Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294563 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Szerviz
« Válasz #9075 Dátum: 2014.03.17 16:14:32 »
Szerintem sokkal inkább lutri az univerzális katalizátor, SOHA nem tennék olyat Toyota alá. Az a mindenhez jó, de valójában semmihez...
A bontott, de jó katalizátor lesz a jó megoldás.  ;)
Létezik olyan hogy bontott katalizátor? Úgy hallottam hogy ha egyszer egy katalizátor kikerül egy autóból, az inkább megy a nemesfémek miatt további bontásra.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Szerviz
« Válasz #9076 Dátum: 2014.03.17 16:49:05 »
Lehetséges.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9077 Dátum: 2014.03.18 11:18:15 »
Na, ma visszaírt egy bontó, 60000+áfáért tudnának adni bontottat (beépítési garival), de azt nem tudják, hogy mennyit futott autóban volt...
Egyelőre úgy néz ki, hogy marad az utángyártott vásárlása...  ::)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Szerviz
« Válasz #9078 Dátum: 2014.03.18 13:35:57 »
Na, ma visszaírt egy bontó, 60000+áfáért tudnának adni bontottat (beépítési garival), de azt nem tudják, hogy mennyit futott autóban volt...

Azért jópofák, árat persze meg tudják határozni gyönyörűen.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #9079 Dátum: 2014.03.18 13:56:18 »
Üdv!

Nekem utángyártott Bosal-t raktak bele valakik, mielőtt az enyém lett volna.
A magas olajfogyasztás miatt elkoszolódott, de a motor javítása után ki is tisztult, és hozza a környezetvédelmi értékeket is.
Én elégedett vagyok vele. Ha kellene most, akkor lemérném a méreteit (csőátmérők, hossz-szélesség-magasság), és a motornak, köbcentinek megfelelőt vennék, esetleg kicsit nagyobbat, de ez utóbbiban nem vagyok biztos.
Itt is körülnéznék, alkatrészes topicban ha mondjuk van rá 30% kedvezmény, akkor nagyon jó ár: 27000*0,7= 18900 plusz a behegesztés, szerintem 25 alatt megvan.
Mivel nálam jó vele a tapasztalat, én meggondolnám azért. Ráadásul vadiúj.

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9080 Dátum: 2014.03.18 14:16:16 »
Üdv!

Nekem utángyártott Bosal-t raktak bele valakik, mielőtt az enyém lett volna.
A magas olajfogyasztás miatt elkoszolódott, de a motor javítása után ki is tisztult, és hozza a környezetvédelmi értékeket is.
Én elégedett vagyok vele. Ha kellene most, akkor lemérném a méreteit (csőátmérők, hossz-szélesség-magasság), és a motornak, köbcentinek megfelelőt vennék, esetleg kicsit nagyobbat, de ez utóbbiban nem vagyok biztos.
Itt is körülnéznék, alkatrészes topicban ha mondjuk van rá 30% kedvezmény, akkor nagyon jó ár: 27000*0,7= 18900 plusz a behegesztés, szerintem 25 alatt megvan.
Mivel nálam jó vele a tapasztalat, én meggondolnám azért. Ráadásul vadiúj.
Köszi szépen itt is a választ!
Az a furcsa ezekben a Bárdis katalizátorokban, hogy sem azt nem jelzik, hogy Euro4-es motorhoz is jó-e, sem pedig azt, hogy csak vízszintesen szabad beépíteni, vagy nem. Sok helyen ezt is feltüntetik. Na, még nézelődöm.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9081 Dátum: 2014.03.18 14:16:57 »
Na, ma visszaírt egy bontó, 60000+áfáért tudnának adni bontottat (beépítési garival), de azt nem tudják, hogy mennyit futott autóban volt...
Egyelőre úgy néz ki, hogy marad az utángyártott vásárlása...  ::)
ne félj tőle,zoli!!!!
a bosal utángyártottat dicsérik a mazda meg az opel tulajok is, sőt nemrég egy kolegám 1000éves passatja is bukott volna müszakin katalizátor miatt, utángyártott bosalt kapott és egyből hozta a gyári értékeket.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9082 Dátum: 2014.03.18 14:25:14 »
ne félj tőle,zoli!!!!
a bosal utángyártottat dicsérik a mazda meg az opel tulajok is, sőt nemrég egy kolegám 1000éves passatja is bukott volna müszakin katalizátor miatt, utángyártott bosalt kapott és egyből hozta a gyári értékeket.
Szia Robi!

Annyira nem félek, mint amennyire félnék egy nem tudható előéletű bontottól.  :D

Akkor lemérem a cső átmérőjét, aztán megnézem, hogy lehetne megvenni.

Köszi neked is!  :yes:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9083 Dátum: 2014.03.18 14:39:55 »
jól gondolkodsz.
nem vészes ár,főleg ha x % még jön is le belőle.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9084 Dátum: 2014.03.18 21:47:25 »
Hát, kaptam egy olyan választ az egyik univerzális katalizátort árusító helyről, hogy nekem nem lesz jó a hagyományos univerzális katalizátor, hanem valami csonk-katalizátor lesz a nyerő. Valami ilyesmi: http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/id/01148_Daewoo_Kalos_1_2-1_4_katalizator_betet
Szóval, most már fogalmam sincs, hogy milyen kellene a Versoba. Így inkább holnap begurulok egy kipufogóshoz, hogy mondja meg a tutit.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #9085 Dátum: 2014.03.18 21:52:35 »
Hát, kaptam egy olyan választ az egyik univerzális katalizátort árusító helyről, hogy nekem nem lesz jó a hagyományos univerzális katalizátor, hanem valami csonk-katalizátor lesz a nyerő...
Ilyen is van benne?
Mondták, hogy miért ez kell?
Ez még ráadásul nem kevéssel drágább. Persze ha tuti ilyen kell, akkor nincs több kérdésem.

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9086 Dátum: 2014.03.18 21:57:17 »
Ez volt a pontos válasz:
Nem lesz jó, ha a csonkban van, oda más kell.Csonkkatalizátor.
Meg kellene mérni a csonkban lévő katalizátor átmérőjét, és hegesztéstől -hegesztésig a hosszát. kb 40-55 ezer ft.
Ezek nem típusra méretre vannak.


Ezért mutatom meg inkább egy szakembernek, hogy ő mit mond rá. Jobb lenne, ha jó lenne a sima univerzális, árban mindenképp.

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Szerviz
« Válasz #9087 Dátum: 2014.03.18 22:24:42 »
Ez volt a pontos válasz:
Nem lesz jó, ha a csonkban van, oda más kell.Csonkkatalizátor.
Meg kellene mérni a csonkban lévő katalizátor átmérőjét, és hegesztéstől -hegesztésig a hosszát. kb 40-55 ezer ft.
Ezek nem típusra méretre vannak.


Ezért mutatom meg inkább egy szakembernek, hogy ő mit mond rá. Jobb lenne, ha jó lenne a sima univerzális, árban mindenképp.

http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=WAL+20999%7CP

Ez meg egy jól-árusított utángyártott.  (ha rendelhető)
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #9088 Dátum: 2014.03.18 23:23:29 »
Ez volt a pontos válasz:
Nem lesz jó, ha a csonkban van, oda más kell.Csonkkatalizátor.
Meg kellene mérni a csonkban lévő katalizátor átmérőjét, és hegesztéstől -hegesztésig a hosszát. kb 40-55 ezer ft.
Ezek nem típusra méretre vannak.


Ezért mutatom meg inkább egy szakembernek, hogy ő mit mond rá. Jobb lenne, ha jó lenne a sima univerzális, árban mindenképp.

Értem.
Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből  :otlet:

kekesiz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 332
Re:Szerviz
« Válasz #9089 Dátum: 2014.03.19 09:13:19 »
Hát, beugrottam ma reggel egy kipufogókkal is foglalkozó szervizbe, de nem tudták kideríteni, hogy jó lenne-e az autóba a mezei univerzális katalizátor.
Az a baj, hogy a felső lambda szonda után van kb. 20-25 cm lefelé (ezen a részen van a gyári katalizátor), aztán már hajlik a cső vízszintesbe. A vízszintes részen sincs annyi hely, hogy oda elférne az új, mert jön a hátső lambda, meg a hangtompító rész a csövön. A felső lamdba szondánál van valami fémes borítás a kipufogócsövön, azt kellene lebányásznom, hogy láthatóvá váljon a katalizátor. Ez tényleg csak a Versonál van ilyen bonyolultan megoldva?