Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2871028 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

mykos

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 82
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6090 Dátum: 2010.12.04 21:05:01 »
Sziasztok,

tudja valaki, hogy hol lehet légteleníteni az AE111 kuplung munkahengerét? Most jöttem rá miért reccsen néha váltáskor(főleg reggel tolatáskor), és így már nagyon zavaró.

köszönöm,
mykos

A váltón lévő munkahengeren van a légtelenítő csavar.  :)

Köszi, holnap alámászom :)
AE111 Station Wagon 1,6 16i

TSityu

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6091 Dátum: 2010.12.04 21:09:01 »
Mondjuk nekem E12 volt, de azt lehetett fölülről kényelmesen.  :hmmmm:

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6092 Dátum: 2010.12.04 23:20:03 »

[/quote]
A VVTi-ben nincsen ü.a. szűrő  :excl:
[/quote]

Akkor engem átbas...izé, átvertek? :D
A Bárdiban kértem és kaptam is benzinszűrőt az E11-hez. Kaptam egy nagy henger alakú valamit, sokkal nagyobbat, mint az általam eddig ismert üa.szűrők.
A szerelőm pedig ki is cserélte. Utóbbinál nem lehet az eb elásva, mivel régi jó baráti ismerősöm.
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6093 Dátum: 2010.12.04 23:24:36 »
 :tt2: nekem is van üa szűrőm, mert diesel :devil:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6094 Dátum: 2010.12.04 23:28:45 »
Akkor engem átbas...izé, átvertek? :D
A Bárdiban kértem és kaptam is benzinszűrőt az E11-hez. Kaptam egy nagy henger alakú valamit, sokkal nagyobbat, mint az általam eddig ismert üa.szűrők.
A szerelőm pedig ki is cserélte. Utóbbinál nem lehet az eb elásva, mivel régi jó baráti ismerősöm.
Te, én nem tudom, hogy hogyan van nálad, lehet, hogy a tiedében van szűrő. Én eddig nem láttam még 1 db VVTi-s E11-est sem szűrővel és a mszervízben is azt mondták, hogy ezekben nincsen szűrő. Lehet, hogy a tiedébe mégis tettek vmiért, ha van, akkor a főfékmunkahenger alatt van elvileg a tűzfalra csavarozva -- legalábbis a nem-VVTi motoros kocsikban ott volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.05 07:19:23 írta musspici »

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6095 Dátum: 2010.12.04 23:31:52 »
Az biztos, hogy a motortérben volt és keresni kellett, nem szúrta ki az ember szemét rögtön :)
Az enyém ugyan VVTi, de elég korai. Ja és japán gyártású.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.05 07:20:16 írta musspici »
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6096 Dátum: 2010.12.05 09:10:11 »
Én nagynak csak az olajszűrőt látom, benzinszűrő a Bárdi szerint sincs vvt-ihez.  :)
         

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6097 Dátum: 2010.12.05 13:16:15 »
Én egy 60ah-ás Bosch Silver S4-et raktam bele márciusban.
Az még pont befért, a Bosch katalógus alapján is kompatibilis.
Hát, ha hiszitek, ha nem, még a fenti akksit is sikerült lemeríteni azzal, hogy hetente csak 1-2 alkalommal használjuk, jellemzően <10-20 km, most egy hétig egyáltalán nem, meg ugye a mínuszok...
Szóval tudtok valami jó akkutöltőt ajánlani?  :helpsmilie:
Végülis vettem egy ilyet:
http://www.decaweld.com/default.asp?cmd=getProd&cmdID=1965&l=2
És most töltök...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6098 Dátum: 2010.12.05 14:10:00 »
Azért egy ennyire uj aksinak, birnia kéne :hmmmm:
Kiváncsi vagyok a mienkére (most vettem oktoberban a Jazzbe) és szintén ritkán használjuk.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6099 Dátum: 2010.12.05 14:50:26 »
Én egy 60ah-ás Bosch Silver S4-et raktam bele márciusban.
Az még pont befért, a Bosch katalógus alapján is kompatibilis.
Hát, ha hiszitek, ha nem, még a fenti akksit is sikerült lemeríteni azzal, hogy hetente csak 1-2 alkalommal használjuk, jellemzően <10-20 km, most egy hétig egyáltalán nem, meg ugye a mínuszok...
Szóval tudtok valami jó akkutöltőt ajánlani?  :helpsmilie:
Végülis vettem egy ilyet:
http://www.decaweld.com/default.asp?cmd=getProd&cmdID=1965&l=2
És most töltök...
Azért egy 60ah-s fél éves akksinak akkor sem szabadna lemerülni szerintem, ha hetente használod a kocsit..... garancia? A gyári akksi sokkal kisebb, talán 45ah-s, és nekem már 6,5éves elmúlt, a kocsim kint parkol az utcán, igaz, hogy majdnem minden nap megyek vele, de kb 2km-t, és ez alatt 2x indítózom, vagyis többet fogyaszt szerintem, mint amennyit rátölt.


gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6101 Dátum: 2010.12.06 09:01:10 »
Azért egy 60ah-s fél éves akksinak akkor sem szabadna lemerülni szerintem, ha hetente használod a kocsit..... garancia?
Még bőven van rá, bár nem tűnik egyszerűnek a garanciális ügyintézés...
Nyilván az se tett jót neki, hogy pár hete felkapcsolva maradt a belső világítás vagy 6 órán keresztül, igaz az csak 8 W.
Bár amiket a fenti cikkekben olvastam, az alapján e nélkül sem lenne egyedi eset ez a lemerülés.

A riasztó elvileg nem fogyaszt sokat.
Szerintetek az, hogy néha, amikor megfogom az ajtó keretét, úgy érzem, mintha egy picit megcsípne az áram, az azt jelentheti, hogy valamelyik vezeték zárlatos?

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6102 Dátum: 2010.12.06 09:23:45 »
Az azt jelenti, hogy kotott pulcsiban vagy  :excl:  :D

Ha olyan ruhaban vagyok, akkor engem minden auto megraz.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6103 Dátum: 2010.12.06 10:38:01 »
A tavalyi téli dzsekimben mindig megrázott a kocsi. A másikban és az ideiben soha. Műszálas, műanyag cucc van rajtad. Ennyi.  ;)
         

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6104 Dátum: 2010.12.06 22:37:44 »
Azért egy 60ah-s fél éves akksinak akkor sem szabadna lemerülni szerintem, ha hetente használod a kocsit..... garancia?
... A riasztó elvileg nem fogyaszt sokat. ...

Gyorsteszt multimeterrel:
Sorbakötéssel  (levett saru és a kábel közé) álló motornál a gk.+riasztó saját áramfelvétele kb. 50mA. Az ideális 10 mA.
Az érték a kocsi bezárása után kb. 1-2 perc várakozással értendő, mert sok kocsiban a fedcomp addig még egy magasabb áramfelvételű készenléti helyzetben van.

Feszültségmérés (párhuzamba kötéssel, azaz szint a színhez) nyugalmi állapotban 12V felett. Indítózásnál 9V felett ok, 7,5- 9 V megfelelő, 7,5 V rossz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.06 22:40:43 írta Agyarka »