordulat között nagyon zavaróan a laposszíj feszítő a 2005-ös HB 1.4 benzines Corollánkon.

Azt mondta egy bontós, hogy ad nekem újat de azzal is rezegni fog, mert ez gyerekbetegség a VVTI-nél.

Szerintetek meglehet szüntetni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 20:33:25 írta kacsa »

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6470 Dátum: 2011.03.26 08:46:49 »
Sziasztok, Gábor vagyok Kacsa párja.

Rezonál 1100-1300-as fordulat között nagyon zavaróan a laposszíj feszítő a 2005-ös HB 1.4 benzines Corollánkon.

Azt mondta egy bontós, hogy ad nekem újat de azzal is rezegni fog, mert ez gyerekbetegség a VVTI-nél.

Szerintetek meglehet szüntetni?

szia laposszíj alatt hosszbordásszíjat érted?és ennek az a hidraulikus feszítőjét?
'03 Corolla E12 4zz-fe

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6471 Dátum: 2011.03.26 10:06:08 »
Ez vezérműláncos, úgy tudom, úgy látom.
A laposszíjnak van egy feszítő teleszkópja és onnan jön a zörej.Azt hallottam, hogy túl hosszan van szabadon a szíj, ezért rezegteti be a feszítőt.

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6472 Dátum: 2011.03.26 10:09:52 »
Ment már valakinek tönkre (vvti motorosok) a láncfeszítőpatronja?

Mire gondolsz, kiereszti az olajat?
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6473 Dátum: 2011.03.26 10:54:49 »
Ez vezérműláncos, úgy tudom, úgy látom.
A laposszíjnak van egy feszítő teleszkópja és onnan jön a zörej. Azt hallottam, hogy túl hosszan van szabadon a szíj, ezért rezegteti be a feszítőt.
Szervizkönyv szerint milyen olajat kapott eddigi életében a Corollátok?
         

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6474 Dátum: 2011.03.26 12:39:28 »
5W30 as olajat kapott végig.Miért mire gondolsz?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6475 Dátum: 2011.03.26 12:44:31 »
A rossz olajtól szokott hangja lenni a láncfeszítőnek (10W40, 15W40). Így viszont passz, ez a tökéletes bele.
         

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6476 Dátum: 2011.03.26 12:52:05 »
Sziasztok!

Nem tud vki reális áron 2001-es Corollába(már nem a békalámpás) jobb első fényszórót?
Tegnap egy felpattanó kő sikeresen kitörte.:(
A gyári elég brutál áron van!

Köszi!

Balázs

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6477 Dátum: 2011.03.26 12:59:25 »
Ha csillagkulcsal picit rátartok a feszítőre, akkor hibátlan, zörejmentes.Ha szíjat cserélek , szerinted megoldás?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6478 Dátum: 2011.03.26 13:07:01 »
Sziasztok!

Nem tud vki reális áron 2001-es Corollába(már nem a békalámpás) jobb első fényszórót?
Tegnap egy felpattanó kő sikeresen kitörte.:(
A gyári elég brutál áron van!

Köszi!

Balázs
Nekem is ütötte már ki kő a lámpámat, sajnos ez az üvegbúra átka. Én a Vaterán láttam egy pár hónapja, lehet, most is van fent. Érdemes még a racing-bazar oldalait is megnézni.

Ha nincsen sehol sem, akkor a hivatalos bontókban elég nagy eséllyel fogsz találni lámpát, azonban az ára itt lesz a legtöbb a használt lámpának. Ha nem fültörött, akkor 10e a max, amit szabad adni érte, ha fültörött, akkor 4-5-6e Ft a reális. Régebben magasabbak voltak az árak, de egy 2 éve lementek, lehet már 10 alatt is kapni jó lámpát.

Mielőtt még eszedbe jutna: utángyártott lámpát nehogy vegyél! Azoknak katasztrófa a vetített képe, az élettartamuk is eléggé rövid, nekem a Depo szemét be is ázott még rendesen anno. Sokszor motor sincsen hozzájuk, ezért végképp nem éri meg ezzel fogalkozni. Egy jó bontott lámpát kellene kifognod, azzal jól jársz.

Ha japán gyártású a kocsid, ahhoz könnyű lámpát találni, az angol neccesebb. Az angolnak más a csatija, ami a motorjába megy és pont fordítva működik a japánhoz képest. Így nem lehet egyszerre a két lámpát használni, csak 2 külön tekerővel megy a dolog. Nálam is így van, külön tudom állítani a két lámpa magasságát. Mert nem kaptam az angolhoz való lámpát, csak japánhoz valót. Az angol lámpa amúgy Valeo, a japán Koito. Bármilyen meglepő, az angolénak sokkel jobb a vetített képe és a motorja is sokkal erősebben, gyorsabban emel -- összességében a Valeo lámpa nagyon frankó a japán Koito-hoz képest.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 13:09:03 írta B.S. »

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6479 Dátum: 2011.03.26 13:15:57 »
Szia!

Köszönöm az információt!
Én is nézegettem ezt a Depot, de ezek után inkább keresek bontottat.
Köszi szépen még egyszer!

Balázs
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 13:16:50 írta kleingy »