Nézd, én továbbra is azt mondom, hogy a Te km futásodhoz - elvileg - indokolt lehet a gyűrűzés, de eszem ágában sincs a zsebedben turkálni, ez mindenkinek saját egyéni privát dolga, hogy mire költ és mire nem. A gond az, hogy ez a jelenség magától nem fog elmúlni, csak rosszabb lesz az idő és a km-ek előrehaladtával.
Most nekem is 1-1,5 deci fogy 1000km-en, de tudom, hogy, amíg nálam van az autó (kb 5-6 év), valószínűleg meg kell csináltassam ezt a műveletet majd valamikor. Engem jelenleg baromira nem zavar ez az olajfogyás, hisz nem egy eget rengető mértékű, és éves szinten sem megyek 10.000km-nél többet, tehát, évente cserélem az olajat, nem km alapján. Az utántöltési mennyiség évente 3000Ft-omat igényli mindössze (1L olaj ára kb).
Esetedben inkább azt gondoljátok át, hogy tényleg meddig akarjátok használni az autót. Ha 1-2 éven belül eladnád, akkor nem biztos, hogy megéri megcsináltatni, de ha hosszabb ideig megtartod (nálam pl. a hitel miatt meg kell, hogy tartsam hosszabb ideig), akkor érdemes ezt a problémát megoldani.
Amennyiben gyári alkatrészeket veszel hozzá, nem valószínű, hogy csalódni fogsz, az utángyártottak változó minőségűek, azoknál előfordulhat, hogy a szerelés után nem sok javulás van. Ráadásul, Nálad a km futás sem kevés, véleményem szerint ez is a gyűrűzés szükségessége felé billenti a mérleg nyelvét.