Igazából nem tudok sok újat hozzátenni. Öten ültünk benne, mindegyik hely szűkös volt, nem volt térérzeted, és mikor itthon átültünk a PCV-be, mindenki - de tényleg mindenki - felsóhajtott, hogy na végre van hely a lábamnak. Ahhoz képest, hogy a két autó egyforma hosszú, más kategória a belső tér, és nemcsak azért, mert a PCV egy doboz. A csomagtere állítólag 504 liter, hát ez is jóindulattal kétharmada volt a PCV-éjének, ami állítólag 600.
Az ülése nem volt kényelmetlen, de azért jó sem, hátul pedig kifejezetten rossz volt ülni. A motor-váltó tényleg pazar volt, nem találom, hogy milyen motor lehetett benne, mert a forgalmijában mintha 110 kW-ot láttam volna, de ilyet egy országban sem árulnak, csak 116kW-osat, ami viszont egy 1,3-as turbómotor. Mindenesetre nagyon jó volt vezetni, ereje is volt, ha kellett, de méltósággal is tudott gurulni. Az egész úton a bc szerint 6,2-t fogyasztott, ennek túlnyomó része autópálya volt 100-120-as tempóval, kb. az egytizede város, amihez tudni kell, hogy errefelé (Belgium) nem divat a zöldhullám. A legmagasabb fogyi - egy városi rövid táv - 7,5 volt. Én mindenesetre 462 km-re 28,5 litert tankoltam, ami egybevág a bc adatával. Egy 1,6 tonnás autótól ez szerintem jó érték.
A karosszéria közepesen belátható volt, találkoztam már ennél jobb és rosszabb beláthatóságúval is. A tükrök nem segítettek ebben, a tolatókamera inkább, és a sok elektronika is. Eső utáni vizes útra - mikor a kerekek verik fel a vizet permet formájában - az ablaktörlő automata állása alkalmatlan, nem töröl semmit. A tempomat működésére nem tudtam rájönni, a holland nyelvű leíráson nem volt kedvem átrágni magam.
Mindent összegezve kellemes autó - amíg nem kell benne többen utazni. Egy személlyel jó, de ki az az egyedülálló, aki ilyet venne magának...? Én semmilyen esetben sem, az biztos.