Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294871 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #9585 Dátum: 2015.04.10 11:03:30 »
Most 218e van benne, 212e km-rel vettem.
Kb. 100e km-rel korábban volt utoljára bejegyzés a szervizkönyvben, a Rácz-nál vették és addig oda is hordták.
Utána van egy nagy fekete lyuk.

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Szerviz
« Válasz #9586 Dátum: 2015.04.10 11:18:20 »
Most 218e van benne, 212e km-rel vettem.
Kb. 100e km-rel korábban volt utoljára bejegyzés a szervizkönyvben, a Rácz-nál vették és addig oda is hordták.
Utána van egy nagy fekete lyuk.

nem lehet, hogy digitális lett a szervízkönyv?
Nálam is 2 bejegyzés van a könyvben, utána viszont 50-100 közötti időszakot kivéve éves szintű bejegyzések vannak 3k km-el ezelőttig.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #9587 Dátum: 2015.04.10 11:19:13 »
Már meg sem lepődöm azon, hogy tegnap egy újabb hiba jelentkezett.
Egyszerűen nem tudtam elindulni apósoméktól, gyújtást adtam, minden világított, ahogy kell, majd amikor indítóztam volna, az autó teljesen néma maradt (nem forgatta, nem nyekergett, stb.), de ekkor a check lámpák kivételével minden (számlap, rádió kijelző) kialudt addig, amíg a kulcs indítós állapotban volt. Ha elengedtem, akkor újra minden világított.

Felnyitottam a motorháztetőt, levettem gyújtásról, újra gyújtást adtam rá, de a motortérből sem jött semmi hang (pl. benzinszivattyú), aminek egyébként kellene.
Úgy 5 percig próbálgattam beindítani, sikertelenül.

Ezután levettem az akksiról a sarut, vártam egy percet, visszaraktam, gyújtás és azonnal indult.
Azóta többször indítóztam, tegnap is és ma reggel is gond nélkül, elsőre indult.

Szerintetek?  :helpsmilie:
Ha megint előfordul ez a hiba, próbáld meg az indítózás közben(!) megmozgatni fel-le a kulcsot. Ha ekkor reagál, akkor gyújtáskapcsoló hiba lesz.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Szerviz
« Válasz #9588 Dátum: 2015.04.10 11:26:18 »
Most 218e van benne, 212e km-rel vettem.
Kb. 100e km-rel korábban volt utoljára bejegyzés a szervizkönyvben, a Rácz-nál vették és addig oda is hordták.
Utána van egy nagy fekete lyuk.

A fekete lyuk nem jelent jót, de a hibák ahogy olvastam Nálad inkább elektronikai eredetüek.

Kíváncsi lennék, hogy a 120 ezer km óta esedékes (vagy elvégzett vagy nem) szervízeken lett volna-e ezekhez kapcsolódó ellenörzés/csere.  :hmmmm:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #9589 Dátum: 2015.04.10 11:32:41 »
L4mie

Hogy digitális lett-e a szervizkönyv, arról sajnos nincs tudomásom.
Egy itteni cartárs megnézte alvázszám alapján, ezt írta: 2009-ben 118ezer km-rel volt utoljára márkaszervizben, egy kódkiolvasáson.
Ennél konkrétabb infó nincs.

bepi81

Hogy érted, hogy fel-le?
Ki-be? Vagy ténylegesen fel-le, mintha "bele akarnám törni"?
Ha gyújtáskapcsoló hiba, akkor miért indult egyből akksi saru le- és visszatevés után?
Lehet, hogy csak véletlen egybeesés?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.10 11:35:22 írta TCr »

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Szerviz
« Válasz #9590 Dátum: 2015.04.10 11:56:31 »
L4mie

Hogy digitális lett-e a szervizkönyv, arról sajnos nincs tudomásom.
Egy itteni cartárs megnézte alvázszám alapján, ezt írta: 2009-ben 118ezer km-rel volt utoljára márkaszervizben, egy kódkiolvasáson.
Ennél konkrétabb infó nincs.

bepi81

Hogy érted, hogy fel-le?
Ki-be? Vagy ténylegesen fel-le, mintha "bele akarnám törni"?
Ha gyújtáskapcsoló hiba, akkor miért indult egyből akksi saru le- és visszatevés után?
Lehet, hogy csak véletlen egybeesés?

Nem lehet hogy csak simán kontakthiba Volt? És mivel az aksisarut megmozgattad igy megszünt?

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #9591 Dátum: 2015.04.10 11:58:54 »
Akksi és saru közötti kontakthibára gondolsz?
Mert ha igen, akkor gondolom a műszerfal sem világítana?
Ha a feltevéseimmel hülyeséget írok, mondjátok meg nyugodtan. :)

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #9592 Dátum: 2015.04.10 12:18:37 »
Az akksit se zàrd ki teljesen, azt is jo lenne kiméretni szerintem, még akkor is ha csak pàr honapos...
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Szerviz
« Válasz #9593 Dátum: 2015.04.10 12:22:47 »
Az akksit se zàrd ki teljesen, azt is jo lenne kiméretni szerintem, még akkor is ha csak pàr honapos...

egyetértek, lehet hogy évekig állt valami honkongi raktárban, sajnos vannak hibás akkuk is, de ezért van rájuk garancia.  :innocent:

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Szerviz
« Válasz #9594 Dátum: 2015.04.10 12:23:21 »
Már meg sem lepődöm azon, hogy tegnap egy újabb hiba jelentkezett.
Egyszerűen nem tudtam elindulni apósoméktól, gyújtást adtam, minden világított, ahogy kell, majd amikor indítóztam volna, az autó teljesen néma maradt (nem forgatta, nem nyekergett, stb.), de ekkor a check lámpák kivételével minden (számlap, rádió kijelző) kialudt addig, amíg a kulcs indítós állapotban volt. Ha elengedtem, akkor újra minden világított.

Felnyitottam a motorháztetőt, levettem gyújtásról, újra gyújtást adtam rá, de a motortérből sem jött semmi hang (pl. benzinszivattyú), aminek egyébként kellene.
Úgy 5 percig próbálgattam beindítani, sikertelenül.

Ezután levettem az akksiról a sarut, vártam egy percet, visszaraktam, gyújtás és azonnal indult.
Azóta többször indítóztam, tegnap is és ma reggel is gond nélkül, elsőre indult.

Szerintetek?  :helpsmilie:

Ebből nekem is a akku saru kontakt "valószínű"!  :yes:
Nem érezted, hogy laza volt , amikor leszedted a sarut? :whistling:
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.10 12:25:00 írta andras69 »
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Szerviz
« Válasz #9595 Dátum: 2015.04.10 12:39:02 »
Akksi és saru közötti kontakthibára gondolsz?
Mert ha igen, akkor gondolom a műszerfal sem világítana?
Ha a feltevéseimmel hülyeséget írok, mondjátok meg nyugodtan. :)

Müszerfal elmegy egy hajszálvékony kontakton is. Az inditózás nem!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #9596 Dátum: 2015.04.10 14:19:06 »
bepi81

Hogy érted, hogy fel-le?
Ki-be? Vagy ténylegesen fel-le, mintha "bele akarnám törni"?
Ha gyújtáskapcsoló hiba, akkor miért indult egyből akksi saru le- és visszatevés után?
Lehet, hogy csak véletlen egybeesés?
Mindenhogy! Nehogy feszegesd, elég csak megmozgatni ilyenkor. Ez csak egy lehetséges ötlet volt.  :flowers:
Attól, hogy cseréltek aksit, még nem biztos, hogy az "új" az állapotát tekintve is új...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #9597 Dátum: 2015.04.10 14:34:15 »
@TCr
Az akksit is az a szerviz tette bele, ahonnan az autot vetted és ahova visszavinni szoktad?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #9598 Dátum: 2015.04.10 15:27:27 »
Ebből nekem is a akku saru kontakt "valószínű"!  :yes:
Nem érezted, hogy laza volt , amikor leszedted a sarut? :whistling:
Én meg azt mondom, hogy normális esetben is ezt látni a műszerfalon... (Ebből nem lehet akku saru KH-t diagnosztizálni.)
Ha tényleg akku saru KH van, akkor a check engine lámpa is eléggé elhalványodott/pislákolt volna indítózáskor...

boci és pipi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 232
  • Mozdonyvezetö
Re:Szerviz
« Válasz #9599 Dátum: 2015.04.10 18:23:21 »
Akksi és saru közötti kontakthibára gondolsz?
Mert ha igen, akkor gondolom a műszerfal sem világítana?
Ha a feltevéseimmel hülyeséget írok, mondjátok meg nyugodtan. :)
Én mostmár biztos vissza vásároltatnák ez a "Krankenbett-et" a kereskedővel[emoji30]