Ma cseréltem egy leharcolt Aurison hátsó féket.
Szerszámilag elég jól fel vagyunk készülve fékdolgokból, de ilyenre nem számítottam, főleg egy Toyotán.
A hátsó fékmunkahengere olyan hogy egyszerre kell nyomni és tekerni, akkor megy vissza alaphelyzetbe, már szinte az összes újabb autón így működik hátul.
Ilyen szerszám kell hozzá:
http://imagerz.com/QFdCVQ4ABQQBal oldala simán ment, jobb oldalán viszont kicsit megtorpantam, kifelé indult el óramutató járásával egyező irányba való tekerés-nyomáskor.
Jobb oldalon balmenetesre van csinálva a munkahenger, tehát óramutató járásával ellentétes irányba kell tekerni és akkor nyomja befelé a szerszám, de ehhez a szerszámnak is balmenetesnek kell lennie, még jó hogy van a készletben olyan is. Ez a balmenetes még nem is volt használva, Én azt hittem hogy majd valami csigazabáló francia kocsin lesz felavatva, azokon vannak ilyen elmeroggyant megoldások, meg a Ford használja még egyébként.