Amúgy én is megfigyeltem egy nagyon enyhe, nagyon halk kelepelést alapjáraton, felengedett kuplungnál.
Az azt jelenti, hogy működik az autód, vagyis jár a motor
Egyébként, ha valaki kezébe vesz egy orvosi könyvet, általában megtalálja magán a leírtakat. Te meg a kocsidon találod meg az itt leírtakat. Képzelt beteget csinálsz a kocsidból.
Kisfiatal, próbálj már egy kicsit ellazulni, minek ez a görcsösség. Van egy 1,5millás jó autód, amibe kell keresned egy normális olajat, és nem lesz semmi baja. Ha már mindenképpen rettegni akarsz, akkor a testedért egészségedért rettegj, az autót meg használd.
amúgy bejönne az autó, mert tetszik, kényelmes, és jó motorikusan is. CSak az a baj vele, hogy ez már nem japán autó. Nem is éri el azt a szintet.
Hiába oldódik meg az olajfogyi, jöhet utána a többi, bármikor: szívócsonk, váltó. Egyáltalán nem annyira egyedi problémák ezek, mint ahogy próbálták itt beállítani egyesek. Nem egy forrásból hallottam ezeket. Ha nem lenne költséges és bonyolult a javításuk ezeknek a hibáknak(ugye gyűrűzéshez motor szét totálisan, váltójavításhoz váltó le, szét, és mind 100-200 ezres tétel egyenként..), akkor nem aggasztana.
Amúgy meg lehet hogy el se bírom adni, mert sedan, meg 1.6.. Bár hátha fellendül az autópiac jövőre.