Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377258 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

deus861006

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2730 Dátum: 2015.01.07 14:22:24 »

Ha rám hallgatsz cseréled. 161000 km, ha valós amit az órában látsz. Ha azonban volt tekergetve, lehet már több van benn és már rég esedékes a csere. Persze ha megbízható forrásból tudod hogy a km állás valós, akkor van még időd. De természetesen a 105000 km-ti csere is eredeti Toyota alkatrészekre vonatkozik. Én tavasszal cseréltem. Pl a Toyotában érdeklődtem az árak iránt. Azt monták az eredeti vízpumpa kibír 2 vezérlés cserét is. Mivel a tiéd már egyen átesett lehet kellene azt is . Nem olcsó a vezérlés csere, de ha elszakad az lesz csak drága. Meg azóta én is nyugodtabban lépek a gázra.

Én is így úgy gondolom csere lesz belőle pont azért mert félve nyomom a pedált.
161000Km valós német kocsi azok meg vackolnak vele remélhetőleg most tervezek menni M+F toyotához Körösre teljes állapot felmérésre ott csak kiderül ha nem annyi amennyi.
Váltó, szervo olajat is cseréljek?

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2731 Dátum: 2015.01.07 14:29:21 »
Kedves D-4D & D-CAT közösség!

A segítségeteket/tanácsotokat szeretném kérni.
Egy Lexus IS220d tulajdonosa vagyok, mely az utóbbi időben időnként erősen fehér, ködszerű, szúrós szagú füstöt ereget.
Mivel korábban már voltam Avensis D-4D D-CAT tulajdonos is, tisztában vagyok vele, hogy ez télen sajnos előfordul, illetve hogy összefüggésben van a városi használattal.
Mivel az utóbbi időben túlsúlyban voltak a rövid városi használatok, a mai napon miután már bemelegedett, mentem vele egy kört az M0-son az M7-estől az M5-ösig, 2000/3000 között tartott fordulaton, melynek ...............................


Nekem volt ilyen autóm, ilyen futás után, szedesd le a szívocsonkot, ott fogsz még csodát látni.....
Ez a kupac annak idején onnan jött ki 110 volt akkor az autóba.

Ez szép termés... :yes:

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2732 Dátum: 2015.01.09 19:02:29 »
Üdv Mindenkinek!
Barátomnak van egy 2004-es D4D 2000 ccm Avensise.Olyan hibát produkál,hogy meleg motornál 2400 rpm alatt füstöl és nem akar menni ha túllépi az említett fordulatszámot ránt egy nagyot megindul ahogy kell.Ha leálltja és újra beindítja álltalában megszűnik a hiba.Check lámpa nem világít.Hideg motornál nincs hiba.ELM-327-es hibakiolvasóval néztük(okostelón) nincs tárolt hiba.
Segítsetek légyszi!:)Mi lehet a hiba?

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2733 Dátum: 2015.01.09 19:09:51 »
Üdv Mindenkinek!
Barátomnak van egy 2004-es D4D 2000 ccm Avensise.Olyan hibát produkál,hogy meleg motornál 2400 rpm alatt füstöl és nem akar menni ha túllépi az említett fordulatszámot ránt egy nagyot megindul ahogy kell.Ha leálltja és újra beindítja álltalában megszűnik a hiba.Check lámpa nem világít.Hideg motornál nincs hiba.ELM-327-es hibakiolvasóval néztük(okostelón) nincs tárolt hiba.
Segítsetek légyszi!:)Mi lehet a hiba?
Egy EGR-szelep tisztítással kezdeném. Elképzelhető, hogy a szelep nem képes követni az ECU "utasításait" a lerakódástól. (Hideg motoron ezeknél az EGR-szabályzás nem üzemel....egy darabig) Ennek súlyos esetben kéne hiba lámpát gyújtania, de nem feltétlenül. Ha a tisztítás nem segít, akkor a befecskendezők is gyanússá válnak.

Mr. Moon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2734 Dátum: 2015.01.09 20:40:48 »
Nekem volt ilyen autóm, ilyen futás után, szedesd le a szívocsonkot, ott fogsz még csodát látni.....
Ez a kupac annak idején onnan jött ki 110 volt akkor az autóba.

Köszönöm a tanácsot, kérni fogom a tisztítását jövő héten a Reálszisztémánál :)

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2735 Dátum: 2015.01.09 21:39:58 »
Köszönöm a tanácsot, kérni fogom a tisztítását jövő héten a Reálszisztémánál :)

Az én automban ilyen volt a szívó torok: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=80.msg608679#msg608679

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2736 Dátum: 2015.01.09 23:16:53 »
Egy EGR-szelep tisztítással kezdeném. Elképzelhető, hogy a szelep nem képes követni az ECU "utasításait" a lerakódástól. (Hideg motoron ezeknél az EGR-szabályzás nem üzemel....egy darabig) Ennek súlyos esetben kéne hiba lámpát gyújtania, de nem feltétlenül. Ha a tisztítás nem segít, akkor a befecskendezők is gyanússá válnak.
Köszönöm szépen az infót.Már nézegetem videomegosztókon,hogy hol van és,hogy kell:)Bár több kevesebb sikerrel.Valamelyik videón elől van a leömlő felett valamelyiken meg a tűzfal és motor közt.Na majd vasárnap kinyitjuk a motorháztetőt is:))

Franky1986

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2737 Dátum: 2015.01.10 09:02:12 »
Üdv Mindenkinek!
Barátomnak van egy 2004-es D4D 2000 ccm Avensise.Olyan hibát produkál,hogy meleg motornál 2400 rpm alatt füstöl és nem akar menni ha túllépi az említett fordulatszámot ránt egy nagyot megindul ahogy kell.Ha leálltja és újra beindítja álltalában megszűnik a hiba.Check lámpa nem világít.Hideg motornál nincs hiba.ELM-327-es hibakiolvasóval néztük(okostelón) nincs tárolt hiba.
Segítsetek légyszi!:)Mi lehet a hiba?

Nekünk is hasonló hibát produkált a kocsi (2005; D4d, 230 000 km) ! Én 99%  EGR szelepre tippelnék, ha tisztítás után is csinálja, érdemes kicserélni az egészet (akár egy bontottra is).
Esetünkben a tisztítás már nem volt elég, így cserélni kellett....

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2738 Dátum: 2015.01.10 09:17:15 »
Nekünk is hasonló hibát produkált a kocsi (2005; D4d, 230 000 km) ! Én 99%  EGR szelepre tippelnék, ha tisztítás után is csinálja, érdemes kicserélni az egészet (akár egy bontottra is).
Esetünkben a tisztítás már nem volt elég, így cserélni kellett....
Köszi!Ha nem vagyok indiszkrét mennyibe került az EGR?

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2739 Dátum: 2015.01.11 20:53:40 »
Nos a beavatkozás sikeres.Köszönöm szépen a tanácsot!EGR-t kiszedtük és szétszedtük motor nélkül meg is szorult nyitott állapotban.Kipucoltuk és megszünt a hiba:-)

deus861006

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2740 Dátum: 2015.01.14 10:17:48 »
Sziasztok. Bal oldalon féltengely szimering csere menyire nehéz? Valakinek estleg segédlet hozzá?

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2741 Dátum: 2015.01.17 20:00:09 »
Sziasztok.
Azt vettem a fejembe, hogy legközelebbi tankolás alkalmával kellene valami injektor tisztitót locsálnom a tankba. Még mindig küzdök a turbó körüli gyengeséggel. Ma beletapostam és igazából úgy ment fel 3500-ra a fordulat hogy nem érezhető a turbó jótékony ereje. Olvastam itt pár hete valakinél, hogy egy adalék kipucolta a teljes üzemanyag rendszert a rail pumpától az injektorokig és azóta probléma mentes a kocsija. Gondoltam be kellene ruháznom, hátha. Amíg nincs jó idő nem tudok komolyabban foglalkozni a témával, viszont ezt az adalékos dolgot kipróbálnám.
 A kérdés ti milyen cuccot használnátok, vagy próbált e már valaki valamilyent és mik a tapasztalatok.
A válaszokat köszi.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2742 Dátum: 2015.01.18 09:03:22 »
Sziasztok.
Azt vettem a fejembe, hogy legközelebbi tankolás alkalmával kellene valami injektor tisztitót locsálnom a tankba. Még mindig küzdök a turbó körüli gyengeséggel. Ma beletapostam és igazából úgy ment fel 3500-ra a fordulat hogy nem érezhető a turbó jótékony ereje. Olvastam itt pár hete valakinél, hogy egy adalék kipucolta a teljes üzemanyag rendszert a rail pumpától az injektorokig és azóta probléma mentes a kocsija. Gondoltam be kellene ruháznom, hátha. Amíg nincs jó idő nem tudok komolyabban foglalkozni a témával, viszont ezt az adalékos dolgot kipróbálnám.
 A kérdés ti milyen cuccot használnátok, vagy próbált e már valaki valamilyent és mik a tapasztalatok.
A válaszokat köszi.

Én épp most fogok egyet kipróbálni, majd jövök az eredménnyel.

Egyébként, leveleztem egy JLM mérnökkel, beszélgettünk az adalékokról, nagyon készséges volt, és mondott érdekes dolgokat. Van nekik egy tisztító adalékuk, ami igaz, hogy elég drága, de nagyon hatékony, és a részecskeszűrőnek is a "barátja". De, Magyarországon természetesen nem lehet kapni :censored:
Szívesen rendelnék, és ha esetleg mást is érdekel, össze lehetne fogni, hogy a szállítást szétdobhassuk, és ne 1 flakonnal kelljen rendelni. Egy adag 1liter, szemben a hazai 300ml körüli adagokkal. 1 tankhoz való és a tisztításon túl egy valag hasznos funkciója van. Az ára 45 EUR környékén van. A mérnök nagyon őszinte volt, a többi termékükről is elmondta a pozitív és negatív dolgokat is, és az ára nem véletlenül ennyi. Persze, egy szétkopott, karbantartástól teljesen megfosztott sz@rral ez sem tud csodát tenni, de talán a legjobb a piacon az ilyen szerek közül.

Előbb azonban kipróbálom ezt az itthon vásárolt másik csodaszert, majd jövök az eredménnyel.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2743 Dátum: 2015.01.18 11:02:37 »
Én épp most fogok egyet kipróbálni, majd jövök az eredménnyel.

Egyébként, leveleztem egy JLM mérnökkel, beszélgettünk az adalékokról, nagyon készséges volt, és mondott érdekes dolgokat. Van nekik egy tisztító adalékuk, ami igaz, hogy elég drága, de nagyon hatékony, és a részecskeszűrőnek is a "barátja". De, Magyarországon természetesen nem lehet kapni :censored:
Szívesen rendelnék, és ha esetleg mást is érdekel, össze lehetne fogni, hogy a szállítást szétdobhassuk, és ne 1 flakonnal kelljen rendelni. Egy adag 1liter, szemben a hazai 300ml körüli adagokkal. 1 tankhoz való és a tisztításon túl egy valag hasznos funkciója van. Az ára 45 EUR környékén van. A mérnök nagyon őszinte volt, a többi termékükről is elmondta a pozitív és negatív dolgokat is, és az ára nem véletlenül ennyi. Persze, egy szétkopott, karbantartástól teljesen megfosztott sz@rral ez sem tud csodát tenni, de talán a legjobb a piacon az ilyen szerek közül.

Kíváncsian várom az eredményt.

Előbb azonban kipróbálom ezt az itthon vásárolt másik csodaszert, majd jövök az eredménnyel.

beni7

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2744 Dátum: 2015.01.18 16:25:37 »
Sziasztok!

Szerintetek ez a gép megér ennyit? persze biztos lehet alkudni belőle :) Ez a 2.0 D-4D motor nem az amiről annyi rosszat olvasni hogy a hengerfej tömítés miatt átszakad a két henger közti rész és mehet a motor a kukába?  Ha jól tudom az a 2.2 -nél fordul élő, de javítsatok ki ha rosszul tudom.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_sol_plus-8588327


köszi