Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377238 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3720 Dátum: 2016.12.04 19:47:21 »
Azért érdekelne az eredménye, ha elárulnád.

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 2 eszközömről
Oks. Ha beégek, azt is leírom.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 296
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3721 Dátum: 2016.12.05 12:59:52 »
Sziasztok! Valahol nem is oly rég volt téma az izzítógyertya,de sajnos nem találom a hozzászólásokat. Annyi kérdésem lenne,hogy melyik márkát érdemes megvenni-feltéve ha az vacakol-,és ha jól emlékszem ezek szeretnek kivételkor eltörni ugye? tehát házi csere nem javasolt. Most,hogy bejöttek a hideg idők,és bőven - 7-8 fok volt úgy vettem észre kissé nehezen indult be a verda.Második,még hidegebb időben a harmadik indításra sikerült beröffenteni.

Bozarov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3722 Dátum: 2016.12.17 18:45:12 »
Sziasztok... Lexus is220d-rol (2AD-FHV)leszedtuk a hengerfejet.. Volt Szakall metalnal es megvan minden cucc az osszerakashoz... A toyotaba azt mondtak titkos informacio,hogy mennyivel kell lehuzni a hengerfejet... Sem a tomiteshez,sem a csavarokhoz nem volt leiras.. Pedig mas markanal mar lattam ilyet..
Tudtok ebben segiteni? Elore is koszonom.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3723 Dátum: 2016.12.18 08:57:11 »
Sziasztok... Lexus is220d-rol (2AD-FHV)leszedtuk a hengerfejet.. Volt Szakall metalnal es megvan minden cucc az osszerakashoz... A toyotaba azt mondtak titkos informacio,hogy mennyivel kell lehuzni a hengerfejet... Sem a tomiteshez,sem a csavarokhoz nem volt leiras.. Pedig mas markanal mar lattam ilyet..
Tudtok ebben segiteni? Elore is koszonom.

Szia!

Egyetlen helyen találtam rá infót, nem tudom, hogy valóban így van-e, de hihetőnek tűnik.
Mellékelem a képet, remélem hasznos lesz.
Ha már csináltatok ilyet (gondolom igen, tehát zsírzás/olajzás a csavarokon lesz), akkor érthető lesz szerintem.
9 lépéses, szóval ezt leírás nélkül kitalálni elég nehéz, az enyémnél  3 lépéses volt.
Mondjuk a lazításnál szerintem a sorrend fordított, de talán valaki majd megerősít/megcáfol.
Ha főtengelycsapágy/hajtókarcsapágy nyomatékok is kellenek, akkor csak szólj.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 09:15:04 írta vd1234 »

Bozarov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3724 Dátum: 2016.12.18 15:55:35 »
Szia... szerintem jo lesz, koszonom... Nagyon profi szerelo csinalja,en igazabol csak ott vagyok... A muhelye is szuper..
Nagyon bosszant ez a rossz hengerfejtomites,ez miatt szetbontani mindent....jaaaj....;)
190.000-nel vettem eszre hogy neha kinyomja a vizet a tartalybol... 2500-as fordulat felett apro buborekokat tolt a hutovizbe...olyan piciket mint a bubis asvanyvizben vannak... a vizet nem forralt, sem az olajat nem dolgozta a vizbe es a vizet az olajba... ugy dontottunk  meg nem szedjuk szet,varunk kicsit... Jelenleg 235.000 van benne es most annyi a kulonbseg hogy mar kisebb fordulaton is tolja be a levegot a vizbe es kicsit tobbet....Igy meguntam es szetszedtuk.... Semmi baja a hengerfejnek...de mivel lassan vezerlest kellene cserelni ezert ugy dontottem azt is most megcsinaljuk.. A vezermufedel csak ugy jon le ha leszeded a kis es nagy kartelt,bölcsőt,szetugrasztod a futomuvet...igy tudod kiszedni az olajpumpat es igy jon le a vezermuhaz... nagyon jo allapotban van amugy minden...csak ekkorat kocsival meg nem szivtam...ilyen megoldasokert megbuktatnanak a muszaki egyetemen...
Na mindegy csak leirtam az esetet..;) Koszonom a segitseget, meg jelentkezem...ha valakinek tudok segiteni valamiben szoljon nyugodtan...

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3725 Dátum: 2016.12.18 23:04:19 »
A toyotaba azt mondtak titkos informacio,hogy mennyivel kell lehuzni a hengerfejet...
Titkos? A szektorsemlegesség jegyében a gyártók kötelesek elérhetővé tenni a szervizeléshez szükséges információkat, arra viszont semmi nem kötelezi őket, hogy ezt ingyen tegyék. A márkaszervizek is fizetnek a képzésekért, az Autodata szerű adatbázisok is. A Lexusok műszaki információi a Lexus-tech.eu oldalon érhetőek el legegyszerűbben. Kis ügyességgel 3€ -ért rengeteg gyári, aktuális leírás hozzáférhető.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.18 23:12:20 írta Agyarka »

knorbi76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3726 Dátum: 2016.12.19 16:09:12 »
Sziasztok! Hidegben elég hangosan kattog a motor (D-CAT Corolla Verso 2005), pedig OMV maxxmotiont tankolok.  És indítás után a fordulat 1200-on van, de ha lekapcsolom a fűtést, akkor visszaáll 8-900-ra. Nem tudom, hogy ez rendellenes dolog, vagy így kell működnie?

Bozarov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3727 Dátum: 2016.12.19 20:02:22 »
Szia Agyarka.. Sem a Lexusban sem a Toyotaban nem segitettek...ez van...
Atneztem a netet es vegulis en is megtalaltam azt amit a kollege itt kuldott nekem,amit megegyszer nagyon koszonok...Annyi kulonbseggel hogy itt van 10. fazis is....

Bozarov

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3728 Dátum: 2016.12.19 20:08:33 »
Sziasztok! Hidegben elég hangosan kattog a motor (D-CAT Corolla Verso 2005), pedig OMV maxxmotiont tankolok.  És indítás után a fordulat 1200-on van, de ha lekapcsolom a fűtést, akkor visszaáll 8-900-ra. Nem tudom, hogy ez rendellenes dolog, vagy így kell működnie?

A kattogas es fordulatszam valtozas ket dolog.... Az enyemben is van allofutes ami radolgozik hidegen,hogy hamarabb melegedjen a hutoviz...ha rajra a futes 1200-on jar a motor, ha kikapcsolom 900-on... uzemmelegen kb 800-on...
A kattogast nem tudom...hidrotoke is lehet pl...de inkabb azt szerelo nezze meg...

knorbi76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3729 Dátum: 2016.12.19 20:37:28 »
A kattogas es fordulatszam valtozas ket dolog.... Az enyemben is van allofutes ami radolgozik hidegen,hogy hamarabb melegedjen a hutoviz...ha rajra a futes 1200-on jar a motor, ha kikapcsolom 900-on... uzemmelegen kb 800-on...
A kattogast nem tudom...hidrotoke is lehet pl...de inkabb azt szerelo nezze meg...
Köszönöm

zolika8904

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3730 Dátum: 2016.12.24 08:23:50 »
Sziasztok.Valakinek volt gondja a hideg inditással (-1 fok alatt)? En épp ezzel küszködök és sajnos nem találjuk a kivaltó okot.Kicsereltük az összes izzot,de mégis ugyanúgy gond van vele.Mi lehet még?Igaz átlagban 2 naponta járok az autóval,és főként a hosszabb ideig való be nem inditás és a hideg váltja ki a panaszt.Ötlet?
Előre is köszönöm!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3731 Dátum: 2016.12.24 13:12:59 »
Sziasztok.Valakinek volt gondja a hideg inditással (-1 fok alatt)? En épp ezzel küszködök és sajnos nem találjuk a kivaltó okot.Kicsereltük az összes izzot,de mégis ugyanúgy gond van vele.Mi lehet még?Igaz átlagban 2 naponta járok az autóval,és főként a hosszabb ideig való be nem inditás és a hideg váltja ki a panaszt.Ötlet?
Előre is köszönöm!
Mi a pontos hibajelenség? A gond van hidegindítással picit általános. :) Az összes izzó cseréje mit takar pontosan (gondolom nem a H7 izzókat)? Izzítógyetyák a hengereknél, vízmelegítő körben lévő melegítő izzítók, stb.? Akku teljesen rendben van? Biztos van megoldás a dologra, de ha szerelőhöz nem mész el vele, akkor legalább pontos infók fognak kelleni, hogy behatárolható legyen a probléma. Ha márkaszervízben cseréltettél olajat, akkor év végéig még meg tudod tenni, hogy a kapott kártyára kihívod a problémához a Toyota Assistance-t.

zolika8904

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3732 Dátum: 2016.12.24 16:15:39 »
A panasz a következő.Ha lerakom az autót 2-3 napra és éppen a hőmérséklet fagypont alá süllyed,akkor az első inditáskor nem indul be az autó.Legalább 3 hosszú probálkozásra indul. Probáltam, hogy ráadom a kontaktot és türelmesem várom,hogy izzitsa,nem inditom hanem leveszem a kontaktot,majd ismét hagyom izzitani. Ez sem segit.Az akuval nincs baj.A motor izzogyertyák lettek cserélve.Ha sikeresen beindul,azutan egesz nap szepen pöccre indul.
A szerelő cserélte az izzogyertyát.Hivtam is, hogy nem oldotta meg a problémát,de sajnos már ebben az évben nem fér bele az idejebe.Szoval csak puszta kiváncsiságbol érdekel, h vajon mi az ami az öninditómat ki fogja fesziteni.
És elnézést a pontatlan kifelyezés mód miatt.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3733 Dátum: 2016.12.25 16:49:02 »
Sziasztok! Először is Boldog karácsonyt mindenkinek!
A problémám két napja P2002 hibakód, valakinek ötlete az orvoslására? Nem vennék midjárt gyári ujjat! A würth-ös dpf tisztító Még segíthet? Nagyon köszönöm a válaszokat!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3734 Dátum: 2016.12.25 19:06:28 »
Sziasztok! Először is Boldog karácsonyt mindenkinek!
A problémám két napja P2002 hibakód, valakinek ötlete az orvoslására? Nem vennék midjárt gyári ujjat! A würth-ös dpf tisztító Még segíthet? Nagyon köszönöm a válaszokat!
Én is vettem ezt a würthös cuccot bele, és biztos jó. (Igaz, nekem szélsőséges volt a problémám.) De!
Én azt ajánlanám, hogy látogass be egy szakszervizbe! Ott kb. a würth tisztító áráért rácsatlakoztatnak egy laptopot, mennek vele egy negyedórás kört, és elintézik a dpf tisztítását, amennyire lehet. Ha növelni akarod a hatékonyságot, akkor előbb wörthös cucc (elég babrás, hogy a megfelelő helyre kerüljön) + utána a szakszervizes tisztítás.