Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2294872 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1710 Dátum: 2009.08.26 17:31:26 »
Én eleve nem értem ezt a gyertya-dolgot. Ha az a gyerta bele való, akkor nem lenne szabad ilyet produkáljon vele. Nem lehet, hogy olyat kaptál, aminek pl. nem megfelelő az elektróda-hézaga?

Olaj: a Mobil Synt-S megfelelő. Nem egy maximalista megoldás, de nem is rossz. De tényleg Synt-S, és nem Syst-S? Mert az utóbbi csak rész-szintetikus. Ami nem vmi hú de nagy baj, de azért a szintetikus mindenképpen jobb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #1711 Dátum: 2009.08.26 17:32:50 »
Írtam mailt a szervíznek hosszbordásszíj cseréjével kapcsolatban, és azt írták hogy 100.000km-nél kell cserélni, nem írták hogy hogy 6 év után.Most akkor?
100.000-nél BŐVEN ráérsz cserélni. Ha az autód nem 7, hanem 17 éves lenne a mostani km-óra állással, akkor azt mondanám, hogy cseréld ki... De egy gyári szíjnak hét évesen, 70 ezer km-rel még nem lehet semmi baja.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Rodie555

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: Szerviz
« Válasz #1712 Dátum: 2009.08.26 17:46:50 »
Én eleve nem értem ezt a gyertya-dolgot. Ha az a gyerta bele való, akkor nem lenne szabad ilyet produkáljon vele. Nem lehet, hogy olyat kaptál, aminek pl. nem megfelelő az elektróda-hézaga?

Olaj: a Mobil Synt-S megfelelő. Nem egy maximalista megoldás, de nem is rossz. De tényleg Synt-S, és nem Syst-S? Mert az utóbbi csak rész-szintetikus. Ami nem vmi hú de nagy baj, de azért a szintetikus mindenképpen jobb.
A gyertya tuti hogy a megfelelő van benne, azzal a különbséggel hogy Bosch helyett Denso!És az olaj Synt S

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1713 Dátum: 2009.08.26 17:48:15 »
Írtam mailt a szervíznek hosszbordásszíj cseréjével kapcsolatban, és azt írták hogy 100.000km-nél kell cserélni, nem írták hogy hogy 6 év után.Most akkor?
100.000-nél BŐVEN ráérsz cserélni. Ha az autód nem 7, hanem 17 éves lenne a mostani km-óra állással, akkor azt mondanám, hogy cseréld ki... De egy gyári szíjnak hét évesen, 70 ezer km-rel még nem lehet semmi baja.
Nekem a kocsi kb 4,5éves korában 60-70ezer km magasságában cserélte a szakszerviz, mert a felszíne valamennyire repedezett volt. Pontosabban a  60ezres szerviznél figyelmeztettek rá, aztán pár ezer km után visszavittem a kocsit, és kicseréltettem a fékolajat meg az ékszijat egy időben.

Rodie555

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 33
Re: Szerviz
« Válasz #1714 Dátum: 2009.08.26 18:28:34 »
A Liqui-moly olaj közül melyiket javasolnád? Láttam a neten akcióban Liqui-Moly Synthoil High-Tech 5W-40, 2825 Ft/liter, ez igen jó ár, szerinted?
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.26 18:46:53 írta kleingy »

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1715 Dátum: 2009.08.26 18:54:05 »
De tényleg Synt-S, és nem Syst-S? Mert az utóbbi csak rész-szintetikus. Ami nem vmi hú de nagy baj, de azért a szintetikus mindenképpen jobb.
Én úgy tudom, hogy a Syst és a Synt ugyan az, csak másnéven fut. A Synt a régi neve, mostanába Syst S van a dobozokra ütve.

Nem a Mobil1-es termékcsoportba tartozik, "csak" sima Mobil, ezzel jelzi a cég (Exxon), hogy nem a legcsúcsabb termékük. Ezért ha 40-es, akkor Mobil1 0W-40, ha 30-as melegoldal kell, akkor Mobil1 5W-30 ESP Formula.

Az LM olajakat majd Palaczk megaszongya...

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Szerviz
« Válasz #1716 Dátum: 2009.08.26 19:49:40 »
Azon gondolkodom, nem e jobb a 53Ah-s 540A indítóáramos Exide Premium 17 600Ft-ért.

Ezert a penzert mindenkeppen ezt valasztanam, ez egy jo ar. Ez egy nagyon jo darab. A magasabb inditoaram meg egyertelmuen jobb elettartam szempontjabol is.  A generator miatt meg amugy sem kell aggodni, gyarilag felulmeretezettek. 


  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: Szerviz
« Válasz #1717 Dátum: 2009.08.26 19:56:35 »
Gyerekek az akksi ugyben meg azzal zarnam a gondolatot, hogy kicsit is hozzaerto es igenyes autohifisek Exxide-ot hasznalnak. Nem nagyon hiszem, hogy kene ennel tobbet mondani. A belepo termekeket meg semmilyen marka eseten nem javallott megvasarolni. 
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #1718 Dátum: 2009.08.26 19:59:07 »
A Liqui-moly olaj közül melyiket javasolnád? Láttam a neten akcióban Liqui-Moly Synthoil High-Tech 5W-40, 2825 Ft/liter, ez igen jó ár, szerinted?
Ez sztem annyira jo ar, hogy Palaczk elkezd majd tole felni  :whistling:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1719 Dátum: 2009.08.26 20:44:44 »
1. Milyen jellegu a csattogas es mennyi ideig csinalja?
2. Magas hangu gyors kattogas vagy alacsony hangu lassabb csattogos hang?
3. Csak hideginditaskor csinalja (kocsi minimum 6-8 orat allt) vagy melegen is (max 2-3 ora)?
4. Videod nincs?
5. Mikor csereltel utoljara olajat?
6. Mennyi az olajszinted most?

Ha magas hangu es gyors az lehet szelephezag gond, ha melyebb csattogas es inditas utan elmulik 5-10mp alatt az altalaban vezermulanc / feszito es olajpumpa!
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1720 Dátum: 2009.08.26 21:00:43 »

Az akku olyan, mint egy pohár, amit állandó folyású vízzel töltünk fel. A nagyobb pohárba több fér, mint a kisebbe. Ha az 5 decisből leszedek 1 decit, akkor 4 lesz benne, ha a 3 decisből, akkor 2. Viszont ha sok az indítás/ivás, akkor a nagyobban még mindig lesz 2 deci, mikor a kisebben nulla. Ezért több indítást bír egy nagyobb akku.

Viszont mind a kettő ugyan azzal a csappal lesz feltöltve, nyilván az 5 decist több ideig kell tölteni, mint a 3 decist. De ha mindegyik maxra van tölteve, akkor az 1 decis hiányt már ugyan annyi idő alatt lehet pótolni... Ezért egy indítást ugyan annyi ideig tölt vissza a generátor a nagyobba, mint a kisebbe... Hülye példa, hagyjuk... Megyek szerelni a garázsba...


Nem akarok beleokoskodni, de a töltőáram nem állandó, bizonyos határok között változik a terhelés függvényébe.

U.I: az aku annál jobb minél nagyobb. Szerintem...  ;)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Szerviz
« Válasz #1721 Dátum: 2009.08.26 21:13:13 »
U.I: az aku annál jobb minél nagyobb. Szerintem...  ;)

Na jó, de minek az eltúlzott túlméretezés? Tegyünk bele akkor 70Ah-s akkut (ha belefér), vegyünk a kocsira T helyett W abroncsot, kizárólag OMW Carrera 95-öst tankoljunk, mehet bele a versenyolaj stb.  :hug:

UI:
egyébként meg gondolom a generátort is méretezték valamilyen akksihoz, így azzal hozza a normál üzemet.

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1722 Dátum: 2009.08.26 21:28:23 »
egyébként meg gondolom a generátort is méretezték valamilyen akksihoz, így azzal hozza a normál üzemet.

A generátort a fogyasztókhoz méretezik, aksi meg a legkisebb megy bele amivel még működik a dolog. (spórolás)
Egy gyári 48-as helyett egy 55, 60-as szerintem előnyös lehet, de a csomiba berakott teherautó aksi már biztos nem előnyös, (nagyobb súly, nagyobb fogyasztás, stb) szóval csak ésszerű határok között.  :yes:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Szerviz
« Válasz #1723 Dátum: 2009.08.26 21:32:11 »
Kiveve, hogy az E12 70:30 aranyban az elso futomuvon ul, tehat palyazashoz egy hatso akksi akar meg jo is lehet.  :D
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #1724 Dátum: 2009.08.26 21:42:46 »
Kiveve, hogy az E12 70:30 aranyban az elso futomuvon ul, tehat palyazashoz egy hatso akksi akar meg jo is lehet.  :D

És enyém lehetne az első TS180h 35literes csomagtartóval, önindítóval bejárhatnám a belvárost.  [rohog]