Egy csomó autó meg nem is tárolja el. Amennyire tudom, pl. az aktuális/közelmúltbeli Toyoták sem.
Így van, bármit meglehet változtatni, kérdés ki mennyire megy bele, sőt mostanság vannak olyan márkák, (pl. ahogy Te is írtad: a Toyota ) ahol még a km óra is független az autó fed. compjától, tehát ha teszem azt 60K-nál veszel bele egy új órát, akkor van egy "0km-es" autód
Tanúsíthatom. Mi ugye műszerblokkot cseréltünk az Avéban, és megtartotta a benne lévő számláló-állást, nem állt át az Ave tényleges számláló-állására. Persze meg lehetett volna oldani az átállítást, de a márkaszervízben nem vállalták, azt mondták, akkor sem csinálnak ilyet, ha vadiúj 0 km-es műszerblokkot rendelek náluk
... Így annyit tudtunk tenni, hogy a szervízkönyvbe bejegyeztettük az óraállásokat. Nagy mák volt, hogy az "új" óra majdnem pontosan 20 ezer km-rel mutatott kevesebbet, mint a régi, így egyszerű a dolgunk, ha meg akarjuk állapítani az autó valós km-óra állását - csak hozzá kell adni 20 ezret ahhoz, amit az óra mutat. Teszem azt, 16.648 km eltérés esetén ez picit bonyolultabb lenne
...