Lehet, hogy nem tesz neki jót a kúszás; de akkor is ez lenne a rendeltetésszerű működése. Alapjáraton, sebességben, felengedett fékkel "kúsznia" kellene. Ha nem teszi, az annyit jelent, hogy a kuplung csak gázadáskor kapcsol, márpedig ennek nem így kéne működnie. Parkolni, manőverezni pl. tutira jóval nehezebb így a kocsival, és valószínűleg indulni is némi késedelemmel indul. Szóval ez mindenképpen abnormális.
A leírásban főleg egy dolog nagyon furcsa: ti. az, hogy leállított motorral, sebességben hagyott váltóval elgurul az autó
... Mondjuk, soha nem próbáltam, hogy ilyenkor tényleg sebességben marad-e a váltó - de úgy gondolom, az lenne a logikus, hogy igen!
Ha mégis elgurul, annak két magyarázata lehet.
1. Leállított motornál ki van nyomva a kuplung
... Kizártnak tartom, hogy ez normális lenne, mármint direkt úgy lenne megtervezve, hogy ez történjen, hisz ez biztos, hogy nagyon megterheli és idő előtt kicsinálja a kuplungszerkezetet (rugók).
2. Leállított motornál üresben van a váltó. Vagyis annak ellenére, hogy a kar sebességben van, maga a szerkezet üresbe teszi magát. Ez legalább nem terhelné a kuplungot, de erről sem nagyon tudom elképzelni, hogy ilyenre lenne tervezve, hisz így csak és kizárólag a kézifékkel lehetne rögzíteni a kocsit.
Érdekelne, hogy a szervízben mit csinálnak pontosan, mikor újra "megtanítják a kúszást" az autónak
? Nomeg persze, hogy egyáltalán mitől "felejti el"
? Eléggé beleástam már magam az MMT-témába, de ilyenről nem is hallottam még.
Melyik szervízről van szó amúgy?