Akkor az egy 2009-2011 közötti első szériás T27.
A motor próbál regenerálni, de nem tud. Az, hogy picit megjáratod időnként, még kevés. Sajnos a DPF-es dízelek nem városba valók, nagyon hamar eltömődnek, mert nem tudnak regenerálni. Autópályára való, olyan felhasználásra, ahol bemelegszik rendesen és így üzemel nagyrészt. 10-20 km-es utak kevesek, annak ez a vége.
Meg lehet próbálni mindenféle csodaszerrel tisztítani (több cég is kínálja ezt), de hogy ez tartós megoldás lenne, erről még nem számolt be senki. A csere húzós összeg, de megoldja a problémát. A nem korrekt megoldás, hogy keresztül fúrják, kiszedik a központi compiból, hogy nem dobjon hibát. De így inkorrekt módon szarsz a környezetedre és a motort is veszélyezteted, mert más hiba üzenet sem fog megjelenni, aminek a következtében tönkre teheted az egész motort. Szóval erről lebeszélnélek.
Megnézetném rendesen az injektorokat is, egyesével külön-külön. Azt most nem tudom pontosan, hogy ebben van-e már 5. injektor a regeneráláshoz, de aszt hiszem nincs (mert az is okozhatja).
Keress egy rendes szervizt (pl ToyoTeamGarage BP-en) és megtalálják az okot.