Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377253 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Gabesz33

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1680 Dátum: 2012.05.29 16:33:04 »
Sziasztok!

Van valami gond a 2004, 2005 évi 2Literes 116lóerős d4d dizelekkel?
Egy corolla versoban gondolkodom, de a 2.2-est nem ajánlották...

Tudom, hogy az másik topik de gondolom ugyanazt a motort szerelik mint az avensisbe...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1681 Dátum: 2012.05.29 16:41:19 »
Van nem kis hibalistája (bár a 2.0-nak is amúgy, épp Misi írt a napokban róla, keress rá). Amúgy a D-Cat aránytalanul sokat eszik.
         

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1682 Dátum: 2012.05.29 18:16:08 »
Amúgy a D-Cat aránytalanul sokat eszik.

Spritmonitor átlagok 2006-2011 évjáratokra

Honda 2.2 i-CTDi          6.47 (150le)
Mazda 2.2 dízel            6.8 (163le)
BMW 320d                   6.84 (170le)
Toyota 2.2 D-CAT        7.24 (177le)

Valóban többet eszik, mint a versenytársak, bár a legerősebb is. Kérdés, hogy aránytalanul sokat eszik-e a teljesítményhez képest, a fene tudja, mondjuk a 320d-hez képest szerintem is aránytalanul sokat eszik.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1683 Dátum: 2012.05.29 19:30:19 »
Tudja a fene, bennem megmaradt vki hsz-e, akinek 10-12 litykót megkajált.  :helpsmilie:
         

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1684 Dátum: 2012.05.29 20:31:50 »
Idézet
Sokat eszik, nem húz egyenletesen és kicsi a tank.

Elég sokat olvastam már a fórumot, de továbbra is van pár kérdés, amit szeretnék nektek feltenni:

1. Chiptuningra gondoltam, mivel van egy 2.0 HDI Berlingonk is, aminél a tuning megoldotta az egyenletes húzás problémáját. Valaki tapasztalat?
Turbódízel autó ilyen, nem egyenletesen húz. Ha 2000 alatt teljesen halott, azon javít az EGR tisztítása. Chiptuningot ne, amúgy is könnyü megölni ezt a motort!
A magas fogyasztást a 400 Nm és a DPNR katalizátor okozza.

Idézet
2. Budapesti létemre hova érdemes vinni az autót szervízbe? EGR szeleptisztítás biztosan ráférne...
Mind1 melyikbe, csak márkaszervíz legyen.

Idézet
3. Mi az, amit a szeleptisztításon kívül érdemes még megtenni egy ilyen autóval, amit máshol nem kell?
A DPNR miatt fontos a megfelelő olaj és üzemanyag.

Idézet
4. Ki lehet cserélni a "sima" digitklímát kétzónásra? Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Ha nagy macera, akkor nem érdekel, de ha mondjuk elég csak a vezérlést cserélni, akkor megérné!?
Nem lehet, az egész fűtésbox más a műszerfal alatt. Jó persze lehetni mindent lehet, de értelmetlen nagy bontás és költség.
Xanyi

HUN337

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1685 Dátum: 2012.05.29 21:47:52 »
Tudja a fene, bennem megmaradt vki hsz-e, akinek 10-12 litykót megkajált.  :helpsmilie:

nekem a max 15 liter volt (400km / tank), na de azt ugy is tettem meg (városban nagyon siettem). átlagban (és én gyorsan közlekedek, sok 200+, sok elözés stb) olyan 8 liter.
Arany szabály: sebesség/20+o.3l
példa 150 nél: (150/20)+0.3=7.5+0.3=7.8

És ez nálam így igaz 100tol 200ig. Ja és 225ös gumikkal :D

Gabesz33

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1686 Dátum: 2012.05.29 22:27:42 »
 ::)
Van nem kis hibalistája (bár a 2.0-nak is amúgy, épp Misi írt a napokban róla, keress rá). Amúgy a D-Cat aránytalanul sokat eszik.

Februárig visszaolvastam a topikot, de semmit nem találtam a 2literes d-4d-ről...
Misi nevű hozzászólót sem...

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1687 Dátum: 2012.05.31 20:19:55 »
Spritmonitor átlagok 2006-2011 évjáratokra

Honda 2.2 i-CTDi          6.47 (150le)
Mazda 2.2 dízel            6.8 (163le)
BMW 320d                   6.84 (170le)
Toyota 2.2 D-CAT        7.24 (177le)

Valóban többet eszik, mint a versenytársak, bár a legerősebb is. Kérdés, hogy aránytalanul sokat eszik-e a teljesítményhez képest, a fene tudja, mondjuk a 320d-hez képest szerintem is aránytalanul sokat eszik.

almát az almával kell össze hasonlítani és meg lesz az a pár deci ami a 320d és a 2.2D-Cat közt van :clap: :clap:

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1688 Dátum: 2012.06.02 13:42:05 »
Tudja a fene, bennem megmaradt vki hsz-e, akinek 10-12 litykót megkajált.  :helpsmilie:

Rav4 D-CAT esetében, a gyárilag megadott fogyasztás vetekszik Andersen mesekönyvével! Jó lehet új autó korában tudta ezeket az értékeket, de 4-5-6 évesen, 100e km-rel a háta mögött a közelében sincs. Persze ezt meg is értem, nincs ebből gond. A fedélzeti komputer adatainak nem érdemes hinni, azok csalósak, nem a valóságot mutatják. Én minden tankoláskor elkérem a fizetési bizonylatot, ráírom ott és akkor a km óra állását, majd legközelebbi tankoláskor szintén és a kettő közti különbözetből kiszámolom a fogyasztást.  Ez még sohasem stimmelt a fed. komputer által kiírttal. Most 7,5 - 8 liter között mozog, függően attól, hogy autópálya vagy város. Tetőboksszal 8,5. Nem rossz.
A minap volt szerencsém egy Opel Astra kombiban ülni autópályán. A kijelző 5,5 liter fogyasztást mutatott, de abban se kényelem, se komfort csak zaj és zörej. Brrrrr .... 

klacka

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1689 Dátum: 2012.06.14 15:55:53 »
Hali.Nem tom emlékszik-e valaki nekm ment ki a motor a d-cat-os avensis ből.a problémát csak úgy tudtuk megoldani h. szereztünk bele (Olasz corolla Versobol (90ezer km-es))fűzött blokkot hengerfejjel stb.össze rakták kicsit kopogtak a porlasztók az első 10-20 kilométeren de aztán szép hangja letta  gépnek.ma reggel bele űltem indítanám, és semmi...:S rádugtam a kis diagnosztikámat de egy árva hibakód nincs benne.valkaki nem tud valami tippet h. mi lehet a probléma..?

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1690 Dátum: 2012.06.14 17:13:53 »
Hali.Nem tom emlékszik-e valaki nekm ment ki a motor a d-cat-os avensis ből.a problémát csak úgy tudtuk megoldani h. szereztünk bele (Olasz corolla Versobol (90ezer km-es))fűzött blokkot hengerfejjel stb.össze rakták kicsit kopogtak a porlasztók az első 10-20 kilométeren de aztán szép hangja letta  gépnek.ma reggel bele űltem indítanám, és semmi...:S rádugtam a kis diagnosztikámat de egy árva hibakód nincs benne.valkaki nem tud valami tippet h. mi lehet a probléma..?

Önindító sem forgat?
Meg kell mérni megy-e rá egyáltalán áram. Reméljük csak a szerelő rontott el valamit, nem romlott el semmi...
Amúgy a gyártási szórás miatt minden injektornak van egy egyedi azonosítója (kompenzáció), amit meg kell tanítani a computernek. Ezen felül még tud kompenzálni a computer +ba és -ba is a befecskendezési mennyiségen, hogy a kompások, stb. ne okozzanak gondot. Egy határértékig, ahol aztán rossznak ítéli az injektort és jelez a kis lámpájával és hibakóddal.
Valószínüleg azért kopogtak, mert neked a computerbe a régi injektor adatai vannak beadva, aszerint vezérelte ki őket, holott már másik (bontott) injektorok vannak benne. Ahogy írtam, aztán kompenzál, csak így az alapérték rossz...
Xanyi

BuszMan

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1691 Dátum: 2012.06.15 15:50:28 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, h a 2.2 D-Cat motorok a 177 LE-vel mennyire strapabíróak, értem Én pl. a 200 ezer km feletti futásteljesítményűekre??

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1692 Dátum: 2012.06.15 19:25:36 »
2001-es D4D Ave. nem OBD2-es?
http://www.dealextreme.com/p/obdii-bluetooth-car-diagnostic-cable-black-blue-orange-dc-12v-42825
Ezzel a fenti eszközzel nem igazából akar kommunikálni ez az alábbi alkalmazás:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque

 :helpsmilie:

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26329
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1693 Dátum: 2012.06.15 21:22:28 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, h a 2.2 D-Cat motorok a 177 LE-vel mennyire strapabíróak, értem Én pl. a 200 ezer km feletti futásteljesítményűekre??
Nem ez az erősségük...
music     

screeny

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1694 Dátum: 2012.06.16 12:19:36 »
Sziasztok,

klíma kompresszort keresek Avensis D4D, 2004-es évj. autóba.

Köszönöm!

Üdv!