Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1377398 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1590 Dátum: 2012.02.15 19:50:03 »
13éves  Kangoo nekünk is van, azt is szeretem! 220ezerrel


Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1591 Dátum: 2012.02.16 09:03:24 »
Egy kis gondolatébresztő!

Tessék azon elgondolkodni miért  "Nem egyformák a dugattyúra rakódott korom álltal okozott hibák" ?

Ennek tükrében mi halandók felfedeztük, hogy a korommal van a hiba,
és ezt életszerűnek gondoljuk, hogy a  japán mérnököknek ez eszükbe sem jutott a tervezésnél ?

Az ugye mindenkinek tiszta, hogy hiba(elkúrták) van valahol, de az okát senki sem tudja!
Hogy is van ez ?



[a csatolmányt egy admin törölte]

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1592 Dátum: 2012.02.16 09:47:38 »
Kedves Kollégák!

Következő észrevételem lenne,szeretném ha megerősítenétek ill. megcáfolnátok ezzel kapcsolatban.

 Vannak itt tömegesen fellépő hibajelenségek,gondolok itt pl. a füstölésre, de megemlíthetném a Xenon foncsor tompulását is,amelyek ugye nem mondhatóak egyedi esetnek,hisz hirtelen belegondolva legalább 10 kolléga esetét lehetne hirtelen megemlíteni.De szerintem ez a szám sokszorosa inkább a valós adat.
Kérdem én,miért nem lépünk fel szervezetten a Toyota Motor Hungary-val szemben?? Összeállva,alvázszámokat mellésorakoztatva esetleg egy kis bulvárszellőztetést is megragadva,szerintem sikerünk lenne.Hisz egyikünknek sem hívták fel a figyelmet arra,hogy a D-Cat igazán csak autópályás használat mellett működik rendesen.Ha én úgy gondolom,hogy naponta 1-esben akarok menni vele 50 km-t,akkor mi van?? Nem tehetem meg?? Dehogynem!!
 A tompított világítás mellőzésére sem szólított fel minket senki.Ha akarom télen nyáron mindig felkapcsolom.Nem tehetem meg?? Dehogynem!!

 Ezek a jelenségek és szerintem még lehetne sorolni ide többet is,szériahibák.Az autó vásárlásakor senki nem írt alá olyan nyilatkozatot,amiben  közölték volna vele mit kerüljön az autó használatakor.

 Tehát szerintem egységben az erő :clap:

toyoferi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1593 Dátum: 2012.02.16 09:51:14 »


Köszönjük Apaszive  :clap:
Mostmár látom a változtatást, viszont a teljesítmény görbéknél melyik az új és melyik a régi?  :hmmmm:
T180

Apaszive

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 115
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1594 Dátum: 2012.02.16 10:38:01 »


Lemaradt ez a link még a .pdf -hez csatlakozóan.
Íme: http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=106241&view=963979

Ez egy "csináld magad"  EGR szelep tisztítását mutatja otthoni körülmények között (ez a munka a márkaszervizben itt cirka 60 font azaz 20-22 ezer forint) Ezt meglehet spórolni, mert igen könnyű otthon saját kezűleg megcsinálni, max. egy doboz sör kell mellé....vagy kettő  :)
Ezek a képek adnak magyarázatot arra, hogy miért változtattak az égéstér kiképzésén(is).

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
D-4D & D-CAT
« Válasz #1595 Dátum: 2012.02.16 11:15:46 »
Vannak itt tömegesen fellépő hibajelenségek,gondolok itt pl. a füstölésre, de megemlíthetném a Xenon foncsor tompulását is...

1-1 új generáció esetén fenállhat a konstrukciós-szerkezeti hiba lehetősége. T25-ös Avensisekkel voltak gondok a bevezetést követően (ha jól rémlik az első-hátsó lámpák párásodtak?), de ez bármelyik márkánál előfordulhat.
Komplett lámpákat a Xenon miatt nálam is cseréltek, az autó már régen elmúlt 3 éves és mégis állták a költségek felét. Vagy ott az ex T22-esem, már 4 éves volt, amikor beütött a korai vvt-i-s krach. Semmit nem fizettem, és a blokkon kívűl mindent cseréltek, sőt, 1 hónapig ingyen csereautóval furikáztam (bár ez lehet csak a kiskőrösiek korrektsége miatt volt, nem tudom).
Nem nagyon hallottam másik márkáknál, hogy ennyire korrektek lettek volna a garancia lejárta után is...  :innocent:  :whistling:  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1596 Dátum: 2012.02.16 11:38:05 »
Ezek a jelenségek és szerintem még lehetne sorolni ide többet is,szériahibák.Az autó vásárlásakor senki nem írt alá olyan nyilatkozatot,amiben  közölték volna vele mit kerüljön az autó használatakor.
De hát az autó 3 éves koráig használhatod így is az autót, ha gond van az garanciális. 3 év után meg...
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1597 Dátum: 2012.02.16 17:17:33 »
Kedves Kollégák!

Következő észrevételem lenne,szeretném ha megerősítenétek ill. megcáfolnátok ezzel kapcsolatban.

 Vannak itt tömegesen fellépő hibajelenségek,gondolok itt pl. a füstölésre, de megemlíthetném a Xenon foncsor tompulását is,amelyek ugye nem mondhatóak egyedi esetnek,hisz hirtelen belegondolva legalább 10 kolléga esetét lehetne hirtelen megemlíteni.De szerintem ez a szám sokszorosa inkább a valós adat.
Kérdem én,miért nem lépünk fel szervezetten a Toyota Motor Hungary-val szemben?? Összeállva,alvázszámokat mellésorakoztatva esetleg egy kis bulvárszellőztetést is megragadva,szerintem sikerünk lenne.Hisz egyikünknek sem hívták fel a figyelmet arra,hogy a D-Cat igazán csak autópályás használat mellett működik rendesen.Ha én úgy gondolom,hogy naponta 1-esben akarok menni vele 50 km-t,akkor mi van?? Nem tehetem meg?? Dehogynem!!
 A tompított világítás mellőzésére sem szólított fel minket senki.Ha akarom télen nyáron mindig felkapcsolom.Nem tehetem meg?? Dehogynem!!

 Ezek a jelenségek és szerintem még lehetne sorolni ide többet is,szériahibák.Az autó vásárlásakor senki nem írt alá olyan nyilatkozatot,amiben  közölték volna vele mit kerüljön az autó használatakor.

 Tehát szerintem egységben az erő :clap:

És mit vársz? Mindenkinek adjanak egy új autót?
Mert azt ne mond, hogy csak azt szeretnéd elérni hogy megjavítsák, mert ugyebár azt így is megteszi a Toyota, méltányosságból, azért hogy elégedettek legyenek az ügyfelek.
Más márkánál ezer+1 ilyen tipushibát lehetne felsorolni, aztán van a 2 év garancia és utána azt csinál mindenki amit akar. A Toyotának a hozzáállása így is maximálisan korrekt!
Xanyi

toyoferi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1598 Dátum: 2012.02.16 19:25:55 »
És mit vársz? Mindenkinek adjanak egy új autót?
Mert azt ne mond, hogy csak azt szeretnéd elérni hogy megjavítsák, mert ugyebár azt így is megteszi a Toyota, méltányosságból, azért hogy elégedettek legyenek az ügyfelek.
Más márkánál ezer+1 ilyen tipushibát lehetne felsorolni, aztán van a 2 év garancia és utána azt csinál mindenki amit akar. A Toyotának a hozzáállása így is maximálisan korrekt!

Szavadon foglak  [rohog]  :lol:  :clap:
T180

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1599 Dátum: 2012.02.16 20:40:18 »
"Ha én úgy gondolom,hogy naponta 1-esben akarok menni vele 50 km-t,akkor mi van?? Nem tehetem meg?? Dehogynem!!"

Megteheted, igazad van, kifizetted (ha nem frankós) de ez bent van a pakliba:

"nem rendeltetés szerű használatból eredő kár minden költsége a vásárlót, illetve a fogyasztót terheli, melyet a garancia azonnali megszűnése követ"

« Utoljára szerkesztve: 2012.02.16 20:54:07 írta Egükém »

toyoferi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1600 Dátum: 2012.02.17 17:38:52 »
Sziasztok,

Van valakinek tudomása arról, hogy milyen ECU szoftverek / update-ek jelentek meg eddig a D-CAT -hoz? Illetve a 2AD-FHV motorok ECU-jához?
Nem kellenek pontos adatok, csak annyi, hogy volt-e és hányszor 2008 eleje óta.
Akár priviben is  :D

Köszi.
T180

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1601 Dátum: 2012.02.17 18:46:46 »
Sziasztok,

Van valakinek tudomása arról, hogy milyen ECU szoftverek / update-ek jelentek meg eddig a D-CAT -hoz? Illetve a 2AD-FHV motorok ECU-jához?
Nem kellenek pontos adatok, csak annyi, hogy volt-e és hányszor 2008 eleje óta.
Akár priviben is  :D

Köszi.

Volt, de nem tudom visszanézni mennyi, mert mindig a legújabb elérhető csak. De 2008 óta 2-3 frissebb már biztosan jött ki.
Xanyi

toyoferi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1602 Dátum: 2012.02.17 18:56:34 »
Volt, de nem tudom visszanézni mennyi, mert mindig a legújabb elérhető csak. De 2008 óta 2-3 frissebb már biztosan jött ki.

Köszi a választ!  ;)

Akkor szaladok frissítetni, hátha segít a problémámon.  [rohog]

Már csak az a kérdés, hogy a software frissítés benne van-e a kiterjesztett gariban  :?:
T180

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1603 Dátum: 2012.02.17 19:28:13 »

"nem rendeltetés szerű használatból eredő kár minden költsége a vásárlót, illetve a fogyasztót terheli, melyet a garancia azonnali megszűnése követ"

Oké, de az autó városi - akár rendszeres - használata bőven fedi a "rendeltetésszerű használat" fogalmát, ezt azért ne feledjük el. Miért kéne nekem külön városi autót vennem? Ebben egyetértek a kollégával, egy autót a 21. században nehogy már ne úgy csináljanak meg, hogy arra azt lehessen mondani: "nem ideális vele városban közlekedni".

fagyis

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1604 Dátum: 2012.02.17 19:36:08 »
És mit vársz? Mindenkinek adjanak egy új autót?
Mert azt ne mond, hogy csak azt szeretnéd elérni hogy megjavítsák, mert ugyebár azt így is megteszi a Toyota, méltányosságból, azért hogy elégedettek legyenek az ügyfelek.
Más márkánál ezer+1 ilyen tipushibát lehetne felsorolni, aztán van a 2 év garancia és utána azt csinál mindenki amit akar. A Toyotának a hozzáállása így is maximálisan korrekt!
Nem,egyáltalán nem új autót akarok,csak mondjuk cseréljék ki a mind a vezetőre,mind az egyéb közlekedőre életveszélyesen bemattult foncsort például!Nem pénzért.
Vagy mondjuk talán ne legyen pofájuk egy szoftverfrissítésért(amit a füstölés miatt javasolnak) 10.000+Áfá-t elkérni.Nálam ez a méltányosság!!!!