Mentem a kocsival, éreztem megint, hogy a hátsó fék megint nem 100%-os, meg a kézifék is hol lent fog, hol fent. Nah, nekiálltam leszedni a hátsó dobokat. A balosnál minden OK, frankón fog, szépen be van kopva, minden tutira a helyén van. A jobbost nézem, az alig kopott, kicsit oválisan fog és a fogaskereket rögzítő kis fémlap picit eláll. Szerintem ezzel a lappal lesz a gond, mert ez gátolja meg, hogy mikor az automata feszítő ráfeszített, akkor ne lazuljon vissza a fék.
Nah, nekiálltam, hogy beljebb hajlítom azt a szart, mert a balosnál múltkor meghajlítottam picit a lapkát, azóta tökéletes. (A szerelőm is nézte már, csalóka, mert feszesnek tűnik a lapka, de nem az, bizonyos helyzetben visszaenged.) Kicsit visszalazítottam az automata feszítőt a racsninál, erre kiakadt a rugó. Szétszedtem az egészet a 3,14ba, meghajlítottam azt a kurwa lapot, azt összeraktam. Most szorosan rögzít a lapka, nem engedi, hogy a fogaskerék visszafelé pörögjön. Remélem ez okozta azt, hogy ez az oldal nem fogott kellően, meg hogy változott a pedál mélysége és a kézifék útja is naponta -- hiszen visszaengedett ez a lapka a racsnyinál, ami elvileg automatán feszül. Amúgy minden jónak tűnik, nem rozsdás semmi sem, semmi sem szorul, minden könnyen jár.
Fékspraym nincsen, mert elfogyott, így az orromban landolt a fékpor egy jelentős része. Szerintem még két nap múlva is lehet majd orrfújásnál látni a fékport... Még jó, hogy ezek azbesztmentesek, mert megmurdálnék különben.
A képen látható, hogy miről beszélek: