Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377263 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3150 Dátum: 2015.12.17 07:14:53 »
A másik 3 tökéletes állapotú.
A kerül amibe kerül, az kb fél milla. Szóval nem 4 gyertya cseréről van szó. :)

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3151 Dátum: 2015.12.17 08:07:05 »
A másik 3 tökéletes állapotú.
A kerül amibe kerül, az kb fél milla. Szóval nem 4 gyertya cseréről van szó. :)

Nanana, nem eszik azt annyira forrón.

Aktuális árak:
Bárdi webshop, a legnagyobb autószerelői kedvezménnyel (kb. mindenkinek van olyan ismerőse, aki ezt hozni tudja): 74.363 Ft + Áfa / db
Benedeczki Műhely, hivatalos, DENSO technológiás felújítás: 45-50.000 Ft + Áfa / db, vagy ők is tudnak újat adni nagyjából a fenti áron.

Ez mindjárt nem fél millió, bár továbbra sem ekvivalens 4 gyertyacserével.

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3152 Dátum: 2015.12.17 08:14:02 »
Nanana, nem eszik azt annyira forrón.

Aktuális árak:
Bárdi webshop, a legnagyobb autószerelői kedvezménnyel (kb. mindenkinek van olyan ismerőse, aki ezt hozni tudja): 74.363 Ft + Áfa / db
Benedeczki Műhely, hivatalos, DENSO technológiás felújítás: 45-50.000 Ft + Áfa / db, vagy ők is tudnak újat adni nagyjából a fenti áron.

Ez mindjárt nem fél millió, bár továbbra sem ekvivalens 4 gyertyacserével.
Akkor a lambda szondával már ekvivalens. Gondolom ott is az összeset dobod, ha egy offos. Ha fel áfázod, akkor már 100 ezer / db. Felújításba meg nen hiszek. Az inkább arról szól, hogy adnak használtat. Viszont mindenki azt hisz amit akar ezzel felújítással kapcsolatban, s így nem bántok meg senkit.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3153 Dátum: 2015.12.17 08:28:17 »
A másik 3 tökéletes állapotú.
A kerül amibe kerül, az kb fél milla. Szóval nem 4 gyertya cseréről van szó. :)
És mennyi a munkadíj? Mert ha "csak 1-2 tízezer, akkor OK. De ha 40-50 ezer, akkor pl 30 ezer km múlva megint ráköltöd azt a ki-beszerelés+mérés költségét, akkor el kell gondolkozni a költséghatékonyságon + a nyugalmon, hogy az már nem megy tönkre. (Úgy látom, hogy nem fölöslegesen hajingálom minden tankolásnál az ezrest a disel-perselyembe... :yes: Lehet, fel kell emelnem 2000-re... :hmmmm:)

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3154 Dátum: 2015.12.17 11:32:09 »
Akkor a lambda szondával már ekvivalens. Gondolom ott is az összeset dobod, ha egy offos. Ha fel áfázod, akkor már 100 ezer / db. Felújításba meg nen hiszek. Az inkább arról szól, hogy adnak használtat. Viszont mindenki azt hisz amit akar ezzel felújítással kapcsolatban, s így nem bántok meg senkit.

Nem tudom, hogy a hozzászólásom melyik részében olvastad, hogy cseréld mind a 4-et.
Én őszintén csak segíteni szerettem volna a döntésedet, (És rávilágítani, hogy a szerelő - tisztelet a kivételnek - az alkatrészen is jót tud keresni.) de nem először van, hogy tök másként értelmezed, mint amit valójában írnak.

A felújításról még annyit: viszed a szarodat és megvárhatod, végignézheted, hogy mit csinálnak vele.

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3155 Dátum: 2015.12.17 12:56:43 »
Én ebből nem vennék használtat. :no:
Sőt! Ha nem 10-20 perc mérni/cserélni az injektort (gondolom, hogy nem), én mind a négyet cserélném. Kerül, amibe kerül.
Valamikor vissza kell adni azt az ajándékot, amit kapunk... (Ajándék=alacsony fogyasztás a benzineshez képest)
Erre reagáltam a 4 injektor cseréjévek kapcsolatban.
Lehet megint nem én értettem félre? [emoji15]

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3156 Dátum: 2015.12.17 13:31:30 »

Tegnap csinálták meg az injektorok bemérését, s kiderült, hogy a 4es henger injektorja "kuka". Ez okozta ezeket a gondkkat, meg az adagolós kopogást hidegen.
A szerelő utánajár a két féle opciónak:
1. új beszerzése
2. használt, bevizsgált beszerzése.

Szóval 1 injektor halott a 4ből.
Egyertelmuen utóbbi! Sztem...
Az újnak darabja 120k, ennyit nem ér, hiszen, a többi ugyanúgy használt marad.

Én azt mondom és tenném, hogy ha van biztos helyről vásárolható használt, akkor azt megvenném és rászánnék még darabonként 4-5000 Ft-ot egy alapos UH-tisztításra. Ezt követően prémium üzemanyag, és hadd szóljon. Csak gondolatébresztőnek szántam...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3157 Dátum: 2015.12.17 14:20:22 »
Egyertelmuen utóbbi! Sztem...
Az újnak darabja 120k, ennyit nem ér, hiszen, a többi ugyanúgy használt marad.

Én azt mondom és tenném, hogy ha van biztos helyről vásárolható használt, akkor azt megvenném és rászánnék még darabonként 4-5000 Ft-ot egy alapos UH-tisztításra. Ezt követően prémium üzemanyag, és hadd szóljon. Csak gondolatébresztőnek szántam...
És kb milyen munkaköltsége van egy ilyen mutatványnak? Már előre fo.ok ezektől a dízeles bajoktól.

Jeefoo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3158 Dátum: 2015.12.17 19:59:45 »
Egyertelmuen utóbbi! Sztem...
Az újnak darabja 120k, ennyit nem ér, hiszen, a többi ugyanúgy használt marad.

Én azt mondom és tenném, hogy ha van biztos helyről vásárolható használt, akkor azt megvenném és rászánnék még darabonként 4-5000 Ft-ot egy alapos UH-tisztításra. Ezt követően prémium üzemanyag, és hadd szóljon. Csak gondolatébresztőnek szántam...


Sziasztok,


És feljavításban nem gondolkozol, vagy nincs rá mód? Nem olvastam vissza a fórumban, de diesel d4d-be elvileg denso porlasztó van, azt már néhányan tudnak felújítani, kb. 70 / db áron. Ha sületlenséget írtam, akkor bocsi a rossz kezdésért... :) (Még új vagyok)
Toyota Avensis 2.2 d-4d

Jeefoo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3159 Dátum: 2015.12.17 20:07:20 »
Sziasztok,


Ha már előbb belekotnyeleskedtem, akkor iillik bemutatkoznom:


Balázs vagyok és nemsokára ha minden jól megy Toyota tulaj is.
Ma foglalóztam le egy 2.2 d-4d avensis-t, elvileg jövő héten kedden már a nevemen lesz és reménykedem abban, hogy egy megbízható, kellemes példánnyal lesz dolgom a jövőben, kiszolgálja a család igényeit és kellemes hosszú órákat töltünk majd együtt - mint egy igazi családtag. :) (Bocs az ömlengésért, alapból nem ilyen vagyok, de sajnos a motor és autó imádatom az adott.)


Egyelőre várakozok, kicsit semleges még az érzés, igazán szeerelmes nem lettem azonnal az autóba, de éreztem, hogy valami kialakulhat... Belevágtunk, meglátjuk, várom a keddi napot és az átvétel pillanatát, nomeg az utána levő részeket.


Kicsit magamról:
Főleg fordjaim voltak, escort 1.3 benya,
aztán egy 1.6 golf 3 (Átok ült rajta)
megint egy ford, de 1.6 tdci, amit most beszámíttattam és jött az AVE.


Másik szálon korábban yamaha virago 250 kezdés gyanánt,
Majd Honda cbr600f 8 éven keresztül hibátlanul, majd el kellett adnom, mert jött a trónörökös és házfelújítás is volt.
Jelenleg motor nincs, de talán az álmom egy yamaha fjr1300...
Toyota Avensis 2.2 d-4d

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3160 Dátum: 2015.12.25 05:51:49 »
[quote name="Snowfox" post=658557 timestamp=1449408026]
Sziasztok!

Avensis II 2003 2000ccm D4D 85kw-os autóm van. Ma elkezdett 1600-as fordulattól kb. 1800 fordulatig rángatni az autó. Előtte egy olyat produkált, hogy egyszerűen nem akart elindulni. Ilyen még nem volt vele sose.
Motorháztető fel, az üzemanyagszűrőt a kézi pumpával felpumpáltam, utána már indult is. Viszont ez a rángatás is azóta van. Mitől lehetnek ezek a gondok?
Üzemanyag szűrő 500km-el ezelőtt cseréltük:
Gázolajszűrő:
Mahle-Knecht  Cikk-kód: KC83/SZ

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás
[/quote]
Sziasztok!

Már rég vége a kálváriának, úgyhogy megosztom veletek a hiba forrását. Egyetlen egy ok volt, ami ezeket a tüneteket produkálta, s azt, hogy egy darab injektor meghalt, mégpedig az ÖMV 95 SUPER BENZIN. :(
Szóval tankoláskor mellé lett nyúlva a pisztolynak, s a tartály meg lett tankolva benzinnel. Ez van. Csupán figyelmetlenség miatt, mert ahol a prémium téli gázolaj van ott a super benzin is. Semmi más, csak az a kettő pisztoly. Ez a mellé nyúlás 145 ezerbe került. :(
Na de nem kesergünk tovább, hiszen már megtörtént. Ez van.

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!

Atesz007

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3161 Dátum: 2016.01.01 16:01:18 »
Sziasztok!

Kíváncsi lennék a véleményetekre. Autóvásárlás előtt állok és úgy néz ki, hogy a választásom egy Avensisre fog esni, ebből is a 2.2 dízelre és a 177LE-re 2005-07-es évjárat között nézelődöm. Olvastam népitéleten hideget, meleget arra lennék kíváncsi, hogy neketek (tulajoknak) mi a véleményetek, tapasztalatotok az autóról. Előre is köszi, pacsi! :)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3162 Dátum: 2016.01.01 17:21:40 »
Az utóbbi 1-2 napban, ha megállok (pl. piros lámpa) megemeli 1200 körülire a fordulatszámot alapjáraton. Normális? :hmmmm: Gurulásnál nem csinálja. Olvastam, hogy állítólag katalizátort éget, vagy részecskeszűrőt... :hmmmm: Az enyémben egyáltalán van részecskeszűrő? Az nem csak a 2.2-esekben van? :hmmmm: Mostanában gyakran csak 1-8 kilométeres távolságra használom. Meg a hidegre való tekintettel öntöttem a gázolajba proteces rendszertisztítót. Azóta csinálja. Lehet, hogy az hozta ki ezt a reakciót az avémból?

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3163 Dátum: 2016.01.01 17:22:00 »
Sziasztok!

Kíváncsi lennék a véleményetekre. Autóvásárlás előtt állok és úgy néz ki, hogy a választásom egy Avensisre fog esni, ebből is a 2.2 dízelre és a 177LE-re 2005-07-es évjárat között nézelődöm. Olvastam népitéleten hideget, meleget arra lennék kíváncsi, hogy neketek (tulajoknak) mi a véleményetek, tapasztalatotok az autóról. Előre is köszi, pacsi! :)
Szia!

Nekem azt mindta a szerelőm, hogy az "újabb" avensis D-CAT motorjai is pont annyira problémásak, mint a többi "modern" diesel.

Snowfox

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3164 Dátum: 2016.01.01 17:24:04 »
Az utóbbi 1-2 napban, ha megállok (pl. piros lámpa) megemeli 1200 körülire a fordulatszámot alapjáraton. Normális? :hmmmm: Gurulásnál nem csinálja. Olvastam, hogy állítólag katalizátort éget, vagy részecskeszűrőt... :hmmmm: Az enyémben egyáltalán van részecskeszűrő? Az nem csak a 2.2-esekben van? :hmmmm: Mostanában gyakran csak 1-8 kilométeres távolságra használom. Meg a hidegre való tekintettel öntöttem a gázolajba proteces rendszertisztítót. Azóta csinálja. Lehet, hogy az hozta ki ezt a reakciót az avémból?
Ha a fűtést ki kapcsolod, akkor is magasan tartja a fordulat számot?