Nálam 181.000 kilométer van az autóban. Elképzelhető, hogy ezért akadozik már a váltóm?
Automata utánállítású kuplungnál hogyan lehet észre venni, hogy kopott a szerkezet? Mert kézinél ugye elkezd csúszni, ez tiszta sor...
Mikor akadozik?
Néha csak félig sikerül betenni rükibe. Ezt már szoktam érezni, ilyenkor ha szépen óvatosan elkezdem felengedni a kuplungot, be lehet tenni. Eleinte néha reccsent, de mióta erre rájöttem, nincs vele semmi gond.
Egyesbe visszatenni gyakorlatilag csak álló autónál lehet, max5 km/h-nál, amikor kuplung nélkül is bemenne. (Illetve nyilván fordulatszám függvényében máshol is, de ezt egyesben nehéz eltalálni.)
Kettes-hármas nem a kedvence, ez főleg hidegben jelentkezik, mind fel-, mind visszaváltáskor. Inkább a hármast útálja. Ha már meleg a rendszer, akkor nincs baj, megy rendesen.
Nagy melegben is van azért meglepije. Olyankor felengedett kuplungnál a kinyomócsapágy zörög. Kinyomott kuplungnál a hang megszűnik. Ha alapjáraton klíma is megy, a hang erősödik.
120 ezernél Castrol TAF-X 75W90-es olajat kapott. Hát dióhéjban ennyi.