Köszi, Én is nagyon remélem!
Mellesleg ráirtam Xanyira, ha Ő is lebeszél, akkor muszáj lesz más irányban autót keresgélnem...
Itt válaszolok, ha nem baj...
Igazából nem beszéllek le. A D-CAT motor nem problémásabb mint a többi márka dízele. Azokhoz kell hasonlítani őket, mert ha a benzines Corolládból indulsz ki, és azt szeretnéd, hogy 200 ezer km-t menj csak olajcserékkel, akkor csalódni fogsz!
Más márkákhoz képest pozitív, hogy itt nem jellemző az injektor és nagynyomású pumpa hiba, turbó sem hajlamos meghalni.
Az eltömődésre hajlamos EGR szelepet se nevezném gondnak, hiszen fél órás meló kitisztítani, bár ezt meg kell tenni 30 ezrenként kb.
Van két dolog ami viszonylag nagyobb eséllyel fordul elő, de ez még nem azt jelenti hogy az összes rossz. Az egyik a DPNR tömődés, a másik a hengerfejtömítés hiba. Utóbbival az a legnagyobb gond, hogy néha csak blokkcserével orvosolható, mert nem csak a hengerfej vetemedik...