Jah, csak mikor már nem garis a kocsi, akkor semmivel sem tud többet nyújtani egy mszervíz egy rutin karbantartást tekintve, mint a garázsom vagy egy kis műhely.
Tartogatom a mszervízt egy komolyabb problémára, ami remélem nem következik sosem be...
Az egy más kérdés hogy én meg sosem vennék meg olyan autót ami legalább egy olaj intervallum szervizen nem volt évente márkaszervizben.....
Én többet nyújtok a leendő vevőnek, mint egy márkaszervíz. Én egy adatbázisban vezetem az össze cserélt alkatrész esetén: a csere időpontját, típusát, beszerzés helyét, okát, árát, stb...
Olyan listával tudok szolgálni, amely tartalmazza az összes kisebb változtatást is, pontos alkatrésztípusokat megnevezve. A mszervíz csak annyit ír, hogy motorolaj, munkadíj=x Ft, én meg azt is meg tudom mondani, hogy pontosan mikor mennyi és milyen olaj lett az autóba beletéve.
Egy ilyen informatív jellegű listát én sokkal többre tudok értékelni, mint a pecsétét a szervízkönyvben vagy a szla-kat, amelyek semmi konkrétat nem tartalmaznak.
Arról már nem is beszélek, miszerint sok mszervíz 10W-40-es olajat használ, míg én megfelelő full szintetikusat...