Jelezném, hogy a http://www.mayertoyota.hu honlapot feltörték.
Gondolom, megegyezés, hogy elvégzik a szervizt kívül, a pecsét meg a hitelesség kedvéért kerül be. Pedig a központi nyilvántartás úgyis lebuktatja a dolgot egy perc alatt, márha valaki utánanéz...
A fogyasztóvédelem szerintem egy nyolcmilliós Avensisnél kezdődik, persze, csak ha vásárlod és nem épp összetörted :(
Pedig a központi nyilvántartás úgyis lebuktatja a dolgot egy perc alatt, márha valaki utánanéz...
A számlát miért kérték (volna) az általad vásárolt olajról?
Amennyire én tudom, a Toyota központilag tartja nyilván az autók szerviztörténetét, vagyis ha bármelyik márkakereskedésben rendszám alapján utánakérdezel egy autónak, akkor megmondják, hogy mikor hol járt.
Ez az elektronikus szervizkönyv elődje, de az még csak a Mazdánál van - as far as I know...
Szerintem a Toyota ha nyilván is tartja központilag, azt a márkaszervizek nem tudják lekérdezni.
Sziasztok!
....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.
Idézetet írta: "Spacedolphin"Sziasztok!
....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.
ez melyik Mayer?
a budakeszi, vagy a pilisvörösvári?
Idézetet írta: "leszilaci"Idézetet írta: "Spacedolphin"Sziasztok!
....azért vittem ide, mert nem nagyon olvastam vagy hallottam róluk rosszat eddig. Anyuék is ide járnak a saját Corollájukkal, bár azt ők újonnan vásárolták, de nekik sem volt soha semmi negatív tapasztalatuk... Eddig.
ez melyik Mayer?
a budakeszi, vagy a pilisvörösvári?
....Tényleg azért is nem akartam nekiállni azon nyomban balhézni, mert valszeg túl ordenáré lettem volna...
Most fogalmazom nekik az e-mailt...
Nos, a történethez immár az is hozzá tartozik, hogy még aznap délután felhívott a munkafelvevő, hogy megkapták a levelet, és most beszélt a Mayer úrral, és belátta, hogy a viselkedése és az ígéretei nem voltak összhangban, de persze volt egy csomó mentegetőzés is benne. Mindenesetre így, már volt ötlete is a megoldásra, bár kétséges, hogy egyáltalán megvalósítható-e. kellene ugynis egy gyújtáskábel-köteg, ami tutira jól működik, hogy ki lehessen próbálni pár napig azzal az autómat, hogy ki lehessen szűrni mivel lehet baj. Namost nekik ilyen nincsen, nekem sincs, és nem is óhajtok 25ezerért venni egyet, amikor nem is biztos, hogy azzal van baj...
Előzetes megbeszélés után futóműállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett időpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelő egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelőn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenőrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelő elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevő.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.
Idézetet írta: "FANCY"Elõzetes megbeszélés után futómûállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett idõpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelõ egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelõn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenõrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelõ elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevõ.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.
És mennyibe fájt a futómû állítás?
Idézetet írta: "afekete"Idézetet írta: "FANCY"Elõzetes megbeszélés után futómûállitásra jelentkeztem a vörösvári szervizben.Az egyeztetett idõpont után 25 perc elteltével csapatott ki a szerelõ egy próbakörre a 10-esre. 3 perc múlva az autó már az emelõn volt. A korrekt,alapos állitás-ellenõrzés további 1 órát vett igénybe.
Egyéb észrevételek:
-Bár voltak várakozó ügyfelek,a többi szerelõ elég jól elszórakoztatta egymást az abroncsokon ücsörögve.
-A rengeteg munkára hivatkozva tisztitást nem vállaltak.
-Nem túl barátságos,enervált munkafelvevõ.
-Ott lehet lenni az autó mellett akinek ez az igénye.
És mennyibe fájt a futómû állítás?
Na megkérdeztem mire lehet számítani. Náluk most 7-8000 Ft - attól függõen kell-e valami csavart cserélni.
hát részvétem. jól megjártad. az autódon látszik h törött kutyának se fog kelleni.
a mayerék k......k. ez van . a meló büdös csak a lovetta jöjjön
ja, jóvan. :szomoru: nekem mindegy nem nekem fájt. :turelmetlen: csak együttéreztem a kollégával :?
remélem azt még szabad :cry:
Megtaníthatnák a kedves kollegákat, hogyhogy kell egy olajcserét helyesen elvégezni, pontosítva :arrow: nem öntjük 2centivel a nívó maximuma fölé az olajat... :turelmetlen: :robbanfej: :banging:
Idézetet írta: "Peti500"Megtaníthatnák a kedves kollegákat, hogyhogy kell egy olajcserét helyesen elvégezni, pontosítva :arrow: nem öntjük 2centivel a nívó maximuma fölé az olajat... :turelmetlen: :robbanfej: :banging:
Nekem Budakeszin ilyet nem csináltak. Mindenestre aki ide megy, inkább Vashegyi Andrást keresse, mint Parag Attilát. Elõbbi nagyon rendes, utóbbi nem annyira - elég kioktató tud lenni. A pilisvörösvári szervízzel nincs tapasztalatom.
Ennek örülök, de ne legyen már lutri, hogy Neked jó nekem nem...
A 10W-40es Esso "fáradt"olajról meg ne is beszéljünk, ilyet beleönteni egy vvti motorba... :x
nem öntjük 2centivel a nívó maximuma fölé az olajat... :turelmetlen: :robbanfej: :banging:
Milyen autó volt?
Idézetet írta: "Szeke"Milyen autó volt?
:szivecske:
a legszebb, a legjobb, a legaranyosabb, a legmegbízhatóbb, a leglegleg
yaris1.3 [smilie=sm38.gif]
Egy 10w-40-es olaj pont megteszi, már ezerszer leírtam. Nem a legszuperebb, de a motorba megfelelõ.
Hadd ne kelljen már többször leírnom :roll:
Idézetet írta: "Peti500"Ennek örülök, de ne legyen már lutri, hogy Neked jó nekem nem...
A neked jó, nekem nem-re remélem az a válasz, hogy én Budakeszin voltam, te Pilisvörösváron.
Szekéék is raknak bele ilyet, mert a Toyota szerint nem rossz, csak nem a létezõ legjobb - bár most elbizonytalanodtam a 40-tõl :hmm: . Ezzel együtt én vittem 0W-30-as olajat.
"pont megteszi..." No ezaz...
Ne alulról üssünk már meg egy teljesítményszintet... :szemforgat:
Ne alulról üssünk már meg egy teljesítményszintet... :szemforgat:
Idézetet írta: "Peti500""pont megteszi..." No ezaz...
Ne alulról üssünk már meg egy teljesítményszintet... :szemforgat:
Megteszi, nem? Kárt nem fog benne okozni. Ha meg nem ilyet akarsz, akkor legközelebb mondd elõre, hogy más fokozatút szeretnél. Nekem nyáron az F asztmába 15-40-eset tettek...
Idézetet írta: "Peti500"Ne alulról üssünk már meg egy teljesítményszintet... :szemforgat:
Van egy elõírás a motorhoz. Az elõírást simán teljesíti egy modern 10w-40 is.
Az, hogy tehetõ bele jobb olaj, nem jelenti azt, hogy kell.
Ez egy jó mszerviz duma, nem baj, Neked ezt kell mondanod Szeke, de Te se 10W-40et raknál bele ha a sajátodról lenne szó, maradjunk ennyibe...
Amúgy a lényeg továbbra is a túlöntésen van, nem azon hogy egy gyengusz olajat tettek bele, amúgy a Toyota mióta dolgozik Esso-val??? Ismerõsnek még a Peugeot mszervizbe is azt mondták, hogy inkább mást rakjon bele, mert az "nem a legjobb" olaj...
Idézetet írta: "Peti500"Ez egy jó mszerviz duma, nem baj, Neked ezt kell mondanod Szeke, de Te se 10W-40et raknál bele ha a sajátodról lenne szó, maradjunk ennyibe...
Azt rakom bele, akár hiszed, akár nem. A Yarisba pedig 5w-40-et.Idézetet írta: "Peti500"Amúgy a lényeg továbbra is a túlöntésen van, nem azon hogy egy gyengusz olajat tettek bele, amúgy a Toyota mióta dolgozik Esso-val??? Ismerõsnek még a Peugeot mszervizbe is azt mondták, hogy inkább mást rakjon bele, mert az "nem a legjobb" olaj...
Annyi olajat öntöttek bele, amennyi az elõírás. Gondolom 3,2-t. Írj a TMH-nak, hogy változtassanak az elõírásokon.
Az Esso a Toyota F1 Team hivatalos szponzora.
Nem inkább ez a pözsós duma a kamu? Egyetlen mai, neves gyártó olaja sem lehet annyira rossz, hogy le kellene húzni.
A többit a Corolla/Szervíz topicban folytassuk, ne itt a Mayeresben.
Idézetet írta: "Peti500"Ez egy jó mszerviz duma, nem baj, Neked ezt kell mondanod Szeke, de Te se 10W-40et raknál bele ha a sajátodról lenne szó, maradjunk ennyibe...
A Yarisba pedig 5w-40-et.
A többit a Corolla/Szervíz topicban folytassuk, ne itt a Mayeresben
Gyerekek! Ne gyõzködjétek feleslegesen egymást. Akinek a Toyota gyári elõírása nem megfelelõ, tegyen bele másik olajat. Õ dolga. Én a 4. Toyotámat hajtom és soha nem jutott eszembe, hogy a kereskedõvel vitatkozzak, miféle olajat is önt a kocsiba. Így soha nem is vittem saját olajat. Semmi hátrányom nem származott belõle.
Egyébként ezt a témát tényleg nem ebben a topicban kellene feszegetni. :nagymosoly:
amúgy a Toyota mióta dolgozik Esso-val???
Idézetet írta: "Szeke"A Yarisba pedig 5w-40-et.
Köszönöm...
Idézetet írta: "Peti500"Idézetet írta: "Szeke"A Yarisba pedig 5w-40-et.
Köszönöm...
Mert az összes D4D-be 5w-40est teszünk az ügyfeleknek is. De ne idegesíts már tovább légyszíves :sir: :robbanfej: :turelmetlen:
Idézetet írta: "Szeke"Idézetet írta: "Peti500"Idézetet írta: "Szeke"A Yarisba pedig 5w-40-et.
Köszönöm...
Mert az összes D4D-be 5w-40est teszünk az ügyfeleknek is. De ne idegesíts már tovább légyszíves :sir: :robbanfej: :turelmetlen:
Nem foglak...
Üdv.
Nem is tudtam, hogy a Török szultán is regisztrált nálunk....
:nagymosoly:
Ma voltam náluk akciós nagy szervízen - Budakeszin. (85.248 HUF - ebbõl cca 35e a nagyszervíz [gyertyák, hûtõvíz, fékfolyadék a syokásosokon kívül], kb. 10e a ködlámpa takaró - amit ügyesen elhagytam -, meg kb 40e a hátsó féktárcsa + fékbetét.) Rendesek voltak, be lehetett menni a mûhelybe is. A fékbetétekre is adtak 20% kedvezményt, hogy az akciós szervíz keretében intéztem - ami jóval több, mint a Toyotaclubos kedvezmény. Olajat vittem.
Egyvalami nem tetszett: beletöltötték a 4l olajat, pedig elvileg 3,7 kell bele. (Majd holnap megnézem, kell e leengedni.)
Nem a mosollyal van bajom!
Ha valaki Márkát szervizel és hirdeti magáról, hogy profi, akkor legyen az!
Az általad említett "beavatkozások" rutinmûveletek, nem is igényelnek igazán szakképzett munkaerõt.
A bajom azzal van, ha egy komplexebb hiba diagnosztizálása több hónap és több szervizlátogatás! :szomoru:
Bocsi, nem neked írtam válaszként, de erõsen elgondolkodom rajta, hogy jövõre hiába leszek idõ szûkében, mégis kipróbálom az MF-et.
Én a Toyota Mayernál voltam budakeszin, nagyon korrektek voltak. 3. csomagot kértem ez kell a 60 ezres szervizhez.
Ebbe benne volt a fékolajcsere is meg motorolaj, fagyálló, gyertyák, szûrõk cseréje is. Nálam DENSO hûtõrendszer van még a levegõszûrõ is DENSO. az ABS-em Bosch és Bosch gyertyák voltak benne eddig most már DENSO gyertyákat kaptam. Mondjuk nem értem mit keres egy japán autóban Bosch de mindegy.... hmmm
Rákérdeztem a szerelõnél - mive végig ott álltam mellette - hogy kell e olaj a sebességváltóba , azt mondta azt még nem kell cserélni. És 10W-40 olajat kaptam egy nagy zöld hordóból, ahogy megfigyeltem a többi Toyotába is ebbõl a hordóból nyomták az olajat. A fagyálló, fékolaj folyadék az flakonból lett beöntve komplett csomagott hozott a szerelõ piros fehér Toyota mintával.
Azóta tényleg sokkal jobban fût az autóm, legalább 1 fokozattal nyugodtan lejjebb lehet venni a fûtést az új folyadék miatt.
Viszont megmutatta nekem a vízpumpát, ahol zöldes elszínezõdõtt foltok látszottak. Szerinte kicsit ereszthet valahol a vízpumpa és elõbb-utóbb majd cserélni kell de most nem életbevágó, jól mûködik. Mások szerint 0-gyûrût, tömítést kellene cserélni.
Tudtok valahol Corolla E12-höz vízpumpát mert itt 18 ezer +FA az ára hátha van olcsóbban is ?
Lényeg, hogy sebbeségváltóolajat nem kaptam újat, de fogalmam sincs milyen kell bele és hol kell leengedni feltölteni ezt. Meg szerintem a difi olajat is le kéne cserélni.
Vigyem emiatt vissza nekik vagy el valami maszekhoz egy olajcsere miatt szerintem nem muszály rögtön a márkaszervizbe rohanni.
Tudtok valahol Corolla E12-höz vízpumpát mert itt 18 ezer +FA az ára hátha van olcsóbban is ?
Jeleztem, a 'beszélgessünkben' hogy tojt a Jézuska egy HID izzóhibát.
Sajna nem izzó, hanem trafó, úgyhogy a dolog vége komplett lámpacsere lett, el is vitte a jókedvet-bõséget (206e Ft). :sir:
A döglöttet visszakértem, hátha javítható.
Ha nem, akkor is aranyat ér, ha márkatársnál nem törik a gyári HID-s Jobbos de kárrendezni kell!
Szóval ......!
Kéretik megjegyezni. :kacsint:
Tehát, kéretik meggyõzni a márkaszervizek elõnyeirõl!
Idézetet írta: "Lévai Béla"Tehát, kéretik meggyõzni a márkaszervizek elõnyeirõl!
Egy esetbõl ne általánosíts, van másik...
mármint márkaszerviz :kacsint:
Ismét elégedettséggel ...
Idézetet írta: "zsono"Ismét elégedettséggel ...
Gratulálok a géphez, ha jól értem AVEII Liftback Sol Executive (bõr, szõr, mûfa, egyebek)!
A váltó kézi, vagy automata?
Használd egészséggel! :nagymosoly:
Hihetetlen, hogy Parragh Attilával már 3. napja játszuk azt, hogy megnézi mibe kerül az én Corollámba egy toronymerevítő beépítéssel és majd ennek uánanéz és visszahív.Ne légy izgága, kaphatsz kasznicserés árat is, ha nem vigyázol (merthogy ez a műszakilag korrekt megoldás kicsisportoséknál)!
Valójában már én 4x hívtam fel, hogy várom az eredményt, mind a 4x azt igérte Ok, utánanéz és visszahív.
Várok. :no:
elérkezett az idő a 75 000 km -es szervizre. tudtok abban segiteni, hogy ilyenkor mit szoktak az autón cserélni, és mennyibe lesz ez nekem?Úgy rémlik, a kezelési utasításban mintha benne lenne ez, az előre kalkulálható ár pedig ki van függesztve minden márkaszervizben. Persze ha magad viszed az olajat, azzal legalább egy tizest spórolhatsz :excl:
elérkezett az idő a 75 000 km -es szervizre. tudtok abban segiteni, hogy ilyenkor mit szoktak az autón cserélni, és mennyibe lesz ez nekem?Ha még aktuális a kérdésed, nekem ~30k volt a szerviz, olajcsere+szűrő+valami átmosó lötty(rákérdeztek kell-e, 2,4k)+pollenszűrő+mindkét első helyzetjelző+egy-két apróság+munkadíj...
Most jártam (először) Budakeszin a 30.000-es szervizen.
Olajat vittem, nem volt gond, az sem, hogy a kocsim mellett álltam végig.
40 perc alatt megvolt minden, nagyon elégedett vagyok az elvégzett munkával.
A jobb oldali ködlámpa körül van egy kis sérülés, a lámpa körül meghúzták a lökhárító műanyagot, és a fekete műanyag is látszik rendesen.
A Reálszisztéma átfújásra kb. 200.000 Ft-ot mondott, itt 75-80 ezer Ft-ot. Érdekes.
Most készül el egy másik csarnokuk ha jól láttam, emeletes épület.
Máskor is viszem a kocsit ide, ha úgy alakul. Ajánlott!
Sziasztok
Én a vörösvári Mayerben jártam már párszor. Eddig leginkább karosszéria munkák miatt ami ugye nem olcsó, de én maximálisan meg vagyok velük elégedve. A megbeszélt munkákat tökéletesen elvégezték, sőt még jobb lett mint amire számítottam :clap: Úgy döntöttem a 120 ezres szerviz nagy részét magam csinálom, de pár alkatrészért hozzájuk mentem el. Volt minden sőt az olajleeresztő csavarhoz a tömítést fel sem számolta a srác :) Mondjuk filléres alkatrész de gesztusnak egész jó.
Egyébként meg ha normális a vevő akkor a legtöbb helyen normálisan is viselkednek vele :innocent:
Sziasztok,
tegnap hívtam fel a vörösvári Mayer-t karosszéria munka miatt, előzetesen kértem volna tőlük egy exhas számot, hogy kb. mennyibe is fájna a dolog (a telefonon elmondottak alapján), azt ígérték fél óra múlva visszahívnak, nah azóta is hívnak.....
Ez azért csalódás volt... de mentem másik márkakereskedőhöz.
Sziasztok,
tegnap hívtam fel a vörösvári Mayer-t karosszéria munka miatt, előzetesen kértem volna tőlük egy exhas számot, hogy kb. mennyibe is fájna a dolog (a telefonon elmondottak alapján), azt ígérték fél óra múlva visszahívnak, nah azóta is hívnak.....
Ez azért csalódás volt... de mentem másik márkakereskedőhöz.
Az ilyen visszahívásokban már én sem igazán hiszek. Sajnos néha többször is rájuk kell csörögni és nem csak a Mayerre. Furcsa egy hozzáállás egyébként mikor jó zsíros melót vinne hozzájuk az ember.
Jah, ezaz, én sem értem ezt. nem hiszem, hogy sokba tartott volna felírni egy cetlire, és valamikor visszahívni. pedig jó üzletet nyertek volna (mint kiderült utólag a másik kereskedőnél).
bejelentkeztem szervízre is, méghozzá a Toyota akciós szervizére.Ez milyen akció, mit takar? Nekem ma jött egy levél, de csak egy ingyenes téli átnézés van benne....ennyi.
Ebből viszont adódott egy kis félreértés. Ugyanis ez nem jár mindenkinek, csak akinek a Toyota Hungary küld erről papírt és az ajánlat az adott autóra vonatkozik. Én kaptam ilyen levelet, de az a Corollára vonatkozott. :-(
Hát ezzel a régi autókat akarják szervízbe visszacsalni. Ha kapsz ilyet, akkor az rendszámra szól. Az akció egyébként a x km-es szervíz. Pl. Avensis gyertya, hűtővíz, olaj, szűrők cseréjével 43e Ft-ért.Múlt évben volt ilyen, aztán eltörölték. Most akkor megint van? Meddig érvényes ez az akció? Nekem rövidesen jön a 90ezres, és nagyon jó lenne valami akciós mifene. Van ennek valami neve?
Eddig nem rendszámra vonatkozott. Most viszont ha nem kaptál papírt, akkor nem is vagy rá jogosult.De nehéz kihúzni belőled az infókat :D
A szervínek csatolnia kell a Toyota Hungary levelét.
Tőlem újabb jó pontot kap a vörösvári szervíz :flowers:
Régi Yarisomba ködlámpát akartam szerelni. Sajnos ebben a verzióban még nem volt gyárilag előkészítve a helye de volt hozzá gyári készlet ami vagdosással meg ragasztással járt, szóval macerás. Körbeérdeklődtem a környék márka és nem márka szervizeiben és ahol vállalták is volna ott 100 rugó lett volna a költsége. Ehhez képest a Mayerben 78500 Ft ajánlattal leptek meg. El is vittem az autót hozzájuk. Ugyan akadt egy kis probléma a ragasztóval meg az alacsony hőmérséklettel, ami miatt nem sikerült aznap érte menni, de ezt leszámítva jó munkát végeztek "olcsón" :)
Miért nem olvasod el ezt a topicot, amibe írtál? :D
Tudja valaki, hogy milyen olajat használnak? Én máskor vittem az olajat, és nemsokára esedékes lesz a szervízem.
Hát akkor.... Járt utat járatlanért..
Igen csak épp most olvastam a szomszédos topikban (Toyota Super), hogy ha hozod az olajat, akkor nem jár az Eurocare. És mivel én azért járok külföldön azért nem rossz az...Ne higgy neki! Én mindig magam viszem az olajat, (M+F-be járok szervizre,) és sajnos már vettem igénybe Eurocare-t!
Ne higgy neki! Én mindig magam viszem az olajat, (M+F-be járok szervizre,) és sajnos már vettem igénybe Eurocare-t!
Ha a szerviz elfogadja a hozott olajat, és lepecsételi a szervizkönyvet, onnan nincs apelláta. Viszont arra vigyázz, hogy tényleg rendszeresen legyen szervizelve (15e/1év), különben valóban elveszítheted a jogosultságot!
Szokták most is.Az enyémet már megszünt ToyotaRácz frsz keret van, de eddig még egyszer sem cserélték le.....pedig a kocsi volt azóta vagy 8x a Reálban.
Az a bosszantó, amikor a toyotaklubosat akarják lecserélni...
Most kérdeztem meg, 29ezer az átvizsgálással együtt. Nekem belefér...Én is kb ennyiért vizsgáztattam a ReálBudánál. Felhívtam egy két maszek helyet, aki vizsgáztat, és kb 5ezer Ft-al volt drágább a Toyota. Annyi pluszt nekem is megér.
Elvileg mi baj lehet, egy sima vizsgaállomáson, ami 17 e Ft.
Ha motor, fékek, világitás rendben, akkor csak átmegy :hmmmm:
Ha gond lenne ,akkor a márkaszerviz se csak annyit kérne :no:
Értelek sőt megértem, bár nem kaptál semmi + szolgáltatást, csak annyit, hogy ök vitték a vizsgára és ki volt zárva a bukta."csak" ennyi?
Megvolt a vizsga, az rendben. Azt viszont nem igazán vágom miért kell a szélvédőt belül áttörölni nedves ronggyal, majd hagyni ráfagyni belülről... Egy kis figyelmesség. Akkor inkább ne nyúltak volna hozzá...100 e km alatt is azt raktak volna bele, valami Mobilt ;)
Csalódás, hogy kérdésemre milyen olajat tennének az autóba a következő szervíznél, azt a választ kaptam, hogy 10w40-et, mert 100 ezer feletti futású motorról beszélünk. Ha egy motor nem eszi az olajat, miért kell bele rosszabb/vastagabb olajat tenni? :no: :helpsmilie:
Ja igen, 28 ezret fizettem.
Mi pont tegnap robbantunk le a Hungária körúton, úgyhogy kénytelen voltunk autót bérelni . Mennyi idő alatt javítanak meg egy indítómotort kb.? Előre is köszi a választ!
Budakeszin voltam a Toyota Teszt Hetek keretében. Egy PIII-al ismerkedtem (még mindig magázódunk sajnos).Csak én nem akarok 10W40-est rakni a Corimba :no:
Annak ellenére, hogy az új YHSD-mből látszódott, hogy egy ideig nem leszek potenciális autóvásárló ezt nem éreztették velem. Maximálisan korrektek és türelmesek voltak.
Szervizbe olajat lehet vinni, és ahogy a vitrinben néztem érdemes is: Toyota 10W40 3500Ft/l
Toyota 0W30 8005Ft/l. :whistling:
Munkadíjak nem voltak kifüggesztve.
Csak én nem akarok 10W40-est rakni a Corimba :no:Miért nem? Ez már nem LADA, hogy 15W40 menjen bele. [rohog] :D
A munkadij 9200Ft
Miért nem? Ez már nem LADA, hogy 15W40 menjen bele. [rohog] :DÉn preferálom az 5w30 max 5w40-t :szemez:
(Édesapám 25 éves Ladájába is 0W40-et raktam.-) )
Minek a munkadija 9200? Olajcserére 5e-t mondtak hozott olajnál. Szűrő kb. 2300-2800 a kedvük szerint.
Az utóbbi másfél hónapban vizsgáztak az autóim, illetve mindkettő megkapta a 90 ezres szervizét. Vörösvárra vittem őket, ahol, mint szokták, pontosan, korrekt áron végezték el a munkát. És finom a szakszerviz kávéja is, várakozó netezés közben :)Mennyi most a vizsgadij, vizsgáztatás? :hmmmm:
Mennyi most a vizsgadij, vizsgáztatás? :hmmmm:soroksár pitstopnál 16290ft volt csütörtökón.
Nekem tavaly Bkeszin 23e volt.Köszönöm, Robi neked is :szemez:
A Budakeszi szervizben rá lehet látni a várakozó térből a szerviz térre? Én többnyire a ReálBudába szoktam menni, de most kíváncsiságbólÉn szólok nekik, hogy be akarok menni a szerelőhöz, mindig odaengednek végig csevegem a szervizt, megnézem alulról stb.
kipróbálom a Mayer Budakeszit.
A Budakeszi szervizben rá lehet látni a várakozó térből a szerviz térre? Én többnyire a ReálBudába szoktam menni, de most kíváncsiságbólRá, de nem az egészre. De eddig ha kértem, hogy bemehessek, megengedték.
kipróbálom a Mayer Budakeszit.
Én szólok nekik, hogy be akarok menni a szerelőhöz, mindig odaengednek végig csevegem a szervizt, megnézem alulról stb.nem akarok ott lenni, annyira nem érdekel a dolog...elég, ha az üvegfalon át néha rápillantok.. :cool2:
Egyébként van egy üvegfal, de minek, ha úgyis ott lehetsz .
Rá, de nem az egészre. De eddig ha kértem, hogy bemehessek, megengedték.lehet bekéredzkedek a vége körül 5percre, hogy mik a benyomások az állapotokról... de nem akarok ott pózolni végig.
nem akarok ott lenni, annyira nem érdekel a dolog...elég, ha az üvegfalon át néha rápillantok.. :cool2:Rápillantásnak mi értelme. Látod hogy matatnak rajta [rohog]
Rápillantásnak mi értelme. Látod hogy matatnak rajta [rohog]rápillantva is látom, hogy az olajat valóban kicseréli e vagy sem..
Én jol elcsevektem a szerelővel, megmutatt pár dolgot, láttam az alját, futóművet, fékeket , meg hogy csinálja. Én hasznosnak találtam.
rápillantva is látom, hogy az olajat valóban kicseréli e vagy sem..Ja , még én se láttam milyen olajat töltött bele, mert elment az üres kannájával (gondolom hordóból vételezni) olajért :D ;)
Ma voltam a Budakeszi szervízben.Én is a héten voltam ott szervizen. A hátsó féket nézegették hogy a tárcsa meg a betét vékony. (Persze mert fel lett szabályozva). Mondtam már megvan az új tárcsa. Mire visszamentem , mondták jobban megnézték, jó lesz még a következő szervizig :lol:
Rendesek voltak, normálisan dolgoztak, rosszat nem lehet rájuk mondani.
Jót igen: behívtak megmutatni, hogy az akkum még ugyan működik, de a műszer szerint már nem az igazi - mondjuk ennek nem tudtam felhőtlenül örülni.
Pollen szűrőt is megmutatták mielőtt kicserélték.
Én közben átmentem megnézni az új autó részleget, ott pedig megkínáltok egy teával.
Körülbelül egy hete Avensis tulaj lettem, úgyhogy ez egyben bemutatkozó komment is. :)Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es diesel
Az autó egy 2005-ös Avensis Wagon 1.8 VVTi Sol Technic.
Korábban volt már a családban Avensis, ezeket mindig a Mayernél vettük, ill. szervizeltük és mindig elégedettek voltunk velük, úgyhogy most is ide vittem az autót. Elvileg ismert az előélete, első tulajtól, végig szervízkönyves, de inkább mindent cseréltetni akartam ami problémát okozhat.
A 180.000-es szervíz kilométerben elég közel volt, úgyhogy ennek mentünk neki kompletten. A vége 125k volt úgy, hogy 4+ programban számoltak pár dolgot.
Mayernél mindenki végtelenül előzékeny és segítőkész volt. Az autót az ügyfélváróból látni lehet szerelés közben. Kértem, hogy bemehessek megnézni, semmi gond nem volt. Lehet kártyával fizetni. Ez külön tetszett, nem annyira szeretek százezres összegeket zsebben hordani. Amexen kívül minden kártyát elfogadnak(CIB-es terminál).
Sajnos volt kellemetlen élmény is a szervíz során, bár ez nem Mayeréken múlt...
Az autó nagyon klassz, kellemes vezetni, csak van egy kis dízeles hangja. A fórumot olvasgattam múlt héten és egy mod(Trotter rémlik) tanácsolta egy usernek a zajok/zörgések topicban, hogy menet közben nyomja ki a kuplungot, mert így eldönthető, hogy a motor vagy sem a zaj forrása. Éppen a Pilisvörösvári emelkedőn mentem a szervizbe, mikor eszembe jutott a tanács a saját autó kerepelése kapcsán. Mondták, hogy a VVTi ilyen, de azért kinyomtam. Csoda történt, megszűnt a dízeles kereplés és azonnal kisimult szép benzines hangja lett. :)
Szervizben mondtam, a munkafelvevőnek a sztorit, miközben átadtam szerelésre, fel is akadt a szemöldöke rögtön(itt még nem tudtam miért) és elvitte az autót egy körre. Szóval az történt, hogy a dízeles kerepelés váltócsapágy. Két csapágy van a váltóban, ezeket kell cserélni. A Toyota a váltóolajat 60.000 km-enkénti ellenőrzésre javasolja. Mayer ezt cseréli 60.000 km-enként, biztos ami biztos. Az előző tulaj Németországban csak ellenőriztette, nem cserélte. Ő spórolt a két olajcserével cirka 100€-t. Nekem meg mondták, hogy 115.000 jó magyar forint lesz(40k a csapágy, 20k váltóolaj, a többi a munkadíj). Plusz ha valami fogaskerekek rágyógyultak a tengelyre és nem szedhetők le roncsolás nélkül, akkor 225.000... Nem volt őszinte a mosolyom, de kerestünk időpontot erre is. Ha szétszáll a váltó az drágább lenne, inkább megcsináltatom ASAP.
A váltóproblémára mutattak robbantott ábrát, részletesen elmagyarázták mi romlott el, mik az opciók, várható költségek. Bár a várható végösszegtől csuklottam, de ez van.
Van esetleg olyan Avensis váltó probléma amit érdemes megnézetni, ha már szétkapják a váltót?
Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es diesel
Mindkét csapágyat ki kellett cserélni, és volt egy olyan megoldás, hogy nem kellett szétszedni a váltót, hanem ki tudták szedni a hátsót is, így aránylag olcsón megúsztam.
Nekem is váltócsapágycsere volt (régen, 80ekm-nél, a Mayernél ;)) 1,4-es dieselIgen, nekem is ezt magyarázták, hogy leszedik a hátsó deklit(vagy deknit? nem értettem pontosan, de lelkesen bólogattam). Először ezt próbálják meg, ez a 115k-s verzió, ha ez nem megy, akkor otthagyom még egy napra és az a vastagabb verzió. Majd mesélek mindenképp, hogy mi lett.
Mindkét csapágyat ki kellett cserélni, és volt egy olyan megoldás, hogy nem kellett szétszedni a váltót, hanem ki tudták szedni a hátsót is, így aránylag olcsón megúsztam.
Már elnézést, de hogyan lehet váltó csapágyat cserélni váltó szétszedés nélkül?Nem voltam ott a javításnál, de én úgy értettem hogy hozzáférnek szétborítás nélkül,így került 90 eFt-ba.
(Nekem is "váltócsapágy gyanús" a verda...) :hmmmm:
Nem voltam ott a javításnál, de én úgy értettem hogy hozzáférnek szétborítás nélkül,így került 90 eFt-ba.
Ma nagyon nem voltak a helyzet magaslatán.... azt sem tudták mit csináltak, aztán meg túlakartak számlázni. :helpsmilie:Melyikben voltál?
Újra fogom én gondolni azért azt, hogy vigyem e márkaszervizbe, és ha mégis, akkor hova... :hmmmm:
R/SSC - Airbag Sensor Assembly replacment on Multiple Toyota models | 18SMD-103 |
Nem lehet hogy a toyota-tech csak listázza hogy miben érintett, de nem tartja nyilván hogy megcsinálták-e?
Mert emlékszem hogy 3 éve nekem cseréltek légzsákvezérlőt visszahívásban, és most mégis felhozza a toyota-tech ezt:
R/SSC - Airbag Sensor Assembly replacment on Multiple Toyota models 18SMD-103