Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294573 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #3705 Dátum: 2010.07.03 23:03:35 »
Hát akkor át kell alakítani :) A lényeg, hogy maga a katalizátortest elférjen, a csöveket át lehet variálni.
Oké  ;)

Ez tényleg járható út, vagy csak poén?  :wacko:

Járható elvileg, flex és hegesztés :) Tehát az eredeti kat csöveit kell erre áttenni. Ha amúgy maga a test elfér. De csak látatlanban okoskodok. De sztem meg lehet oldani.

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Szerviz
« Válasz #3706 Dátum: 2010.07.04 08:05:08 »
2,2 Bar-ra állítottam a keréknyomást mind a 4 keréken. Az jó nekem?
2,3-2-4 körül voltak, de most beállítottam.

én hagytam volna...
egyrészt inkább több legyen benne, mint kevesebb, másrészt magától is csökkenni fog
de majd jól megkapod Palaczk mestertől  :D

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re: Szerviz
« Válasz #3707 Dátum: 2010.07.04 09:44:24 »
Jó reggelt, látom itt rendes korán kelő emberek vannak :-), igy ide is beillesztem hajnali felismerésemet  :no:

Jóemberek segitsenek  :helpsmilie:
Azt hittük, hogy elromlott a kis hűtődobozunk ami a két ülés között/hátul levő csatlakozóból megyen/ment és most azért kipróbáltam az első szivargyujtóból is ahonnan viszont működik. Azaz, meg kell találnom szerdáig a bajságot, mert csütrötökön forróságban kell utazni vagy 860 km-t és navi is kellene egyszerre....
Hol/hogy lehet legjobban megtalálni és orvosolni ezt? Köszi,
Tamas.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3708 Dátum: 2010.07.04 10:18:54 »
2,2 Bar-ra állítottam a keréknyomást mind a 4 keréken. Az jó nekem? 2,3-2-4 körül voltak, de most beállítottam.
A fentiek közül én inkább 2.4-re fújtam volna mindet. Nálam 2.5-ön vannak. Fogyicsökkentő, de még nem ront a menetkényelmen.
         

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: Szerviz
« Válasz #3709 Dátum: 2010.07.04 10:38:01 »
2,2 Bar-ra állítottam a keréknyomást mind a 4 keréken. Az jó nekem? 2,3-2-4 körül voltak, de most beállítottam.
A fentiek közül én inkább 2.4-re fújtam volna mindet. Nálam 2.5-ön vannak. Fogyicsökkentő, de még nem ront a menetkényelmen.
Ezt megerősíthetem, nekem is 2.5-ön gurulnak.
Fery

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #3710 Dátum: 2010.07.04 11:21:22 »
2,2 Bar-ra állítottam a keréknyomást mind a 4 keréken. Az jó nekem? 2,3-2-4 körül voltak, de most beállítottam.
A fentiek közül én inkább 2.4-re fújtam volna mindet. Nálam 2.5-ön vannak. Fogyicsökkentő, de még nem ront a menetkényelmen.
Ezt megerősíthetem, nekem is 2.5-ön gurulnak.
A gépkönyv a 195/60R15 gumihoz 2.2 bar nyomást ír elő, minden esetre... :hmmmm:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3711 Dátum: 2010.07.04 11:34:17 »
A gépkönyv a 195/60R15 gumihoz 2.2 bar nyomást ír elő, minden esetre... :hmmmm:

Ezért állítottam be én is így :-) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3712 Dátum: 2010.07.04 11:40:02 »
Nekem is 2.2-t ír max terhelésre. :winkiss: Leszi és Zénóka viszont meggyőzőek.  :)
         

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3713 Dátum: 2010.07.04 13:13:11 »
Hát akkor át kell alakítani :) A lényeg, hogy maga a katalizátortest elférjen, a csöveket át lehet variálni.
Oké  ;)

Ez tényleg járható út, vagy csak poén?  :wacko:

Járható elvileg, flex és hegesztés :) Tehát az eredeti kat csöveit kell erre áttenni. Ha amúgy maga a test elfér. De csak látatlanban okoskodok. De sztem meg lehet oldani.

A flex+hegesztés járható, de leömlős kat nagyon pici, sztem nem fér be a helyére... Mondjuk biztoshoz mérni kellene.
Xanyi

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #3714 Dátum: 2010.07.04 14:25:55 »
Jó reggelt, látom itt rendes korán kelő emberek vannak :-), igy ide is beillesztem hajnali felismerésemet  :no:

Jóemberek segitsenek  :helpsmilie:
Azt hittük, hogy elromlott a kis hűtődobozunk ami a két ülés között/hátul levő csatlakozóból megyen/ment és most azért kipróbáltam az első szivargyujtóból is ahonnan viszont működik. Azaz, meg kell találnom szerdáig a bajságot, mert csütrötökön forróságban kell utazni vagy 860 km-t és navi is kellene egyszerre....
Hol/hogy lehet legjobban megtalálni és orvosolni ezt? Köszi,
Tamas.

Nézd meg a biztosítékot. Azt tudom, hogy a Corollában a középsőkonzol rádióval együtt egy biztin van.

Lehet kapni 2-es elosztót.

Vigyáz némely szivargyujtó csatlakozó nem a legjobb fajta, könnyen zárlatot okoz.

Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #3715 Dátum: 2010.07.04 14:30:05 »
A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!
A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.

A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.
2006 44. heti volt.

Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.

Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!



Energy XV vagy XH?  XH-m van egy vadonatúj, pár éve a polcon figyel.

Megnézem ma mindenképp!
Konrád

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re: Szerviz
« Válasz #3716 Dátum: 2010.07.04 15:54:35 »
Jó reggelt, látom itt rendes korán kelő emberek vannak :-), igy ide is beillesztem hajnali felismerésemet  :no:

Jóemberek segitsenek  :helpsmilie:
Azt hittük, hogy elromlott a kis hűtődobozunk ami a két ülés között/hátul levő csatlakozóból megyen/ment és most azért kipróbáltam az első szivargyujtóból is ahonnan viszont működik. Azaz, meg kell találnom szerdáig a bajságot, mert csütrötökön forróságban kell utazni vagy 860 km-t és navi is kellene egyszerre....
Hol/hogy lehet legjobban megtalálni és orvosolni ezt? Köszi,
Tamas.
Nézd meg a biztosítékot. Azt tudom, hogy a Corollában a középsőkonzol rádióval együtt egy biztin van.
Lehet kapni 2-es elosztót.
Vigyáz némely szivargyujtó csatlakozó nem a legjobb fajta, könnyen zárlatot okoz.
Köszi,  megnéztem a gépkönyvet és azt a biztositékot amire a szivargyujtó volt irva, de az jó. Más fogyasztó meg ugy látszik, hogy nincs érintve... Marad egyelőre az elosztó, illetve majd szerviz, az évessel együtt... :hmmmm:

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Szerviz
« Válasz #3717 Dátum: 2010.07.04 17:01:37 »
Köszi,  megnéztem a gépkönyvet és azt a biztositékot amire a szivargyujtó volt irva, de az jó. Más fogyasztó meg ugy látszik, hogy nincs érintve... Marad egyelőre az elosztó, illetve majd szerviz, az évessel együtt... :hmmmm:
Nekem is tönkrement a szivargyújtó-aljzat egyszer. Utána kicsivel később egy elosztó. Mindkettő indításkor. Azóta, ha a GPS-nél erősebb fogyasztó van rákötve a szivargyújtóra, akkor indítózás előtt annak a kábelét kihúzom, és csak járó motornál dugom vissza.

grotto

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re: Szerviz
« Válasz #3718 Dátum: 2010.07.04 17:18:09 »
Sziasztok!
Ismét gondom támadt kicsi kocsimmal.   :helpsmilie:

Kérdésem, hogy tapasztalt-e bármelyikőtök bármi hasonlót, vagy hallottatok-e ilyen problémáról? Mi okozhatja?!  :eek:  :surrender:  :hmmmm:
- Típus: 2000-es,  Toyota Corolla 1.4 vvti /Liftback
- Probléma: kb. 1 hete tapasztalom, hogy nem indul elsőre a kocsi. Ráadnám a gyújtást, indítanám, de semmi. Se kép, se hang. Néha még a műszerfal visszajelző lámpái sem villannak fel. Csak többszöri próbálkozásra indul a motor.   :censored: :cry:
Nem minden indulásnál csinálja ezt. Aksi rendben van, azt megnézték ill. a generátort, gyertyák is-elvileg.

Én még annyit figyeltem meg, hogy minden esetben amikor ezt csinálja, vagyis nem csinál semmit, előtte állt a kocsi (min. 2-3 órát), és mindig meleg volt, sütötte a nap. Lehet ezzel bármilyen összefüggésben ? Illetve még annyi, hogy nem hallom az önindítót berregni... csend és semmi. Hiába forgatom a kulcsot.


Nagyon köszönöm előre is ha tudtok bármi okosat! ::)



Meseautó.... Toyota Corolla [2000] 1,4 Liftback :) :clap: :wub:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #3719 Dátum: 2010.07.04 18:48:37 »
Gyújtáskapcsoló.
Bár nem Toyotanál, más márka (VW), de az okozott ilyen problémát. Megmelegszik és ilyenkor érintkezési probléma van. Eleinte a kormány megmozgatása segített néha, aztán az sem. Most egy külön kapcsolót vitt apósom az indító motorhoz, azzal lehet beröffenteni melegben. Az igazi megoldás a gyújtás kapcsoló cseréje lenne.