Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377232 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3420 Dátum: 2016.04.28 09:49:36 »
Jahh bocs, D-4D. Nasszal 2.2 dízel és 150 ló. Így már más?
Picit.
De tuning után nem fogyaszt kevesebbet (viszont többet), már csak azért is, mert jobban tolod neki (ne áltasd magad, hogy nem, mert akkor minek akarnád piszkálni a teljesítményt  :) )
Jobban használódik, mert nagyobb erőhatások vannak. Gyorsabban kopik a kuplung, használódnak az erőátvitel részei. A gyári alkatrészek az eredeti teljesítményre lettek kalkulálva, nem +20%ra.
Ha ezek nálad beleférnek az élményért, akkor hajrá!

Én személy szerint nem piszkálnám, mert egyébként is drága dízelek javítása és nem adnék esélyt, hogy ez sűrűbben, hamarabb bekövetkezik.

De persze mindenki azt csinál az autójával, amit akar  :D :flowers:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3421 Dátum: 2016.04.28 13:18:56 »
Szvsz... ebben a stádiumban már nem azért érdeklődik az ember, hogy csináltasson-e tuningot, hanem alátámasztást vár, hogy jajdejólesz és hogy hol csináltassa.
De ez szigorúan apróbetűs magánvélemény. Én inkább vennék egy alapból izmos motort ha kellenek a lóerők. Annak a hajtásláncát arra a lóerőre méretezték és nagy valószínűséggel nem kell a tervezési optimum felett (sokkal) koptatni.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3422 Dátum: 2016.04.28 14:51:41 »
Szvsz... ebben a stádiumban már nem azért érdeklődik az ember, hogy csináltasson-e tuningot, hanem alátámasztást vár, hogy jajdejólesz és hogy hol csináltassa.
Akkor hajrá, megvette, azt önt bele amit akar, azt csinál vele amit akar. Nem az én pénzem.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3423 Dátum: 2016.04.28 14:58:58 »
Akkor hajrá, megvette, azt önt bele amit akar, azt csinál vele amit akar. Nem az én pénzem.
Jaja, egyetértek. Csak óvakodni kell annak aki utána megveszi mint megkímélt-nemdohányzó-női-tulajdonostól. :D

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3424 Dátum: 2016.04.28 22:26:55 »
T25-ös 2.0d4d 116le-s, mennyi km a vezérlés csereperiódusa?
Plusz érdekelne, hogy mennyire normális, hogy erősebb gyorsításnál amikor tölt a turbó ilyen fémes sipoló hangja van, mint ha valami síp lenne a kipufogóban vagy nem is tudom...
De ilyen fémes hangja van, viszont csak akkor ha jobban nyomom neki, ilyen papás gyorsitásokkor semmi, mert akkor alig van turbo nyomás.
Amugy semmi rendellenésség nincs, erő van benne, nem füstöl, nincs semmi furi.

Még egy kérdés, a turbó olajcsövei mennyire hajlamosak eltömődni ezeknél?

Köszi!

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3425 Dátum: 2016.04.29 12:48:30 »
T25-ös 2.0d4d 116le-s, mennyi km a vezérlés csereperiódusa?
Plusz érdekelne, hogy mennyire normális, hogy erősebb gyorsításnál amikor tölt a turbó ilyen fémes sipoló hangja van, mint ha valami síp lenne a kipufogóban vagy nem is tudom...
De ilyen fémes hangja van, viszont csak akkor ha jobban nyomom neki, ilyen papás gyorsitásokkor semmi, mert akkor alig van turbo nyomás.
Amugy semmi rendellenésség nincs, erő van benne, nem füstöl, nincs semmi furi.

Még egy kérdés, a turbó olajcsövei mennyire hajlamosak eltömődni ezeknél?

Köszi!
2003-as a kocsi.

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3426 Dátum: 2016.04.29 13:08:21 »

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3427 Dátum: 2016.04.29 18:13:32 »

Woolypig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3428 Dátum: 2016.04.30 08:21:46 »
Köszi nektek, akkor szerintem hagyom.

Picit.
De tuning után nem fogyaszt kevesebbet (viszont többet), már csak azért is, mert jobban tolod neki (ne áltasd magad, hogy nem, mert akkor minek akarnád piszkálni a teljesítményt  :) )
Jobban használódik, mert nagyobb erőhatások vannak. Gyorsabban kopik a kuplung, használódnak az erőátvitel részei. A gyári alkatrészek az eredeti teljesítményre lettek kalkulálva, nem +20%ra.
Ha ezek nálad beleférnek az élményért, akkor hajrá!

Én személy szerint nem piszkálnám, mert egyébként is drága dízelek javítása és nem adnék esélyt, hogy ez sűrűbben, hamarabb bekövetkezik.

De persze mindenki azt csinál az autójával, amit akar  :D :flowers:

Woolypig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3429 Dátum: 2016.04.30 08:24:36 »
Szvsz... ebben a stádiumban már nem azért érdeklődik az ember, hogy csináltasson-e tuningot, hanem alátámasztást vár, hogy jajdejólesz és hogy hol csináltassa.
De ez szigorúan apróbetűs magánvélemény. Én inkább vennék egy alapból izmos motort ha kellenek a lóerők. Annak a hajtásláncát arra a lóerőre méretezték és nagy valószínűséggel nem kell a tervezési optimum felett (sokkal) koptatni.

Genyó az apróbetű de sajnos jól látod. A visszaigazolást nem kaptam meg úgyhogy asszem nem eröltetem egyelőre.

Kösziiiii

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3430 Dátum: 2016.05.01 13:20:55 »
Genyó az apróbetű de sajnos jól látod. A visszaigazolást nem kaptam meg úgyhogy asszem nem eröltetem egyelőre.

Kösziiiii
Ne értsd félre, nem kifejezetten téged akart ekézni a komment, inkább a pszichológiai oldalról elmélkedett. Sokan akkor is akarnak dízelt vagy chiptuningot, ha az anyagi veszteséggel fog nekik járni, ellenben rövidtávon, átmenetileg nyújt azért valamit.
Az apróbetű azért, mert nagyon szvsz. Egy kicsi, rövidtávú élvezet, mondjuk egy félmilliós számlával a végén nem optimális aránypár.

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3431 Dátum: 2016.05.02 22:02:13 »
Kérdésem, hogy a vízpumpát milyen gyakran kell cserélni T25 2003-as d4d-ben?
Mert most nézek vezérlést hozzá, és hát közel 50k a különbség a pumpa nélküli árakhoz.
Tapasztalat?
Mert volt már nálam, hogy pl nem cseréltem görgőt, mert szebb hangja volt mint az ujnak...

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3432 Dátum: 2016.05.02 22:03:18 »
...
Inkább vettem egy 20e km-s, benzines M6-ot :wub: dojcslandban. Ma. :clap: Első tulajdonostól, és abból a márkakereskedésből, ahol vette. Mint a mesében ::) Hiába, imádkozni tudni kell, nem csak szeretni, meg szokni. :innocent:
...
Ha lesz majd egy kis időd, írsz pár sort a mazdáról (akár a mazda topikba is)? Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy szuperál. Gondolom tapasztalatok vannak már, nálad pörög a km.

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3433 Dátum: 2016.05.02 22:37:50 »
Gázolajszűrőt milyen gyakran kell cserélni?
Köszi!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3434 Dátum: 2016.05.02 23:20:10 »
Ha lesz majd egy kis időd, írsz pár sort a mazdáról (akár a mazda topikba is)? Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy szuperál. Gondolom tapasztalatok vannak már, nálad pörög a km.
Nem volna illő más márkáról ide írogatni, így csak röviden annyit, hogy 3e km mentem eddig (5 nap alatt) vele, és imádom. :wub: :tt1:
Nézegettem a mazda fórumot, be is jelentkeztem, de a társaságotok miatt itt is maradok, mint ex-s. :hug: