Szurkoljatok mert holnap viszem a gépet szerelőhöz sajnos.
Összejött már pár hiba és kénytelen vagyok orvosolni szegényt.
1. Bal oldali első kerék felől erős morgő hang 70-80km/h-nál elég zajos addig erősödik utána már nem hallani annyira, kanyarba nem kopog de ott is morog mint egyenesen.
2.Alapjárati probléma, enyém benzin-gázos 2.0 Gli, gyakran előfordul, hogy 500-ra leesik fordulat és mintha kiakarna esni a motor olyankor, nagyobb fordulaton egyenletlen teljesitményleadás ahhoz tudnám hasnonlítani mintha kihagyna néha az egyik henger vagy mintha nem kapna rendesen üzemanyagot,ráadásul kuplung benyomásra egyböl leesik a fordulat és leáll, ezeket a dolgokat főleg gázon csinálja, benzinen is érezhetők ezek a problémák de sokkal kissebb mértékben.
Holnap leírom mi volt.
...
1. Ha a bal oldala morog, akkor erősebb jobb kanyarban kellene figyelni, erősödik-e a morgás? Ha igen, akkor majdnem biztos kerékcsapágy. Ha nem, akkor is lehet ez, de akkor már nagyon odavan! Ha jól alászedve induláskor kattog, akkor külső féltengelycsukló. Hirtelen mást nem tudok erre, annyira még nem ismerem. De még féktől is lehetne (esetleg...).
2. Szintén Trotter66-hoz hasonlóan javaslom, hogy érdemes megnézni a gyújtást (gyertyák állapota, mikor lettek cserélve), aztán gyújtókábelek, elosztófedél, rotor ellenőrzése.
Esetleg a fojtószelepállás-jeladót ki lehetne pucolni, ECU-t resetelni, hibakódot kiolvasni.
Persze más is lehet, mondjuk lambdaszonda, vagy előgyújtás-elállítódás is...kíváncsi vagyok, mitől volt!