Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3746947 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #165 Dátum: 2006.02.21 22:33:43 »
Ehhez inkább nem fűznék semmit mert nem szeretnék senkit sem megbántani.
Sajnálom, hogy mindenkiben a "Toyota sosem romlik el" image él. Pedig Palaczk mester is eddig ezt mondta: a Toyota is csak autó, ami elromlik. Csak az átlagnál sokkal ritkábban.
Az AveII-nek valóban több gyerekbaja van mint általában. Köszönhetően a rengeteg újdonságnak. Szépen leküzdötték és küzdik ezeket és kész.
Idén jön az Ave facelift, várjuk ki a végét.  :wink:
Aztán vegyetek mazdát, hondát, nissant, fordot, vagy amit akartok :(
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #166 Dátum: 2006.02.21 22:51:37 »
Idézetet írta: "Palaczk"
már egy ideje gondolkodom - hogy ti. meggyőzöm arról , hogy a Mazda 6 a megbízhatóbb választás  :szemforgat:


Anyósoméknak Mazda6 2.0 TE -jük van. Tavaly volt 3 éves, kb 70e km van benne. Ami a kezdetektől szarozik benne az a riasztó (nem gyári). Más baja nincs. Inkább csak az, hogy 150 km/h felett nagyon hangos ez a benzinmotor, úgyhogy hosszú úton nagyon fárasztó. Ellentétben a mi AVE-nkal :).
Jah meg az átlagfogyi általában 10 lityó felett van.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #167 Dátum: 2006.02.21 23:24:01 »
Idézetet írta: "Szeke"
Ehhez inkább nem fűznék semmit mert nem szeretnék senkit sem megbántani.
Sajnálom, hogy mindenkiben a "Toyota sosem romlik el" image él. Pedig Palaczk mester is eddig ezt mondta: a Toyota is csak autó, ami elromlik. Csak az átlagnál sokkal ritkábban.
Az AveII-nek valóban több gyerekbaja van mint általában. Köszönhetően a rengeteg újdonságnak. Szépen leküzdötték és küzdik ezeket és kész.
Idén jön az Ave facelift, várjuk ki a végét.  :wink:
Aztán vegyetek mazdát, hondát, nissant, fordot, vagy amit akartok :(


Igen , én eddig ezt mondtam , mert ez eddig így is volt . Én sosem vártam el a Toyotától , hogy SOHA ne romoljon el , és ki is akadtam mindig , amikor emberek megsértődtek azon , hogy fúúú , hogyan merészel elromlani , hiszen ez egy Toyota  :crazy:

De ne szépítsük : most egy kicsit más a helyzet ! Ennek az autónak szemlátomást jópár olyan hibája van , amelyik jellemzően elő szokott jönni . Gyerekbetegségek ? Toyotánál korábban ismeretlen fogalom volt (főleg ilyen intenzitással) ! Újdonságok ? Hát pont ez a baj - mitől Toyota a Toyota , ha más gyártókhoz hasonlóan immár ő sem tudja megoldani , hogy az újdonságok ne rontsák le a megbízhatóságot ?!?

Amúgy meg nehogy azt hidd , hogy én jókedvemben , vagy pláne kötekedésből írom ezeket a dolgokat  :roll: ... annyira talán már ismerjük egymást . Azért írom , mert kezd nagyon elkeseríteni és megijeszteni , amit látok ! Ajánljak apámnak (vagy bárki másnak) egy ilyen autót ? Amivel fékproblémák vannak , futóműproblémák vannak , dízelspecifikus problémák vannak , pontatlan a fedcompja , ilyen-olyan visszahívásai voltak , beázik rajta ez-az - és mindezt úgy , hogy még kvázi vadiúj ? Álljak neki magyarázni majd ha esetleg tényleg elromlik valami , hogy izééé , ez csak gyerekbetegség , dolgozunk rajta estébé estébé ? Egy Toyotánál korábban nem volt szükség ilyen alibi dumákra  :cry:  :cry:  :cry:

És akkor már tényleg csak nagyon halkan teszem hozzá : ha ez van ilyen fiatal korban , akkor milyenek lesznek ezek a kocsik 6-8 évesen , 150-200 ezer kilométerrel  :kormom: ? Mert lehet , hogy aki újonnan vesz meg egy ilyen kocsit , annak elég , hogy az autó azért az átlagnál így is sokkal megbízhatóbb - ha meg előjön valami gebax , hát majd megcsináltatja gariban . De az olyanoknak , amilyenek mi is vagyunk - akik várják , hogy az autó elég idős (azaz : elég olcsó) legyen ahhoz , hogy beleférjen a keretbe - hát , az olyanoknak bizony nagyon nem jó látni ezt , hogy a tulajok kezdenek beszámolni erről , kezdenek beszámolni arról , kezdenek beszámolni amarról - holott az autó még nagyon-nagyon fiatal  :?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #168 Dátum: 2006.02.22 08:55:46 »
Hello,

Csatlakozom Palaczk kollégához, de részemről még mindig  :toy: .
(Elég sok horrort hallottam más márkákról is, igaz nem a japán fajtából.)
Inkább kivárok  :turelmetlen: .
Vajon ez a helyzet a többi Toyota típussal is? (Engem speciel a Corolla Verso érdekel.)
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #169 Dátum: 2006.02.22 09:03:16 »
Ja és mostantól Alap tag vagyok :D .
... és nemsokára klub tag is :) . (Hajrá Random kolléga!)
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #170 Dátum: 2006.02.22 09:13:04 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Ami az Ave II-t illeti : a gond az , hogy európai autó volt a Carina E is (többnyire) - és európai autó a te tönkretehetetlen , kiváló megbízhatóságú Ave I-esed is  :idea: ! Ezek a kocsik még szuperek voltak . Lehet , hogy látható-hallható-tapintható feelingre nem voltak olyan csúcs minőségűek , mint az Ave II - viszont nem is volt velük ennyi műszaki probléma.


A Carina E és az Ave I- is alapvetően másként épült fel, mint az AveII. Európai összeszerelés, de jórészt japánban megtervezett dolgok mutációi. Ott is érzékelhető volt, hogy az európai gyártás minőségromlást okozott. Az Ave II meg sokkal összetettebb darab, a 0-ról indult a tervezése, nem egy 1000 éve gyártott modell  más karosszériába rakása. A legfontosabb az, hogy a  :toy: nem akarja a szőnyeg alá söpörni a problémákat, hanem a megszokott normális módon kezeli.

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #171 Dátum: 2006.02.22 09:22:44 »
Idézetet írta: "Palaczk"
"A" japán megbízhatóságot produkálni , az a Mazda 6 - meg talán az Accord , utóbbiról igazából nincs információm .



Accord?  :rohog: Érdeklődj egy Honda szervízben. Pont ugyan az a helyzet mint az Avensisnél. Már nincs meg a japán gyártású autók megbízhatósága, sokkal bonyolultabb a modell, mint az előzők, és sokkal több a hibaforrás is.

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #172 Dátum: 2006.02.22 11:11:45 »
Idézetet írta: "Ear"
[Már nincs meg a japán gyártású autók megbízhatósága,


Akkor meg mi a f...észkes fenéért nem marad a gyártás (vagy legalább a beszállítói kör) Japánban?
Tudom, tudom a piaci verseny....
Éljen a globalizáció!
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

henry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #173 Dátum: 2006.02.22 11:31:10 »
OFF:

2004. júliusi Accord 2.0i Sportról tudok nyilatkozni, mert édesapám az én ajánlásomra ilyet vett. (Előtte Mitsubishi Galantja volt, szintén 2 literes)

Eddigi egyetlen hibája (30e km van benne), hogy 8-10 helyen a karosszériaelemek széleinél és a hajlításoknál (pl. csomagtérfedél sarka) lepattogzik róla a festék. Nem túl feltűnő, de elég bosszantó hiba.

A Mitsubishinél nagyságrendekkel megbízhatóbb, az én Avensisemnél viszont kényelmetlenebb :) Kis sebességnél hangosabb, mint az AVE I, 150 felett viszont halkabb (gondolom a légellenállás miatt).

Nekem is korábban ugye Hondám volt ('94 civic 1.5 LSi), hét évig használtam, de erről majd máskor és máshol, esetleg magánban ha valakit érdekel :)

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #174 Dátum: 2006.02.22 11:42:49 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Akkor meg mi a f...észkes fenéért nem marad a gyártás (vagy legalább a beszállítói kör) Japánban?
Tudom, tudom a piaci verseny....
Éljen a globalizáció!

Azért nem gyárthatnak minden japánban, mert védővámmal sújt az EU is minden nem EU-s országban gyártott autót... Emellett drágább a szállítás. Ezek a fő okok.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #175 Dátum: 2006.02.22 11:53:18 »
Idézetet írta: "Szeke"

Azért nem gyárthatnak minden japánban, mert védővámmal sújt az EU is minden nem EU-s országban gyártott autót... Emellett drágább a szállítás. Ezek a fő okok.


Ebben az esetben.... ez van, ezt kell(ene) szeretni :( .
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10684
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #176 Dátum: 2006.02.22 12:46:07 »
Én csak hüledezek itt az Ave II-ről olvasottak láttán.  :roll:
Nekünk is ilyen van, és ugye csúcsmodell lévén még jóval több elektromos kütyü is van benne (elvileg +hibaforrási lehetőség), de eddig semmi gond vele. A fed számítógéppel kapcsolatban pedig azt tudom mondani, hogy nem hiába van rajta egy kikapcsoló gombocska...

Nem szabad elfelejteni, hogy Ukrajnában van használva, és ott az utak még az itthoninál is sz@rabbak, és amikor itt valaki vacogott, mert -8C volt, én addig ott -24C-ban pöccre indultam a kocsival. Semmi nem zörög-csörög, nincsenek fékproblémák(bár ezen nagyobb átmérőjű első fékek vannak), nem ázik be semmi, szóval valóban ugyanarról az Avensisről beszélünk? Annyi a gondom vele, hogy a jobb első biztonsági öv, ha nincs utasom, akkor néha odaütődik a B oszlophoz, ez az egy hangforrásom jelentkezett.

9 óra alatt megjártam vele a BP-Kijev távot, szóval kap rendesen a futómű is, nem arról szól a történet, hogy végig a garázsban áll. Ennél jobb nyúzópróba szerintem, mint az ukrán utak nem is létezhet egy autó számára.

Mondjuk a miénk 2005 februári gyártás ha jól láttam, gondolom 1-2 gyermekbetegséget orvosoltak rajta.
Sok emebrnek van 2003-as autója, és ugye ebben az évben mutatták be az autót. Gyermekbetegségek pedig ilyenkor előfordulnak...

Szóval én nem tudom hogyan vélekedjek minderről.
Nem vagyok elvakult Avensis istenítő, de ha egyszer valami tökéletesen (nálam) működik, akkor nincs is okom panaszkodni.

A nyári talin pedig a hitetlenkedők ki is próbálhatják, hogy mennyire egyben van az autó.

Persze azt én is jól tudom, hogy senki sem tökéletes. Csak gondoltam a sok negatív élmény után megszólalok én is, családi körben maximális bizalmat élvez az autó, és élményszámba megy minden egyes km vele (én gyakran még a hosszabb utakat is kiválasztom magamnak, csakhogy ne kelljen olyan gyorsan kiszállnom belőle  :wink: ).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #177 Dátum: 2006.02.22 12:59:15 »
Xtrem:
Mennyi km van most a 2.4-esben?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10684
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #178 Dátum: 2006.02.22 13:12:11 »
Idézetet írta: "squiddy"
Xtrem:
Mennyi km van most a 2.4-esben?


Ha ilyen szemszögből nézzük, akkor talán valóban nem annyi, hogy előjöhessen (ha előjönne) rajta ez a sok hibaforrás.
Csak kicsit felbosszantott ez a negatív hozzállás/autó leírása. Nem is az zavar, hogy szinte lesz@roz-nak egy olyan típust ami nekünk is van, félre ne értse valaki. Biztosan bosszantó, amikor a saját autóddal történik valami (ugye erre ott van példának a fekete Avensis hibája pont a nyári talin), de amíg ezek közül nem jelentkezik a mi esetünkben valami, addig azért csak a védelmem alá veszem az autót.
Pl aki 2005-ben vett mondjuk egy 1.8-as Avensist, nála is előfordulnak hasonló problémák? Sajnos nem sok ilyen Ave tulaj van itt a fórumon, hogy erre válaszoljon, de én nem nagyon hallottam ilyen panaszokról. Persze ettől még létezhet...

Amúgy a mutató 10e alatt van még, ami persze valahol kevés, de azért annyira már nem, hogy egy esetleges hiba ne jöhetne elő.

No mindegy.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Vektorigo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
    • http://vektorigo.uw.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #179 Dátum: 2006.02.22 13:41:59 »
Hát srácok...
...én is Palaczk kolléga mellett teszem le a voksot. A statisztikák alapján (és saját körünkben tapasztalható hibák miatt) lehet azt mondani, hogy romlik a toyota minősége. Persze. Messze jobb mint egy Fr autó, de olyan jó eső érzés volt átvenni egy toyotát, abban a tudatban, hogy ezt szinte csak tankolni kell...
...mert ezért vettünk toyotát: japán, megbízható..szebb mint valaha... egen...

A fék mizériámat leírtam a fék topic-ban, és nagyon félek a kuplung cserétől is, mert a kuplung meghibásodás jelei már a tavalyi toyi-talis gyorsulás után megmutatkoztak (rázkódás egyesben). pontosabban attól félek, hogy PONT garancia lejárta után (2006.08.01) fog tönkremenni...
Most megmutattam a szerelőnek, azt mondta, nincs baja, nem fog tönkre menni... na ja..

Szeretem, szeretem a toyotát, tényleg jó...csak a saját tapasztalat alapján is mondom, hogy romlik szegény...
..ami meg Tutivesztes autóját illeti... háát... tényleg nem tudom mit mondjak...
url=http://vektorigo.uw.hu/]vektorigo.uw.hu[/url]
"Toyota? Az minden mennyiségben jöhet! Szerintem ez tök egyszerű, SZERINTEM" /  [size=12] 40 [/b][/size]