Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377399 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3405 Dátum: 2016.03.31 21:00:45 »
Szívesen!
Még annyi jutott eszembe, hogy amikor a nyomáskülnbség mérő csövén adagoljátok be a Würth-ös cuccot, akkor "csak" a DPF-be jut be a szer. Előtte van a NOx csapda, ami viszont a turbo crash során megkaphatta a jó kis dzsuvát. Mivel a hőfejlődésnek már itt el kéne indulnia, ha ez koszos, akkor ez nehezebben megy. ezért még inkább javasolt egy kényszerregenerálást indítani a teszteren keresztül.

Reméljük, hamarosan elmúlnak a problémáid ezzel!
Még annyit tennék hozzá hogy a füstölés nem sebességi fokozatfüggő. Kettesben is ontja, ha úgy van kedve. Ma 4 órai megszakítás nélküli autókázás (300 km) után jött rá a füstölhetnék, azután pár órával, és 200 km-rel később megint. Mindkétszer kb 20 km-t okádta az anyagot. Az, hogy közben van-e kisebb mértékű füstölgése, amit nem látok, nem tudom...
(Lassan doktorit írhatnék ebből a  :censored: olajkályhából. Istenem! Add, hogy megint legyen egy rendes benzines autóm!!!! :wub:)

Summer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3406 Dátum: 2016.04.15 12:41:36 »
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni. Toyota Avnesis Verso 2003-as D4D 1CD-FTV motorkóddal.

Emelkedőn gyorsításnál Check-Engine lámpa, gázpedálra nem reagál. Leállítás indítás után megint jó.
P1250 hibakód.

Volt valakinek ilyen? Tudtok rá gyógyszert? Saját kezű/v. normális szervízt aki csinált ilyet (nem aranyáron)? Pest megye/BP ?

Köszi: Summer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3407 Dátum: 2016.04.15 13:30:33 »
Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni. Toyota Avnesis Verso 2003-as D4D 1CD-FTV motorkóddal.

Emelkedőn gyorsításnál Check-Engine lámpa, gázpedálra nem reagál. Leállítás indítás után megint jó.
P1250 hibakód.

Volt valakinek ilyen? Tudtok rá gyógyszert? Saját kezű/v. normális szervízt aki csinált ilyet (nem aranyáron)? Pest megye/BP ?

Köszi: Summer
P1250 : Turbocharger System Malfunction

Izsonak nemrég volt turbóval kapcsolatos nem önkéntes tapasztalata... Azóta is kamillázik szerintem...
ToyoTeam Garage Autószerviz Kft. aki tuti otthon van Toyotában. Ha nem ijeszt meg a márkaszervíz, akkor a Mayert is tudom ajánlani Budakeszin vagy Pilisvörösváron, mindkettővel pozitív a tapasztalat eddig.

Summer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3408 Dátum: 2016.04.24 16:20:44 »
P1250 : Turbocharger System Malfunction

Izsonak nemrég volt turbóval kapcsolatos nem önkéntes tapasztalata... Azóta is kamillázik szerintem...
ToyoTeam Garage Autószerviz Kft. aki tuti otthon van Toyotában. Ha nem ijeszt meg a márkaszervíz, akkor a Mayert is tudom ajánlani Budakeszin vagy Pilisvörösváron, mindkettővel pozitív a tapasztalat eddig.


Köszi !

Kozben tettem egy 400km-es utat. A következő a tapasztalat: Két féle hibát tud, és egy hibára vezehető vissza. Ha nyomom mint állat, akkor p1250, ha kicsit nyomom, elveszem megintnyomom, akkor nincs hibajelzés, de elveszik az erőbelőle.

Mivel amikor megy, akkor szakítja az aszfaltot, turbo hibát kizárnám.
P1250 jelent még scv szelepet, de jol indul, azt is kizárnám,továbbá még jelenthetelektromos hibát, de azt is kizárnám.
És itt jön a legvalószinűbb: P1250 mint wastegate.... Minden klappol...
Ha nyomom mint állat akkor ki kellene nyitnia, de néha nem tud, megnő a turbonyomás, letilt p1250
Ha kicsit nyomom, akkor turbonyomás vszinűleg ok,van ideje kinyilni, de ha elveszem a gázt vissza kéne zárnia, hogy ujbol felépulhessen a nyomás, de néha nem teszi... szoval szerintem vagy vákum probléma (lyukas cső) vagy wastegate szelep.

Hogy tuti igazam van, az ugy derulne ki, ha folyamatosan tudnám mérni a vákumot, meg a turbonyomást, és rögtön kiderülne..
Kérdés az obd-n kiolvashatók? Ha igen melyik obd adabter megy vele, mert van egy kinai valamim, de kommunikácio helyett villogtatja az abs lámpát...

Udv:Summer

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3409 Dátum: 2016.04.25 19:23:32 »

Hogy tuti igazam van, az ugy derulne ki, ha folyamatosan tudnám mérni a vákumot, meg a turbonyomást, és rögtön kiderülne..
Kérdés az obd-n kiolvashatók? Ha igen melyik obd adabter megy vele, mert van egy kinai valamim, de kommunikácio helyett villogtatja az abs lámpát...

Udv:Summer
Van kifejezettem Toyota-hoz való kínai hibakód olvasó! Ebay-en rákeresel rengeteget találsz!
Nekem is van mindkettőből. Az egyik csak az abs lámpát villogtatja, a másikat pedig még nem próbáltam ki ezzel az autóval, de hamarosan kipróbálom!

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3410 Dátum: 2016.04.25 19:57:09 »
Van kifejezettem Toyota-hoz való kínai hibakód olvasó! Ebay-en rákeresel rengeteget találsz!
Nekem is van mindkettőből. Az egyik csak az abs lámpát villogtatja, a másikat pedig még nem próbáltam ki ezzel az autóval, de hamarosan kipróbálom!
Közben megnéztem. Olvassa az adatokat!

Summer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3411 Dátum: 2016.04.26 06:41:09 »
Közben megnéztem. Olvassa az adatokat!

Koszi!

Tudnál adni ebay linket, mert én is onnal rendeltem elm327-et, v2.1 bluetooth, de nem jo

Udv:Summer

bandyta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3412 Dátum: 2016.04.26 12:06:21 »
Koszi!

Tudnál adni ebay linket, mert én is onnal rendeltem elm327-et, v2.1 bluetooth, de nem jo

Udv:Summer

Nekem sem működött, kicseréltettem és amit küldtek az is csak 30 alkalomból egyszer működik fél percig. Aztán rendeltem egy masixcan ms509-et ebayről 10e ftért, hibátlanul megy avensissel, micrával.

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3413 Dátum: 2016.04.26 21:46:47 »
Koszi!

Tudnál adni ebay linket, mert én is onnal rendeltem elm327-et, v2.1 bluetooth, de nem jo

Udv:Summer
Nekem ilyen van: http://www.ebay.com/itm/Mini-VCI-16-Pin-OBD2-Diagnostic-Scanner-Cable-For-TOYOTA-TIS-Techstream-F5-/111951294992?hash=item1a10d13210:g:wywAAOSw9uFW-i6A&item=111951294992&vxp=mtr

Toyota-val tökéletesen működik!

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3414 Dátum: 2016.04.27 20:08:14 »
P1250 : Turbocharger System Malfunction

Izsonak nemrég volt turbóval kapcsolatos nem önkéntes tapasztalata... Azóta is kamillázik szerintem...
ToyoTeam Garage Autószerviz Kft. aki tuti otthon van Toyotában. Ha nem ijeszt meg a márkaszervíz, akkor a Mayert is tudom ajánlani Budakeszin vagy Pilisvörösváron, mindkettővel pozitív a tapasztalat eddig.
A csapos közbeszól:
Nekem nem volt hibaüzi, csak amikor már kuka lett.
Amúgy már nem kamillázom magam. Inkább vettem egy 20e km-s, benzines M6-ot :wub: dojcslandban. Ma. :clap: Első tulajdonostól, és abból a márkakereskedésből, ahol vette. Mint a mesében ::) Hiába, imádkozni tudni kell, nem csak szeretni, meg szokni. :innocent:
Ja! Az olajkályhán pedig sz..ért-h..-ért túladtam. Még mielőtt újabb meglepetésekkel örvendeztet meg. (Elfogyott a kamillám... ;))
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.27 20:13:42 írta Izso »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3415 Dátum: 2016.04.27 20:29:39 »
A csapos közbeszól:
Nekem nem volt hibaüzi, csak amikor már kuka lett.
Amúgy már nem kamillázom magam. Inkább vettem egy 20e km-s, benzines M6-ot :wub: dojcslandban. Ma. :clap: Első tulajdonostól, és abból a márkakereskedésből, ahol vette. Mint a mesében ::) Hiába, imádkozni tudni kell, nem csak szeretni, meg szokni. :innocent:
Ja! Az olajkályhán pedig sz..ért-h..-ért túladtam. Még mielőtt újabb meglepetésekkel örvendeztet meg. (Elfogyott a kamillám... ;))
Gratula, M6-ost én is nézegettem. Az Ave mellett az volt a backup plan.

Woolypig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3416 Dátum: 2016.04.27 20:41:26 »
Sziasztok. Most foglalóztam le egy 2011-es 2.2-es autómata Avensis kombit. Pár nap múlva veszem át remélhetőleg. Szerintetek érdemes és biztonságos chiptuningoltatni? Vonzó a 180 ló amit írnak és persze esküdöznek, hogy nem változik az élettartam, sőt illetve, hogy csökken a fogyasztás. Ha javasoljátok, akkor esetleg van megbízható hely ami reális áron csinálja?

Köszi.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3417 Dátum: 2016.04.27 20:42:47 »
Gratula, M6-ost én is nézegettem. Az Ave mellett az volt a backup plan.
Néztem egy 2012-es fehér 1.8 avét is, szintén 20e km-rel. Az is jó lett volna, csak egy kicsike hiba volt rajta: felakadhatott az ajtó egy magasabb járdaszegélyen. Kicsikét behajlott volt az ajtó sarka, és 2-3 mm-t kiállaz ajtó felső része a síkból. De ettől eltekintva nagyon korrekt, szép autó. 16e €-ra tudtam emailben lealkudni. Ha nincs ez az M6, akkor most az van nálam. Ha valaki 1.8 avét akar, ezt ajánlom.
Bocs az offért.
Ja! És amelyik kereskedésekben voltam kint No-ban, ott nem voltak tekergetve az órák... Szóval, csókoltatom a magyar nepper társadalmat! :censored: :naspang:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3418 Dátum: 2016.04.27 20:54:46 »
Sziasztok. Most foglalóztam le egy 2011-es 2.2-es autómata Avensis kombit. Pár nap múlva veszem át remélhetőleg. Szerintetek érdemes és biztonságos chiptuningoltatni? Vonzó a 180 ló amit írnak és persze esküdöznek, hogy nem változik az élettartam, sőt illetve, hogy csökken a fogyasztás. Ha javasoljátok, akkor esetleg van megbízható hely ami reális áron csinálja?

Köszi.
Egy D-CATet akarsz még húzni???  Kevés a 177 LE, kell a 180LE??? :eek:

A legproblémásabb motor alapból is. Inkább vigyázz rá, tankolj prémium üa-ot.

Woolypig

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3419 Dátum: 2016.04.28 06:40:29 »
Jahh bocs, D-4D. Nasszal 2.2 dízel és 150 ló. Így már más?