Én csak hüledezek itt az Ave II-ről olvasottak láttán. :roll:
Nekünk is ilyen van, és ugye csúcsmodell lévén még jóval több elektromos kütyü is van benne (elvileg +hibaforrási lehetőség), de eddig semmi gond vele. A fed számítógéppel kapcsolatban pedig azt tudom mondani, hogy nem hiába van rajta egy kikapcsoló gombocska...
Nem szabad elfelejteni, hogy Ukrajnában van használva, és ott az utak még az itthoninál is sz@rabbak, és amikor itt valaki vacogott, mert -8C volt, én addig ott -24C-ban pöccre indultam a kocsival. Semmi nem zörög-csörög, nincsenek fékproblémák(bár ezen nagyobb átmérőjű első fékek vannak), nem ázik be semmi, szóval valóban ugyanarról az Avensisről beszélünk? Annyi a gondom vele, hogy a jobb első biztonsági öv, ha nincs utasom, akkor néha odaütődik a B oszlophoz, ez az egy hangforrásom jelentkezett.
9 óra alatt megjártam vele a BP-Kijev távot, szóval kap rendesen a futómű is, nem arról szól a történet, hogy végig a garázsban áll. Ennél jobb nyúzópróba szerintem, mint az ukrán utak nem is létezhet egy autó számára.
Mondjuk a miénk 2005 februári gyártás ha jól láttam, gondolom 1-2 gyermekbetegséget orvosoltak rajta.
Sok emebrnek van 2003-as autója, és ugye ebben az évben mutatták be az autót. Gyermekbetegségek pedig ilyenkor előfordulnak...
Szóval én nem tudom hogyan vélekedjek minderről.
Nem vagyok elvakult Avensis istenítő, de ha egyszer valami tökéletesen (nálam) működik, akkor nincs is okom panaszkodni.
A nyári talin pedig a hitetlenkedők ki is próbálhatják, hogy mennyire egyben van az autó.
Persze azt én is jól tudom, hogy senki sem tökéletes. Csak gondoltam a sok negatív élmény után megszólalok én is, családi körben maximális bizalmat élvez az autó, és élményszámba megy minden egyes km vele (én gyakran még a hosszabb utakat is kiválasztom magamnak, csakhogy ne kelljen olyan gyorsan kiszállnom belőle :wink: ).