Szerintem lesz egy 8-10.000 Ft-os szervíz alapdíj, ami az olajcsere, meg átvizsgálás stb. Ezen felül a szellőző, meg az egyéb szerelés szintén lehet 10.000 Ft vagy több. Ez nagyon a szervízen múlik. (Én a szellőzőt is otthon szerelném. Na jó, ez hülyeség, mert mindent.)
Ha leszedik a kerekeket, akkor egyből látszik, hogy a betéten hány mm-nyi kopófelület van még. Egy kopott betét fékhatása elvileg pontosan ugyan olyan, mint egy újé. (Homogén az anyaga.)
A fékhatást akkor mérik, ha új betétet tesznek be és kíváncsiak, hogy minden okés-e. Illetve probléma, külön kérés esetén. A kopottság ellenőrzéséhez nem szükséges.
Szerintem el kell küldeni a listát a különböző kereskedéseknek, azt majd kiderül, hogy mi van. Mondjuk nekem eddig egy bevált nagyon, ahol a motort is cserélték. Én tutira oda vinném vissza a kocsit, nem variálnék. Mondjuk az BPesttől 180 km.
(Amúgy a Toyota szervizelése nem vészes annyira még, egy Opel vagy VW sokkal többet kér egy sima olajcseréért is. Anno a f Astra 60k szervíze volt 60.000. És ez 13 éve volt kb. Azért az brutál volt akkoriba.)