1,4turbo GM benzines motor->Youtubeos Copart video->idézem, jó motor mert cserélik gariban a vízpumpát, szívósort, szelepfedéltömítést mert széria hiba áll fenn 150.000km-ig mondja mosolyogva az újjáépítő.
Vízpumpát azért cseréltem 80.000km-ként mert a szíjat cseréltem igazából, a többi meg plusz-60%-os Bardis kedvezménynél nem nagyon gondolokodsz és ha egy tralier 20000kmként visz be 20km-re...
Nem hiszem, hogy rosszabb autó lenne, sőt látatlanba a tied mellé rakom bármikor, mivel mint írtam több mint 1M ment bele...és ez nem személyeskedés
Mindegyis, tegyen mindenki szíve szerint, de én a különbséget az asszonyra költöm, ott legalább kapok valamit vissza este
Toyotáról meg annyit, hogy bementem Realsystemaba IS250-et nézni->kocsiban nincs olaj, ponosabban a min szintet se éri el, nincs hűtővíz, de semmilyen a tartályban, illetve akksi lemerülve csontra.
Mondanom sem kell, hogy ezután még a próbakörig se jutottunk, mivel be sem lehetett indtani...a hab a tortán, hogy ők csak bizományiban értékesítenek, tehát a szerződs köztem és az eladó magánszemély között jönne létre.
Ezeket figyelembe véve, azt hiszem nem kell tartanom egy közel 300.000km-t futott autóm eladásától, mivel minden számla lefűzve és excelben vezetve, pivottolható minden:)
Döntse el mindenki kinek mit jelent a karbantartás, én így voltam nyugodt az enyémnél.