Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377276 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2865 Dátum: 2015.04.02 13:17:59 »
Nem rettegek tőle, egy percre sem bántam meg, hogy megvettem, rengeteget olvastam utána és tényleg igyekszem megtenni mindent annak érdekébe hogy az autó sokáig autó legyen! Ahogy te is írod ha tisztítani kell akkor az lesz, ha adalék kell bele akkor az lesz!

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2866 Dátum: 2015.04.02 13:26:58 »
Ilyen feltételekkel jól tette, hogy megvetted. :) Egy olajzabálóval sem jártál volna jobban. Sokkal kisebb teljesítménnyel az 1.6 még többet is enne, benzinből és olajból is. :D

Hülyeségeket beszélsz, valamint senki sem beszélt 1.6-osról.

Azért nem kell tőle rettegni. Igaz, hogy nem feltétlenül városba való, de az, ahogy leírtad, hogy használod, az még korrekt. Ha meg tisztítani kell majd, akkor kell. Nézz be más topic-ba mennyien szenvednek  a benzines szondákkal, meg katalizátorokkal... Tartsd karban ahogy tudod, élvezd, de ne rettegj tőle.

Àruld már el nekem, hogy ki szenved pl. az 1.8 Avensisén a szondákkal meg a katalizátorral?  ::)

A szonda tipikusan 2.0 betegség, a katalizátor meg nem típushiba, egyszóval szintén alaptalan állítás.  :whistling:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2867 Dátum: 2015.04.02 13:31:00 »
Hülyeségeket beszélsz, valamint senki sem beszélt 1.6-osról.

Àruld már el nekem, hogy ki szenved pl. az 1.8 Avensisén a szondákkal meg a katalizátorral?  ::)

A szonda tipikusan 2.0 betegség, a katalizátor meg nem típushiba, egyszóval szintén alaptalan állítás.  :whistling:
Egy: Netferry írta, mielőtt hülyeségeket beszélnél. ;)
Kettő olvasgass a fórumon, mert hasznos! ;) Sok ilyennel fogsz találkozni. ;) Ezek a problémák nem problémák, mert ha használja az autóját az ember akkor bármi meghibásodhat. Azért mert egy autó dízel, még lehet jó és ezt fordítva benzinesre is értem.
 Csak nem hagyom szó nélkül a dízel fikázást, mert alaptalan. :)

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2868 Dátum: 2015.04.02 13:57:43 »
Egy: Netferry írta, mielőtt hülyeségeket beszélnél. ;)
Kettő olvasgass a fórumon, mert hasznos! ;) Sok ilyennel fogsz találkozni. ;) Ezek a problémák nem problémák, mert ha használja az autóját az ember akkor bármi meghibásodhat. Azért mert egy autó dízel, még lehet jó és ezt fordítva benzinesre is értem.
 Csak nem hagyom szó nélkül a dízel fikázást, mert alaptalan. :)

Senki sem fikázta a dízelt, annyi lett leírva, hogy erre a felhasználási módra NAGYON nemvaló a D-Cat motorral szerelt autó.

Persze Te is könnyen beszélsz az 1.4 D4D motoros kocsiddal, ami kb a legjobb és legproblémamentesebb konstrukció a dízelek között.  ;)




Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2869 Dátum: 2015.04.02 14:39:13 »
Ilyen feltételekkel jól tette, hogy megvetted. :) Egy olajzabálóval sem jártál volna jobban. Sokkal kisebb teljesítménnyel az 1.6 még többet is enne, benzinből és olajból is. :D

Nem azt mondtam, hogy dobja el az autót :) Ha rendes karbantartást kap a DCAT és figyel arra is, hogy tisztaüzemű legyen (rendszeres ellenőrzés) akkor ok, de akkor sem városi autónak teremtették, főként nem munkábajárásra 4km-ekre. Arra tényleg bőven jó lenne egy 1.6-os vagy 1.8-as is a faceliftes változatból, ugye azoknál már nincs olajzabálás, meg amúgy is optimális esetben abszolút nem is lett volna gáz az olajevés, ha mindenki szépen leadta volna az autóját Toyota bácsinak és kapott volna helyette új motort, ahogy többen meg is tették, de nem mindenki (nem is értem miért).
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2870 Dátum: 2015.04.02 14:42:47 »
Nem azt mondtam, hogy dobja el az autót :) Ha rendes karbantartást kap a DCAT és figyel arra is, hogy tisztaüzemű legyen (rendszeres ellenőrzés) akkor ok, de akkor sem városi autónak teremtették, főként nem munkábajárásra 4km-ekre. Arra tényleg bőven jó lenne egy 1.6-os vagy 1.8-as is a faceliftes változatból, ugye azoknál már nincs olajzabálás, meg amúgy is optimális esetben abszolút nem is lett volna gáz az olajevés, ha mindenki szépen leadta volna az autóját Toyota bácsinak és kapott volna helyette új motort, ahogy többen meg is tették, de nem mindenki (nem is értem miért).

... mert még nem jött ki náluk a hiba?  :hmmmm:

Vagy amúgy is kicserélte a Toyota gariban, ha nem is jött még ki a hiba?  :whistling:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2871 Dátum: 2015.04.02 14:53:45 »
Bocsi, de az elég nagy fika, hogy a személyautók benzinnel mennek, a mezőgazdasági gépek gázolajjal. ;) Erre azt mondom egy négyütemű autó nem keverékkel megy. :D
Erre kívántam reagálni, neked egy rossz betűt nem akartam írni. ;) Elég sok probléma lehet ott a benzines motor konstrukciókkal is. A fórumon 80 %-ban róluk hozódik fel probléma, a dízeleknél általában meg áll annyiban, hogy ,,azt halottam ez-meg az nem olyan jó" , meg dízel spicifikus hibák lehetnek. :D Néha elég nevetséges a bizonyítsuk be, hogy szar a dízel. :)
Minden konstrukciónak meg van a keresztje. Azért mert vette egy jó dízelt, jól lekövethető előélettel, nem kell eladni, mert az dízel, még ha nem mindig csak 20 km- eket tesz meg akkor sem.
ööö igen, ezt olvastam sok helyen, hogy jó konstrukció, nem is bánom, hogy megvettem. ;)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.02 14:55:22 írta Corollás Gergő »

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2872 Dátum: 2015.04.02 15:28:36 »
... mert még nem jött ki náluk a hiba?  :hmmmm:

180ezer km alatt?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2873 Dátum: 2015.04.02 15:30:21 »
Elég sok probléma lehet ott a benzines motor konstrukciókkal is. A fórumon 80 %-ban róluk hozódik fel probléma, a dízeleknél általában meg áll annyiban, hogy ,,azt halottam ez-meg az nem olyan jó" , meg dízel spicifikus hibák lehetnek. :D Néha elég nevetséges a bizonyítsuk be, hogy szar a dízel. :)

2.0 D4D-t is cserélt már a Toyota olajevés miatt, ne feledjük.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2874 Dátum: 2015.04.02 15:57:46 »
180ezer km alatt?
Az egyémnél kijött az olajevés, de még mértékkel. A márkaszrevíz szerint a 2 liter olaj 15e km-re nem sok - ahhoz képest, hogy előző évben nem kellett utána tölteni. Így szépen átlépte a 180e-t és máris nem lett cserélve a motor.
Gondolom nem egyedi eset - hiszen 1l / 1000km olajfogyasztás megengedett.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2875 Dátum: 2015.04.02 16:12:43 »
2.0 D4D-t is cserélt már a Toyota olajevés miatt, ne feledjük.
Ezt értem, de én nem is mondom, hogy úr isten benzinest vettél, add el! :)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2876 Dátum: 2015.04.02 16:54:58 »
Ezt értem, de én nem is mondom, hogy úr isten benzinest vettél, add el! :)

Én sem mondtam, hogy adja el a 2.2 dízelt :)
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2877 Dátum: 2015.04.02 16:57:03 »
Én sem mondtam, hogy adja el a 2.2 dízelt :)
Nem is mondtam, hogy te mondtad. :) Ne magadra vedd. ;)

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2878 Dátum: 2015.04.02 19:21:38 »
Kicsit engem is zavar, ahogy egyesek itt a dízelről beszélnek (add el, rossz döntés, ....az meg, hogy a városban megmérgezi az embereket, az végképp eléggé....hogy is mondjam....és pont a D-CAT....)

Szerintem is jól tette, hogy bevállalta. (én is bevállaltam, és még a böngészőből is a bátrakét használom...egyiket sem bántam meg) Ha odafigyel rá, megadja, ami kell, és néha hosszabb utakra is elmegy vele, nem kell félnie. Mindenki tisztában van mindkét oldal előnyeivel, hátrányaival, és nem szép dolog ráhozni a frászt a kollégákra. A benzines pártiak a dízelek negatív oldalait pumpálják, de keveset beszélnek a pozitív oldaláról, és többnyire "csak" anyagi oldalról közelítenek. Én például rühellem forgatni a végtelenségig a motort, mert a legtöbb benzines ekkor sem húz igazán, csak sokáig tart a fokozat. (most nem a vérbő sportkocsikról beszélek..természetesen) Számomra nem ez az élmény, de van, aki ezt szereti.

Szóval legyen véleményünk, de tiszteljük meg azzal a társakat, hogy nem húzzuk le a kocsiját.

A Toyotánál a pár hete épp egy hasonló dolog miatt tettem panaszt... ha valakit éredekel leírom, de itt nem téma

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2879 Dátum: 2015.04.02 19:38:51 »
Kicsit engem is zavar, ahogy egyesek itt a dízelről beszélnek (add el, rossz döntés, ....az meg, hogy a városban megmérgezi az embereket, az végképp eléggé....hogy is mondjam....és pont a D-CAT....)

Szerintem is jól tette, hogy bevállalta. (én is bevállaltam, és még a böngészőből is a bátrakét használom...egyiket sem bántam meg) Ha odafigyel rá, megadja, ami kell, és néha hosszabb utakra is elmegy vele, nem kell félnie. Mindenki tisztában van mindkét oldal előnyeivel, hátrányaival, és nem szép dolog ráhozni a frászt a kollégákra. A benzines pártiak a dízelek negatív oldalait pumpálják, de keveset beszélnek a pozitív oldaláról, és többnyire "csak" anyagi oldalról közelítenek. Én például rühellem forgatni a végtelenségig a motort, mert a legtöbb benzines ekkor sem húz igazán, csak sokáig tart a fokozat. (most nem a vérbő sportkocsikról beszélek..természetesen) Számomra nem ez az élmény, de van, aki ezt szereti.

Szóval legyen véleményünk, de tiszteljük meg azzal a társakat, hogy nem húzzuk le a kocsiját.

A Toyotánál a pár hete épp egy hasonló dolog miatt tettem panaszt... ha valakit éredekel leírom, de itt nem téma

Sokáig sok féle benzinest használtam, pár éve a második diesel-t hajtom, mindkettő D-4D. Elsővel épp, hogy százezer km-t tettem meg, semmi bajom nem volt vele.
Most a második közel van a hatvanezerhez, eddig szerencsére ezzel sincs gond, kop kop!! Előírás szerint viszem szervizbe, de például üza. szűrő mindig korábban csere, gari után
olaj LM. Mindkét elterjed üzemanyag fajtát használónak megvan az előnye és hátránya, esetleges típus specifikus hibája és amikor a Toyotát szidják mert visszahívásokat ír ki azt végképp nem értem... de ez már off!
Szóval nekem eddig semmi bajom a D-4D -vel.  :hug:
Spet engem érdekel a panasz ! ::)
Fery