Zsoatti japán lean-burn Carina-ján a minap állítottunk alap előgyújtást (~0 °-on volt a 10° helyett).
Az első tapasztalatok pozitívak voltak.
Atti,
beszámolsz, hogy mik a tapasztalataid? Rántagás / nyomték / fogyasztás miként változott?
Hátha már is hasonló problémával "küzd", mint Te (remélhetőleg már csak múltidőben),
hasznos lehet az info!
Sziasztok.
Igen, rettentően el volt állítva a gyújtás. Akitől vettem végig így használta. Amikor megvette, egyből meggeneráloztatta a motort, gondolom akkor állíthatták máshova. 90e km-t ment vele így. Gondolta jó a 9,5-11l-es fogyasztás.
Amióta beállítottuk, és kipucoltam ar elosztófedelet, van ereje a motornak.
Újra köszönöm Zé Balázsnak, hogy segített beállítani. Vagy 2hétig kerestem egy stroboszkópos pisztolyt...
Előtte azt csinálta, hogy amikor gyorsítottam, tipikusan 2-2,8es fordulat közt nagyon rángatott nem akart gyorsulni, és ugyanezt bármilyen fordulaton, ha addig nyomom a gázt hogy narancssárgába átváltson az echo. Ha bármikor padlógázt nyomtam megindult rendesen.
Most gyorsul rendesen, alig vált át narancssárgába. Nem tudom még hogy jelenleg mennyit fogyaszt, ha kiürül a tank, írok nektek az eredményről.
De ha már gyújtás, szolgálnék még egy elhanyagoltság-példával.
Amikor pucoltam az elosztófedelet, fetűnt a kopás mértéke. A képen látszik talán, de már kb. 0,6-0,8mm hiányzik mindenhol! Az elosztófedél gondolom a használat és a nagy rés miatt kezd újra oxidos lenni, kezd újra rángatni 2e-s fordulatnál, de csak 1-t 2-t, aztán megy.
Ezért gondolom, hogy 2-3e közt már sokat szabályoz az előgyújtáson, de több energiát csak 3e fölött ad a trafónak. Amint tudom cserélem. Mik a tapasztalatotok az utángyártott elosztófedelekről? (Denso külső trafós) Azt hallottam nagy rajtuk a rés, csak gyárit vegyek. (az meg kicsit drága, bár ez is elment 391e km-t ránézésre
)