Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377355 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2340 Dátum: 2014.05.09 15:38:42 »
Szerintem meg a liftback Ave az, amit mi 5 ajtósnak hívunk. A hatchback pedig az, mint pl az Ignis, Ford Fusion, és minden olyan személyautó aminek a hátsó ajtaja olyan mintha combi lenne, de nem az. Nekem Liftback-em (Backem :) )van. Az Unix Webshopon is így külömböztetik meg: Sedan, Liftback, Wagon. Szerintem http://pl.wikipedia.org/wiki/Liftback
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.09 15:48:05 írta elpaso7708 »

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2341 Dátum: 2014.05.09 20:18:25 »
Tegnap, gergolabs ötletét lenyulva, reggel mikor megérkeztem a melóba, követtem a levegőszenzort. Nem látszott nagyon piszkosnak, de azért a csomagtartóból kikaptam a tisztító spray-t, befujtam, megtörölgettem.
Hazafelé nagyon meglepődtem. Idulásnál még volt egy kis kopogás, de nagyon hamar elmúlt. Mióta a kocsi nálam van ilyen csendes meg nem volt. Gyakorlatilag a gumi surrogáson kívül mást nem hallottam. Ma ugyanúgy. És húz a kocsi tiltakozás nélkül.
Ennek örömére mindjárt lebeszélek egy kuplung cserét a szerelő sráccal.  :clap: :sorcerer:
Eddig csak pozitivan tudok nyilkatkozni én is a tisztításról! Még késöbb beszámolok részletesebben.
'08 RX400h
'09 Prius 3

chackal85

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2342 Dátum: 2014.05.09 21:08:23 »
Elolvastam a Wiki-t. Az ajtók számában nem tesz különbséget. Lehet hátsó harmadik, vagy ötödik. A csomagtartó nincs elválasztva (kikapom a kalaptartót, és kész). Az egész hátsó rész nyílik, üveggel együtt, de nem kombi, mert a vonalvezetés közelebb van a vízszinteshez (ferde). Hasonlít a fastback-ra (ferdehát csomagtér ajtóval).
A liftback kifejezést UK-ban nem használják, hanem a hatchback-ot.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2343 Dátum: 2014.05.10 19:37:45 »
Elolvastam a Wiki-t. Az ajtók számában nem tesz különbséget. Lehet hátsó harmadik, vagy ötödik. A csomagtartó nincs elválasztva (kikapom a kalaptartót, és kész). Az egész hátsó rész nyílik, üveggel együtt, de nem kombi, mert a vonalvezetés közelebb van a vízszinteshez (ferde). Hasonlít a fastback-ra (ferdehát csomagtér ajtóval).
A liftback kifejezést UK-ban nem használják, hanem a hatchback-ot.

Nem akartam itt polgárháborút szítani a kommentemmel, de soha nem hallottam/olvastam még HB Avensisről.  :hug:

Angliában simán lehet, hogy HB-nek hívják a Liftbacket, a lényeg a lényeg: TOYOTA.  :wub:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2344 Dátum: 2014.05.10 19:50:44 »
Nem akartam itt polgárháborút szítani a kommentemmel, de soha nem hallottam/olvastam még HB Avensisről.  :hug:

Angliában simán lehet, hogy HB-nek hívják a Liftbacket, a lényeg a lényeg: TOYOTA.  :wub:
Szerintem

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2345 Dátum: 2014.05.11 11:17:10 »
A légtömegmérő tisztításáról írnék az elmúlt napok alapján. Amióta tisztítottam a légtömegmérőt, azóta simán áthúz a motor a "kritikus" 1800-as fordulatszámon, sokkal jobban "viseli" az ez alatti fordulatszámon való esetleges haladást, akár bírja az 1500 környéki 100-as haladást is 6-osban.
Sajnos azt az érzetet, hogy adott sebességhez kisebb fordulatszám tartozik nem tudom számszerűleg alátámasztani, de lehet, hogy ez abból adódik, hogy dinamikusabbnak érzem. A motor járása is nyugodtabb. Ennyit a pár napos tapasztalatokról. Fogyasztásról még nincs adat.
A Yarisról nem tudok nyilatkozni, mert még nem mentem vele. Abszolút megérte a tisztítás, mindenkinek csak ajánlani tudom.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2346 Dátum: 2014.05.11 11:26:00 »
A légtömegmérő tisztításáról írnék az elmúlt napok alapján. Amióta tisztítottam a légtömegmérőt, azóta simán áthúz a motor a "kritikus" 1800-as fordulatszámon, sokkal jobban "viseli" az ez alatti fordulatszámon való esetleges haladást, akár bírja az 1500 környéki 100-as haladást is 6-osban.
Sajnos azt az érzetet, hogy adott sebességhez kisebb fordulatszám tartozik nem tudom számszerűleg alátámasztani, de lehet, hogy ez abból adódik, hogy dinamikusabbnak érzem. A motor járása is nyugodtabb. Ennyit a pár napos tapasztalatokról. Fogyasztásról még nincs adat.
A Yarisról nem tudok nyilatkozni, mert még nem mentem vele. Abszolút megérte a tisztítás, mindenkinek csak ajánlani tudom.
A váltó áttételezése nem változott meg azzal, hogy kitisztítottad a légtömeg mérőt  ;)

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2347 Dátum: 2014.05.11 13:16:43 »
A váltó áttételezése nem változott meg azzal, hogy kitisztítottad a légtömeg mérőt  ;)
Igen, ez egész valószínű.  :lol:
'08 RX400h
'09 Prius 3

vadaszmester

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Vadászati Információs Portál
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2348 Dátum: 2014.05.12 06:08:38 »
Tisztelt Klubtagok és Fórumtársak!
Ugyan 2007 óta vagyok Toyota tulajdonos, de nemrég akadtam csak az egyesületre és regisztráltam, új vagyok még. Ma egy 2006-os kiadású 2.2 D-4D Avensis áll a garázsban, amivel nagyon meg vagyok elégedve, annak ellenére, hogy rögtön a vásárlás után szívtam vele, ráadásul külföldön, de megoldódott. Ami furcsa, hogy az üzemanyag szintjelzőben levő kis ikon, ami a kritikus mennyiséget jelöli folyamatosan ég. Még nem jutottam odáig, hogy kivegyem és megnézzem, most a másik probléma foglalkoztat.
Mint írtam egy komoly javítást kellett elvégezni a motoron, ami miatt gyakorlatilag teljesen szét lett szedve a motor. Összerakás után olyan jelenség alakult ki, hogy az olajszint kijelzője egy idő után, (hőmérsékletre gyanakszom) kigyullad, holott benne van az olaj. Tudja valaki milyen elven működik a jeladó? Mert újat venni elég húzós, amikor otthon voltam, néztem márka szervizben és annak az árán már vehetek egy másik használt autót is.
Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare.
Bármely ember tévedhet, egyedül az ostoba tart ki tévedése mellett. Marcus Tullius Cicero

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2349 Dátum: 2014.05.13 20:16:42 »
Vezérlés csere előtt állok. A 2.0-ás D-4D-es avensishez mik azok a márkák, amik jó minőségűek és nem csalódok majd benn? A LÁNG autónál ilyenek látok hogy aszongya: SKF, Gates, Ina, Bosch, Contitech, Dayco, Nipparts....

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2350 Dátum: 2014.05.13 20:23:00 »
Vezérlés csere előtt állok. A 2.0-ás D-4D-es avensishez mik azok a márkák, amik jó minőségűek és nem csalódok majd benn? A LÁNG autónál ilyenek látok hogy aszongya: SKF, Gates, Ina, Bosch, Contitech, Dayco, Nipparts....
Üdv!
Ugyan Carina 1.6 benzines,de kamikaze-nak a Contitech, nekem meg INA szett teljesít jól. Az INA szettben japán volt a feszítő csapágy, ha ez számít.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2351 Dátum: 2014.05.13 20:45:32 »
Vezérlés csere előtt állok. A 2.0-ás D-4D-es avensishez mik azok a márkák, amik jó minőségűek és nem csalódok majd benn? A LÁNG autónál ilyenek látok hogy aszongya: SKF, Gates, Ina, Bosch, Contitech, Dayco, Nipparts....

Miért nem nézel utána a gyárinak is? Valamivel drágább, de az tuti. Egyébként talán Conti, de ezek szerint az INA is jó. Jól nézd meg, ha szettet veszel. Kell lenni benne 1 db szíjnak, 1 db feszítő- és 1 db vezető görgőnek, valamint a feszítő patronnak. Vízpumpa, csak ha szükséges. Van, aki feszítő patront nem cserél; összenyomja, rögzíti, majd ha sikeül, újra felhasználja....nem javaslom.

Most, hogy nézegetem, a jobb utángyártottak nem is olcsóbbak, mint a gyári szett.....ha jól rémlik az ára....annak idején ezért vettem én is inkább gyárit
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.13 20:54:34 írta Spet »

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2352 Dátum: 2014.05.14 15:43:29 »
Köszi a válaszokat. Nem tudom még mi lesz. Igazából a gyárinak nem is néztem utánna gondolván az megfizethetetlen. A Lángnál meg akár 30%-os kedvezménytis kaphatok elvileg, viszont úgy hallottam a gyári alkatrészekre ez nem vonatkozik. Ez pedig nem kevés.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2353 Dátum: 2014.05.14 19:00:19 »
Azért lett nekem INA, mert csapágyaival jók a tapasztalataim és jó áron is volt. Persze én magamnak építettem be és a motor sem törik nekem, ha szakad a szíj. Vízpumpát sem hagynám már ki. Múltkor cseréltem, néztem a vezérlést, teljesen rendben volt hála Istennek :yes:

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2354 Dátum: 2014.05.14 19:18:21 »
Azért lett nekem INA, mert csapágyaival jók a tapasztalataim és jó áron is volt. Persze én magamnak építettem be és a motor sem törik nekem, ha szakad a szíj. Vízpumpát sem hagynám már ki. Múltkor cseréltem, néztem a vezérlést, teljesen rendben volt hála Istennek :yes:
Hát igen. A vízpumpa ismét emelne az áron, de én is azt gondolom, hogy óra szerint 190000 van a kocsiban, valójában meg ki tudja. Szal szerintem kicserélem azt is, aztán akkor nem lesz gond egy darabig.