Szerző Téma: Avensis III.  (Megtekintve 717611 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis III.
« Válasz #2250 Dátum: 2014.08.07 19:09:14 »
milyen az a limited?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

hablaty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis III.
« Válasz #2251 Dátum: 2014.08.07 19:29:43 »
Lényegében egy Sol felszerelés csak 16 helyett 17 colos gumi+navi+xenon és nappali menetfény nem led+izzós, hanem full led.
Még akár a Sol is szóba jöhet+ az 1.6 és 1.8 motor között vacilálunk ( Ugye az 1.6os sol 1M Ft-al olcsóbb  az 1.8as meg kb 700 ezerrel mint az 1.8 limited)
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.07 19:34:26 írta hablaty »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis III.
« Válasz #2252 Dátum: 2014.08.07 19:45:01 »
Szia!

Gondolom, hogy a 147 LE-s fajtáról van szó.
Azt gondolom, hogy annak simán kell vinnie autópályán mindenhol a 130-140-et.
Azt értem ez alatt, hogy már ennyivel megy, mikor jön az emelkedő, és akkor azt gond nélkül tartja.
Esetleg elolvasnék a helyedben más tesztet is róla, mert ez nekem sem hihető igazán :hmmmm:

Amúgy az 1.8 mellett vagyok, ha van rá mód.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #2253 Dátum: 2014.08.07 20:04:33 »
Hatodikban 130-nal ~3ezret forognak azok a motorok. Igen, a sok turbos motorhoz szokott ujsagironak furcsa lehet, hogy ekkor padlon nincs hatbaveres. De tisztessegesen szedi a labat (egyszer probaltam csak), akinek ez nem eleg dosztig hetkoznapi hasznalatra, azt 1.4-es 8V F Astrara itelnem egy evre  :)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2254 Dátum: 2014.08.07 20:26:28 »
szerintem is elég az egynyolcas az avéba. ha meg kevés a kraft, automatát kell venni, azt megoldja a lejtőn visszaváltást :D

limited rulez!  :yes:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10258
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis III.
« Válasz #2255 Dátum: 2014.08.07 21:19:22 »
szerintem is elég az egynyolcas az avéba. ha meg kevés a kraft, automatát kell venni, azt megoldja a lejtőn visszaváltást :D

limited rulez!  :yes:

Emelkedőn? ;)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
Avensis III.
« Válasz #2256 Dátum: 2014.08.08 00:22:07 »
Szerintem hétköznapi autózásra elég az 1.6-os motor is, bőven tudja azt, ami ahhoz kell, hogy ne tarts fel a forgalmat. Ha jól értem új autóról van szó, tehát azt kell mérlegelni, hogy az erősebb motor vagy a jobb felszereltség (netán további +extrák) a fontosabbak.
Számomra a Xenon és a Navi egy nagy áldás, ha van egy autóban, szóval én inkább húznék egy 1.6-os Limited felé (még ha 300e Ft-tal drágább is az 1.8-as Sol-nál).
De egyébként már a Sol is nagyon jól felszerelt a konfigurátor szerint, sok konkurens "irigykedhetne" ilyen felszereltségre...  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis III.
« Válasz #2257 Dátum: 2014.08.08 06:43:42 »
Tesztvezetni voltatok mar? Azon nem derult ki mennyire felel meg az igenyeknek?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2258 Dátum: 2014.08.08 06:53:55 »
Szerintem hétköznapi autózásra elég az 1.6-os motor is, bőven tudja azt, ami ahhoz kell, hogy ne tarts fel a forgalmat. Ha jól értem új autóról van szó, tehát azt kell mérlegelni, hogy az erősebb motor vagy a jobb felszereltség (netán további +extrák) a fontosabbak.
Számomra a Xenon és a Navi egy nagy áldás, ha van egy autóban, szóval én inkább húznék egy 1.6-os Limited felé (még ha 300e Ft-tal drágább is az 1.8-as Sol-nál).
De egyébként már a Sol is nagyon jól felszerelt a konfigurátor szerint, sok konkurens "irigykedhetne" ilyen felszereltségre...  :yes:
Gondolkodom,de nem is tudom mikor kellett használnom a refit :hmmmm: Se autópályán, se városban  még a tompított világitása is érdektelen (max. hogy látszódjak) Sötét országuton szinte nem is szoktam járni :hmmmm:
Gyári navi meg minek , hogy egy frissitésért fizessek 2-3 GPS készülék árát? :D

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Avensis III.
« Válasz #2259 Dátum: 2014.08.08 06:54:59 »

Tesztvezetni voltatok mar? Azon nem derult ki mennyire felel meg az igenyeknek?
Akkora körre úgysem viheti el a teszt alatt, hogy ez biztosan kiderüljön.

De kétlem, hogy az 1,8 valvematic ne lenne elég minden körülményre...
Nagycitrom 1,6-osa is megfelelő. Ugy emlékszem, azt írta korábban egy horvát út kapcsán, hogy 4 személlyel, agyig pakolva volt egy-két autópályás emelkedőn tempomat ellenére lassulás.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

hablaty

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis III.
« Válasz #2260 Dátum: 2014.08.08 08:13:34 »
Köszönöm a válaszokat. Ma megyünk tesztvezetni, ott majd meglátjuk , hogy az 1.6 vagy az 1.8 lesz a befutó. Bár ugye pár perces körön sok nem derül ki.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Avensis III.
« Válasz #2261 Dátum: 2014.08.08 08:15:40 »
Köszönöm a válaszokat. Ma megyünk tesztvezetni, ott majd meglátjuk , hogy az 1.6 vagy az 1.8 lesz a befutó. Bár ugye pár perces körön sok nem derül ki.
Nem tudom, mit engednek a tesztvezetés alatt, de a Toyota benzinmotorok általában 4000 rpm-től lesznek erősek, addig csak kényelmesek és halkak.
Ha lehet, üzemmelegen forgassátok el, nézzétek meg, mire elég. Én látatlanban is inkább az 1,8-asra szavaznék.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis III.
« Válasz #2262 Dátum: 2014.08.08 08:57:10 »
Nem tudom, mit engednek a tesztvezetés alatt, de a Toyota benzinmotorok általában 4000 rpm-től lesznek erősek, addig csak kényelmesek és halkak.
Ha lehet, üzemmelegen forgassátok el, nézzétek meg, mire elég. Én látatlanban is inkább az 1,8-asra szavaznék.  ;)
Naná, ez nem is kérdés, miután csak 350eFt a difi (amelyik kivitelt néztem)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10687
Avensis III.
« Válasz #2263 Dátum: 2014.08.08 09:55:15 »
Gondolkodom,de nem is tudom mikor kellett használnom a refit :hmmmm: Se autópályán, se városban  még a tompított világitása is érdektelen (max. hogy látszódjak) Sötét országuton szinte nem is szoktam járni :hmmmm:
Gyári navi meg minek , hogy egy frissitésért fizessek 2-3 GPS készülék árát? :D

Extrákról és kényelmi kütyükről veled nem érdemes vitázni.  :D
Ha valaha is jártál külföldön autóval, akkor tudhatod mennyire megkönnyíti az életet a Navigáció, vagy csak akár egy POI-ra történő rákeresés. Illetve a külföldi TMC is fényévekre van az itthonitól, kerültem már el nagy dugókat miatta. Szóval ameddig nem volt ilyen kütyüd/nincs életszerű tapasztalat vele, én nem írnám le.
Én most frissítettem a Navin SD kártyát (teljes Európa ráfér, és a TNS 510-esbe nem lehet másoltat berakni, csakis gyárit), 10e Ft-volt, annyiért pedig nem tudom hol tudsz/akarsz venni GPS-t a boltban...  :innocent: ;)
Xenonról sincs miért vitázni, szerintem egyszer ülj be egy ilyenbe és vezesd egy picit olyan körülmények között, ahol 0 az éjszakai világítás/fényviszony. Nem abból kell kiindulni, hogy nincs szükség rá. Ennyi erővel homárt/kaviárt/lazacot/sonkát se kell enni, mert úgy is csak kisz@rja az ember.  :devil:
Megint csak azt tudom mondani, hogy olyan kütyüről, amit te nem használsz nem biztos, hogy azonnal azt kell kijelenteni, hogy felesleges/értelmetlen/drága/stb, stb.  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis III.
« Válasz #2264 Dátum: 2014.08.08 09:57:54 »
Extrákról és kényelmi kütyükről veled nem érdemes vitázni.  :D
Ha valaha is jártál külföldön autóval, akkor tudhatod mennyire megkönnyíti az életet a Navigáció, vagy csak akár egy POI-ra történő rákeresés. Illetve a külföldi TMC is fényévekre van az itthonitól, kerültem már el nagy dugókat miatta. Szóval ameddig nem volt ilyen kütyüd/nincs életszerű tapasztalat vele, én nem írnám le.
Én most frissítettem a Navin SD kártyát (teljes Európa ráfér, és a TNS 510-esbe nem lehet másoltat berakni, csakis gyárit), 10e Ft-volt, annyiért pedig nem tudom hol tudsz/akarsz venni GPS-t a boltban...  :innocent: ;)
Xenonról sincs miért vitázni, szerintem egyszer ülj be egy ilyenbe és vezesd egy picit olyan körülmények között, ahol 0 az éjszakai világítás/fényviszony. Nem abból kell kiindulni, hogy nincs szükség rá. Ennyi erővel homárt/kaviárt/lazacot/sonkát se kell enni, mert úgy is csak kisz@rja az ember.  :devil:
Megint csak azt tudom mondani, hogy olyan kütyüről, amit te nem használsz nem biztos, hogy azonnal azt kell kijelenteni, hogy felesleges/értelmetlen/drága/stb, stb.  :szemez:
ja :D
én meg se nézek olyan autókat, amiben nincs xenon és a gps is nagyon jó kis találmány. a hordozható gps-eket nem szeretem, bár az utólagos gps egyszerűbb történet, mint egy utólagos xenon :D mi nagyon sokat autóztunk éjszaka és ég és föld a különbség a xenon javára  :yes: