Nekem is fura ezt olvasni, de én sajnos nem tudom összehasonlítani mert benzinest nem vezettem hosszabb távon (egy kis teszt útvonal semmit nem számít a mostani 65ezerhez és az előd 100ezer képest) Szerintem hasonlóan fogok "érezni" ha évek múlva a mostani szívemhez nőtt után beülök egy másikba (remélem lesz még ilyen) és minden máshol van, értsd úgy, hogy még a kuplung is máshol fog.
Ja még annyi, hogy miután átültem a dieselbe, azt a nyomatékot és hatást nem tudtam figyelmen kívül hagyni satöbi.
(szerintem benzinesben 2.2-2.4 kellene most nekem, hogy pariban legyenek )
Félreértés ne essék, mint közlekedési eszköz, jobb az új ave. (A benzin/dízel különbséget figyelmen kívül hagyom, mert kinek a pap,...) Stabilabb a fekvése, több elektronikus segítség van benne, stb... Nem ezzel van gondom. Szerintem a belső minőségérzet, és a futás komfortja az, amiben visszalépés történt. Ha szépíró lennék, akkor tudnám éreztetni azt, ahogy a t25-be beleülsz, és az ülés majdnem hogy átölel, a t27 székéhez képest. Az egyik ülés, a másik szék... A t27 rideg, kopogós műszerfalára nézve nem érzem azt a késztetést, hogy letöröljem róla a port egy pzsvel, míg a t25 - majdnem hogy bőr - barátságos felületén kifejezetten zavart a vékony porréteg is. (Hát, ez az irodalmi alkotásom elég fércmű lett...
) Csak próbálom az érzés különbségét leírni.