Vezérműszíjat cseréltem és az öcsém jött segíteni és megtépte. Egyébként a kipufogó oldalon a vezérműtárcsa felőli furattal van a gond. Úgy-ahogy sikerült megszorítani, de még új tömítéssel és pasztával bekenve is szivárog.
A tárcsával kapcsolatban igazatok van, kapkodtam a hozzászólás írásánál. Valóban csak két szíj megy rá. Az jó hír, hogy a nem klímás Carinán is ugyanilyen típus van, mert így talán több esélyem lesz találni.
Bocsánat, nem értem pontosan, hogy hol szivárog. Ezért csak lehetőségekről tudok írni, de pontosíts majd kérlek!
A vezérműtengelyen levő tárcsánál? Azt a csavart tépte meg? A főtengelyen levő tárcsát ha megtépte, akkor jó erőben van Öcséd, mert azt jóval 100Nm felett kell meghúzni, és elég rossz helyen is van, hacsak nincs felemelve csápossal.
A vezérműtengelyen levő tárcsát viszont elég könnyen túl lehet tépni. De a rajta levő szimeringet be is kell zsírozni. Mivel két félből áll ott a szimeringház, utólag célszerű berakni, de gondolom, hogy úgy is csináltátok. Esetleg ha a szelepfedélnél nem kentetek pasztát a sarkokba, ott még folyhat az olaj.
Mondjuk csere miatt nem kell levenni a vezérműtengelyről semmit, csupán a főtengelyen levő szíjtárcsát és a bakot. Meg a vízpumpáról a tárcsát és a műanyag burkolatot
De szerintem ne ebben a topicban folytassuk, hanem a típushibákban, vagy a Carinában. Bocs az OFF-ért!