Talán a 70/30 aránynál már jelentős a többletfogyasztás.
szerintem benzin-etanol arányt szokás meghatározni, szóval az akkor inkább nem 30/70 lesz? ha jól értem a logikát a nagy többletfogyasztással az 50-50-hez képest. off: én már az fifti-fiftivel sem kínoznám az autót. ezzel a 70/30-al tettem egy próbát, de szerintem nálam ez zsákutca. erőtlenebb a motor a 95-ös és szeszkó párossal, a fogyasztása meg majd kiderül, de gyanítom nem lesz annyival gazdaságosabb, h megérje nekem. persze nagypapás közlekedéssel lehet alacsony fogyasztást produkálni, de ha szeretném tartani ugyanazt a dinamikát, akkor gyanítom a fizika és a kémia törvényei szerint egyrészt egy benzines motorban az etanol nem fogja azt dinamikát biztosítani és ráadásnak még sokkal több is kell belőle. és arról sem vagyok meggyőzödve, h használ a motornak.
on: én kizárnám a csekk endzsinből az etanolt, szinte biztos, h nem miatta jött elő, a szerelő is abs-ről beszélt. szóval akkor létezik, h ez ilyen pilácsot is okozhat?