Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294812 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

onkyo607

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Szerviz
« Válasz #6345 Dátum: 2012.01.31 06:45:16 »
Hát első telem a szeretett toyota e12 d4d autómmal.
Sajna nehezen indul a kicsike!
Tegnap kevertem az üzemanyagba is egy kis benzint de így se lett jobb!
Gyanakszom a gyertyákra! (ma megnézetem)
Milyen fajta izzító gyertyát szeret a kicsike?


TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6346 Dátum: 2012.01.31 17:41:08 »
Csináltam ma egy 2005-ös 1.4 benzines E12-n éves szervizt.
Kapott LM Top Tec 4300 olajat, Mann olajszűrőt, Knecht levegőszűrőt, és Wix aktívszenes pollenszűrőt.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=fvj4ksu0xpx6jo5o6f0m.jpg

Panaszkodtak zajra ami a kormány tekerésekor és rosszabb úton is előjön. A kormányoszlopot a kormányművel összekötő kis csuklós összekötő van oda, a kardánkeresztje lóg.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=5temavkdl7y9jd76uarw.jpg

Erre keresgéltem megoldást, mivel csak gyáriban létezik elég drágán- az kizárva, van Pesten egy cég aki kardánokat-kereszteket újít-gyárt, fel is hívtam őket és fel tudják újítani 17 ezer forintért + 1 év garancia is van rá.  Hamarosan sort is kerítünk a javítására.
Kíváncsiságképp felhívtam egy BP-i bontót ahol 28ezret kértek volna egy bontott darabért, azt mondták a gyári új 125 ezer pénz.

Ez egy Japán gyártású Corolla HB volt, érdekes hogy a műszerfalán teljesen máshol helyezkednek el a visszajelző ikonok (olajnyomás, töltés, stb...) mint az angol gyártású Corollán.



OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #6347 Dátum: 2012.01.31 18:04:03 »
Csináltam ma egy 2005-ös 1.4 benzines E12-n éves szervizt.
Kapott LM Top Tec 4300 olajat, Mann olajszűrőt, Knecht levegőszűrőt, és Wix aktívszenes pollenszűrőt.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=fvj4ksu0xpx6jo5o6f0m.jpg

Panaszkodtak zajra ami a kormány tekerésekor és rosszabb úton is előjön. A kormányoszlopot a kormányművel összekötő kis csuklós összekötő van oda, a kardánkeresztje lóg.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=5temavkdl7y9jd76uarw.jpg

Erre keresgéltem megoldást, mivel csak gyáriban létezik elég drágán- az kizárva, van Pesten egy cég aki kardánokat-kereszteket újít-gyárt, fel is hívtam őket és fel tudják újítani 17 ezer forintért + 1 év garancia is van rá.  Hamarosan sort is kerítünk a javítására.
Kíváncsiságképp felhívtam egy BP-i bontót ahol 28ezret kértek volna egy bontott darabért, azt mondták a gyári új 125 ezer pénz.

Ez egy Japán gyártású Corolla HB volt, érdekes hogy a műszerfalán teljesen máshol helyezkednek el a visszajelző ikonok (olajnyomás, töltés, stb...) mint az angol gyártású Corollán.
A LM 4300 a dieselembe való! aszontad :szemez: Vagy az mindenbe jó? :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #6348 Dátum: 2012.01.31 18:09:36 »
Hát első telem a szeretett toyota e12 d4d autómmal.
Sajna nehezen indul a kicsike!
Tegnap kevertem az üzemanyagba is egy kis benzint de így se lett jobb!
Gyanakszom a gyertyákra! (ma megnézetem)
Milyen fajta izzító gyertyát szeret a kicsike?
ma reggel a sikondai völgyben nekem is 2.dik ra indult csak el( mellettem levö volvo s60 diesel meg 4.dikre)......  igaz nagyon hideg volt éjjel, de volt már hidegebb tele is.....
kiváncsi leszek a holnap reggelre, ha akkor is igy indul lehet tankolok alpesi  dieselt  :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6349 Dátum: 2012.01.31 18:10:20 »
Oldpiet!  Én nem mondtam olyat, nem csak a dízeledbe, sok másba is jó.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #6350 Dátum: 2012.01.31 18:20:02 »
Oldpiet!  Én nem mondtam olyat, nem csak a dízeledbe, sok másba is jó.
Ok , nem is állitottam, hogy csak az enyémbe jó. Csak egy kicsit csodálkozom, hogy ugyan az a" legjobb" benzinesbe mint a dieselbe (vagy forditva) mikor annyi féle oil van ;)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #6351 Dátum: 2012.01.31 18:23:21 »
Hát első telem a szeretett toyota e12 d4d autómmal.
Sajna nehezen indul a kicsike!
Tegnap kevertem az üzemanyagba is egy kis benzint de így se lett jobb!
Gyanakszom a gyertyákra! (ma megnézetem)
Milyen fajta izzító gyertyát szeret a kicsike?
Tudtommal nagynyomásu dieselbe nem szabad semmit se belerakni, de javitsatok ki ha nem így van.
A régi dieselekbe petroleumot ajánlottak, vagy dermedésgátlót .

TSityu

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6352 Dátum: 2012.01.31 18:56:07 »
...ma reggel a sikondai völgyben nekem is 2.dik ra indult csak el...

Izzíts kettőt, akkor pöccre indul.  ;)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #6353 Dátum: 2012.01.31 18:59:26 »
szoktam, mikor  tényleg nagyon hideg van....... éjjel -10 lehetett, mikor indultam -5 volt, nem éreztem szükségesnek
viszont lehet a gázolaj lesz a ludas a dologban, mivel szerintem ebben nincs téli adalék......... még az ősszel vettük :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #6354 Dátum: 2012.01.31 19:42:54 »
Csináltam ma egy 2005-ös 1.4 benzines E12-n éves szervizt.
Kapott LM Top Tec 4300 olajat, Mann olajszűrőt, Knecht levegőszűrőt, és Wix aktívszenes pollenszűrőt.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=fvj4ksu0xpx6jo5o6f0m.jpg

Panaszkodtak zajra ami a kormány tekerésekor és rosszabb úton is előjön. A kormányoszlopot a kormányművel összekötő kis csuklós összekötő van oda, a kardánkeresztje lóg.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=5temavkdl7y9jd76uarw.jpg

Erre keresgéltem megoldást, mivel csak gyáriban létezik elég drágán- az kizárva, van Pesten egy cég aki kardánokat-kereszteket újít-gyárt, fel is hívtam őket és fel tudják újítani 17 ezer forintért + 1 év garancia is van rá.  Hamarosan sort is kerítünk a javítására.
Kíváncsiságképp felhívtam egy BP-i bontót ahol 28ezret kértek volna egy bontott darabért, azt mondták a gyári új 125 ezer pénz.

Ez egy Japán gyártású Corolla HB volt, érdekes hogy a műszerfalán teljesen máshol helyezkednek el a visszajelző ikonok (olajnyomás, töltés, stb...) mint az angol gyártású Corollán.

te nagy spiler lehetsz...láttam mindig küldesz ilyen szereléssel kapcs képeket.  a jo öreg sonyericcson k800i teloddal jo képeket ***a rajta a vaku.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #6355 Dátum: 2012.01.31 20:34:50 »
Idézet
Erre keresgéltem megoldást, mivel csak gyáriban létezik elég drágán- az kizárva, van Pesten egy cég aki kardánokat-kereszteket újít-gyárt, fel is hívtam őket és fel tudják újítani 17 ezer forintért + 1 év garancia is van rá.  Hamarosan sort is kerítünk a javítására.
Kíváncsiságképp felhívtam egy BP-i bontót ahol 28ezret kértek volna egy bontott darabért, azt mondták a gyári új 125 ezer pénz.

Szia!

Ne vedd kötekedésnek, de egész biztos hogy az összekötő keresztjéből jön a hang? Csak mert többnyire inkább az oszlop szokott adni hangot, a motor környékéről, és nagyon könnyű összekeverni...
Nem vonom kétségbe, simán lehet valamelyik kereszt is!
Xanyi

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Szerviz
« Válasz #6356 Dátum: 2012.01.31 20:36:12 »
Ez egy Japán gyártású Corolla HB volt, érdekes hogy a műszerfalán teljesen máshol helyezkednek el a visszajelző ikonok (olajnyomás, töltés, stb...) mint az angol gyártású Corollán.
Igen? Én eddig azt hittem, hogy csak a modellfrissítésnél volt változás.  :?:

És persze ezúttal is köszönjük a képeket és a beszámolót!  :hug:

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #6357 Dátum: 2012.01.31 20:50:13 »
Szia!

Ne vedd kötekedésnek, de egész biztos hogy az összekötő keresztjéből jön a hang? Csak mert többnyire inkább az oszlop szokott adni hangot, a motor környékéről, és nagyon könnyű összekeverni...
Nem vonom kétségbe, simán lehet valamelyik kereszt is!

A kereszt az tuti hogy lóg, és befeküdve az oszlop alá egyik kezem a kormányt tekerve-rángatva, másik kezem a kereszt alatti részen és a kereszt lóg-nyaklik-koppan. Próbáltam rángatni az oszlopot is de abból nem bírtam ezt a hangot előcsalni, majd ha odakerül a sor és le lesz kötve a kereszt (ami tuti hogy oda van) akkor még valahogy megcibálom az oszlopot.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Szerviz
« Válasz #6358 Dátum: 2012.01.31 20:56:13 »
@TZoli

Hàny kilométer volt/van abban a Corollàban amiben ez a kormàny-alkatrész lötyög? Vagy nem nagyon van összefüggésben ezzel a kormàny àllapota?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 21:14:25 írta espero1 »
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

IceRocko

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re:Szerviz
« Válasz #6359 Dátum: 2012.01.31 21:30:53 »
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy kérdésem, hátha valaki már találkozott ilyennel, és tud segíteni.
Ma a szokásos reggeli induláshoz készülődtem, de mivel már hideg volt (-8fok) gondoltam beindítom a Corollát, hogy mire teljesen összekészülök leolvadjon és meleg legyen. Eddig nem is volt probléma, mert pöccre indult is, ott is hagytam és folytattam a készülődést. Eztán ért a meglepetés. Mire kimentem, egy szép kis világító felkiáltójel várt a műszerfalon. Meg is rémültem mert még sosem volt ilyen. Kesztyűtartóból gyorsan elő a kézikönyvet, miszerint: Dízel autónál a fékrendszer hibájára utal (ez engem nem érint elvileg), Benzinesnél meg vigyem szakszervizbe (ezzel meg nem lettem kisegítve) :cry: Bátorkodtam vele elindulni, mivel a 19év alatt még sosem hagyott cserben. Érdekes módon, kb 2-3Km után, egy körforgalomba érve, fékezés közben kialudt (ezért gyanús, hogy lehet mégis van a benzinesnél is köze a fékekhez :eek:). Azóta állt kb 8órát, még dolgoztam, de hazafelé sem láttam azóta világítani, pedig sűrűn figyeltem.
Esetleg tudna valaki segíteni, hogy így első körben ne keljen 16000Ft kifizetni csak az átvizsgálásért szakszervizben? :helpsmilie:
Előre is köszi!