b.c.!
Vedd ki a helyéröl az injektorokat és nézd meg a porlasztási képet!
Ekkor kiderül az is hogy zár-e rendesen.
A helyén is megoldható, trafókábelt lehúzva inditózni kell és már müködnek is a befecskendezök.
Inditózás helyett gyújtáson, sebességben az egyik elsö kereket megemelve és forgatva is lesz forgásjel a fötengely jeladóról.
Másik megoldás kivenni egyesével őket és átnyomni rajtuk egy gumicsövel féktisztitót 2-3 baron, közben 12Volttal táplálni persze.
Ez mindig érdekelt, hogy ha kiveszem az injektor sort, és ráeresztem a 3 bar-os rendszernyomást, akkor kilövi-e a nyomás az elosztócsőből az injektorokat. Szerintem igen, ugyanis egy db "O" gyűrű rögzíti cak-pak. Ugyanis a helyén rá van szorítva az injektor egy gumikorongra.
Szóval az ötlet jó, csak.... szóval a technikai feltételek.
Másrészt az is kérdés, hogy a 14,8 ohm ellenállású injektorra ráköthető-e előtét ellenállás nélkül 12 V? Azt ne gondold, hogy folyamatosan rajta tartható a feszültség. Mindegy, ha egyből a kukába dobod. Szerintem így simán le lehet égetni a tekercset benne.
Aztán a következő, tegyük fel van mérőpadom, remekül tudom vizsgálni a mennyiséget, sugárképet, stb. Mit mond ez el arról, amikor a 65 fokos motortérben kell ugyanennek a cuccnak teljesíteni?