A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
... egyszer csak nyekk, nem mozdult semmi. Szinte előjelek nélkül. Kocsi napi használatban van, 2x 10 km országút meg 5 km városozás. Töltés szempontjából majdnem ideális lenne, csak ugye az a hat év...
Felénk 20 körül van Banner meg Bosch, netről meg akksit nem merek rendelni, mert ki tudja hogyan szállítják.
Indítózás: naponta 2x. 15 km reggel, ugyanez délután hazafelé. Vidéki utak, vidéki faluból vidéki városba.
Kérdésem az lenne, hogy 2006-os angol gyártású autóba gyárilag milyen akksit szereltek, mert az enyémben egy 36Ah-s Delphi van.
Az a teljes töltéshez karcsú. Én is úgy tudom, hogy összefüggő 50 km már jónak minősül visszatöltés szempontjából.
DonPrego:Tegnap indítás után mentünk 2x25 km országutat, volt ideje töltődni. Ma reggel simán indított, csak félek, hogy egy hat éves akksi előbb-utóbb lefekszik. Előző autóimnál mindig úgy halt meg az akksi, hogy egyszer csak nyekk, nem mozdult semmi. Szinte előjelek nélkül. Kocsi napi használatban van, 2x 10 km országút meg 5 km városozás. Töltés szempontjából majdnem ideális lenne, csak ugye az a hat év...
Ma volt vizsgán az autóm a Toyota Mayernél Budakeszin. Gond nélkül átment, a pótféklámpa izzót kellett cserélni és összesen 23 ezer forintot fizettem.Megkérdeztem, hogy milyen értékeket produkált, és azt mondták, hogy minden rendben, és a futóműhöz még évekig nem kell hozzányúlni. 6 éves és 158800 kilométer van benne. Azért nem volt rossz választás a Toyota meg a japán autó .
6 éves és 158800 kilométer van benne. Azért nem volt rossz választás a Toyota meg a japán autó .
Nem neked (is) volt gondod a váltoval